Cijena ulaznice: 25 kn

Snježna kraljica: Zemlja zrcala (3D-matineja) 3D film

Rusija | 2019. | 80 minuta
Redatelj: Robert Lence, Aleksey Tsitsilin
Glume: Nina Kraljić, Alen Šalinović, Jasna Bilušić

Glavna junakinja filma je djevojčica Gerda, koja za razliku od svojih roditelja i brata, jedina nema čarobne moći. Jednoga dana, strašan kralj Harald, koji čaroliju vidi kao prijetnju „običnim“ ljudima, protjera sve čarobnjake, uključujući i Gerdinu obitelj, u Zemlju zrcala. Postoji samo jedan način na koji Gerda može spasiti svoje roditelje, sve ostale čarobnjake i magiju, a to je da otkrije svoje čarobne moći. Jedina osoba koja joj može pomoći u tome je Snježna kraljica.

Redatelj: Ben Stassen
Glume: Luka Bulović, Ivan Šarić, Hana Hegedušić Janko Rakoš
Belgija | 2019. | 92 minute

Animirani film o omiljenoj vrsti pasa britanske kraljice Elizabete, velškim korgijima, od kojih se još od djetinjstva ne odvaja. Rex je mali nevaljalac ali ipak najomiljeniji pas britanske kraljice. Jednog se dana izgubi u Londonu i nađe u društvu različitih vrsta pasa koji se međusobno svađaju i sukobljavaju. Tijekom svog epskog putovanja u kojem traži put za povratak svojoj voljenoj vlasnici, Rex se uspijeva zaljubiti i otkriti svoj pravi identitet.

Redatelj: Jordan Peele
Glume: Lupita Nyong’o, Winston Duke, Elisabeth Moss
SAD | 2019. | 116 minuta

Nakon što je filmom Get Out (Bježi), šokirao suvremenu umjetnost i postavio nove standarde u provokaciji društva sa društveno osviještenim horror filmovima, dobitnik Oscara i vizionar Jordan Peele vraća se sa još jednom originalnom horror pričom, filmom za koji je sam napisao scenarij, režirao i producirao ga.
U filmu Us (Mi) čija se radnja odvija se u sadašnjosti, na obalama Sjeverene Karoline, glavnu ulogu tumači oskarovka Lupita Nyong’o kao Adelaide Wilson. Adelaide i njezina obitelj odlučili su ljetne praznike provesti u idiličnoj vikendici u kojoj je ona provodila svoje ljetne praznike kao dijete. Progonjena neobjašnjivom i nerazriješenom traumom iz svoje prošlosti i složenom nizom jezovitih slučajnosti, Adelaide osjeća kako je njezina paranoja sve veća dok postaje sve sigurnija da će nešto loše zadesiti njezinu obitelj. Us (Mi) suprostavlja običnu američku obitelj protiv zastrašujućeg i nevjerojatnog protivnika: samih sebe.

Redatelj: Dražen Žarković, Marina Andree Škop
Glume: Lana Hranjec, Ozren Grabarić, Nils Ole Oftebro, Petra Polnišova
HR | 2019. | 75 minuta

Preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja!

U jednom trenu život djevojčice Une se sasvim preokrene kada njenog djeda otmu vanzemaljci. U podrumu kuće slučajno otkrije da je djed i sam vanzemaljac čiji se brod davno srušio, a tu je ostao njegov pilot, mali mrzovoljni robot. Una i robot imaju manje od 24 sata da pronađu i spase djeda.

Redatelj: Ben Stassen
Belgija | 2019. | 92 minute

Redatelj: Dominic Cooke
Glume: Saoirse Ronan, Billy Howle, Emily Watson
VB | 2018. | 110 minuta

Ljeto je 1962. godine, a student povijesti Edward Mayhew nalazi se na medenom mjesecu sa svojom mladom suprugom Florence Ponting, prvom violinom amaterskog žičanog kvarteta u kojem se nalazi. Njih dvoje došli su na obalu Dorseta gdje će prve dane braka provesti hodajući plažom Chesil, dugačkom obalom koja se sastoji od glatkog pijeska. Smješteni su u relativno skromnu, zdepastu sobu hotela u kojoj im dvoje konobara, uz hihotanje, poslužuje razvodnjeno vino i pečenu govedinu uz krumpir poprilično depresivnog izgleda. U početku su Edward i Florence povučeni i sramežljivi jedno prema drugome, kao da se nalaze na prvom spoju. U neku ruku, po današnjim mjerilima, njih dvoje jedva da su se poljubili prije braka. Ta potpuna zbunjenost koja ih okružuje je pomalo humoristična i dirljiva, a sve zbog toga što oboje razmišljaju o velikom trenutku koji treba doći navečer – konzumacija braka.