Loving Vincent: Van Goghov misterij (školska projekcija)

animirani, biografski, kriminalistički

Velika Britanija, Poljska | 2017. | 94 minute
Redatelj: Dorota Kobiela, Hugh Welchman
Glume: Douglas Booth, Jerome Flynn, Robert Gulaczyk

Pogledajte kako izgleda prvi naslikani dugometražni film na svijetu. Život i kontroverzna smrt Vincenta van Gogha ispričani putem njegovih slika i likova na njima. Intriga se otkriva kroz intervjue s likovima koji su bili najbliži Vincentu i kroz dramatičnu rekonstrukciju događaja koji su doveli do njegove smrti. Film prikazuje 120 van Goghovih najpoznatijih slika. Radnja, koja je rekreirana prema 800 pisama koja je slikar sam napisao, vodi nas do značajnih ljudi i događaja u vremenu prije njegove neočekivane smrti. Svaka scena naslikana je tehnikom kojom je i sam Vincent slikao. Film uključuje impresivnu glumačku ekipu koju čine Douglas Booth, Jerome Flynn, Saoirse Ronan, Helen McCrory, Chris O’Dowd, John Sessions, Eleanor Tomlinson i Aidan Turner. Prvo je snimljen uobičajeno s glumcima, da bi potom umjetnici ručno oslikali svaki kadar. Bilo je potrebno četiri godine da razviju tehniku, a onda još dvije da dovrše film.

Nominiran za nagradu Oscar u kategoriji:
Najbolji animirani film