Voleći Pabla

biografski, drama, kriminalistički

Španjolska, Bugarska | 2017. | 123 minute
Redatelj: Fernando León de Aranoa
Glume: Javier Bardem, Penélope Cruz, Peter Sarsgaard

Voleći Pabla gangsterska je biografska drama redatelja Fernanda Leóna de Aranoae na engleskom jeziku, nastala prema memoarima Virginie Vallejo. Donosi istinitu pripovijest prepunu akcije i napetosti, tematizirajući uspon i pad kolumbijskog narko lorda, osnivača kartela Madellin – zloglasnog Pabla Escobara Gaviria. U španjolsko-bugarskoj produkciji, film slijedi standardne narativne sekvence filmova koji vjerodostojno portretiraju Escobara kao političara, čovjeka naroda, razbojnika, zatvorenika, bjegunca i na koncu čovjeka u bjegu pred vlastitim smaknućem. Donosi nam autentično prepričan djelić tamne strane svjetske povijesti s fokusom na njegov buran odnos i ljubavništvo s ambicioznom novinarkom Virginiom Vallejo.

Redatelj: Michele Laroque
Glume: Michele Laroque, Kad Merad, Françoise Fabian
Francuska | 2018. | 95 minuta

Nakon što je muž nakon puno godina braka iznenada ostavi na Badnjak, a kćer ode živjeti kod dečka, Angelin će se život potpuno preokrenuti. Okružena svojim ekscentričnim prijateljicama, temperamentnom majkom i svojim predanim i šarmantnim psihićem, odlučna i optimistična Angela pokušava prebroditi bračni slom, jačanjem odnosa sa svojom kćeri i upuštajući se u izazove novonastale slobode.

Petak, 17.08.2018. 20:00
Redatelj: Christopher McQuarrie
Glume: Tom Cruise, Rebecca Ferguson, Vanessa Kirby, Henry Cavil
SAD | 2018. | 147 minuta

Neke misije ne možeš birati. Tri godine nakon zadnje Nemoguće misije, Tom Cruise se vraća ulozi Ethana Hunta, poznatog junaka akcijom i adrenalinom nabijenog serijala!
U novom nastavku Nemoguće misije, Ethan Hunt i njegov tim MMF-a (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) zajedno sa saveznicima (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan), nađu se u utrci s vremenom kada misija krene po zlu. Henry Cavill, Angela Bassett i Vanessa Kirby pridružit će se dinamičnom timu s redateljem Christopherom McQuarriejem na čelu.
I u novom nastavku Tom Cruise izvodi nevjerojatne vratolomije, često opasne po život. Već smo naviknuli na to da poznati glumac svoje akcijske scene voli izvoditi sam, rijetko kada uz pomoć kaskadera.

Redatelj: Alexandre Espigares
Glume: Zoran Gogić, Ivan Colarić, Janko Rakoš
Francuska | 2018. | 85 minuta

Ova klasična priča ispričana je iz perspektive ponosnog i hrabrog vuka-psa, Bijelog Očnjaka, koji nas vodi na avanturu života. Nakon što je odvojen od svoje majke još kao mladunče, Bijeli Očnjak je na svom životnom putu naučio važne životne lekcije. Prvo ga je odgajao Grey Beaver, vođa plemena iz Yukona. Tamo je naučio kako se odnositi s poštovanjem prema drugima, kako biti vođa i kako voljeti druge. Međutim, sve se mijenja kada ga uzima zločesti trgovac Beauty Smith, koji ga uvodi u okrutan svijet borbe pasa. Kada biva spašen od dragog para, Bijeli Očnjak će morati naučiti savladati svoje divlje instinkte i biti njihov prijatelj.
Bijeli Očnjak je film temeljen na kultnom bestseleru Jacka Londona, koju je ekranizirao dobitnik nagrade Oscar Alexandre Espigares.

Glume: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Amanda Seyfried
SAD | 2018. | 114 minuta

U Mamma Mia: Here We Go Again! Sophie (Amanda Seyfried) bori se s izazovima koje joj je donijela trudnoća, a ohrabrenje pronalazi u priči o trudnoći njezine majke Donne (Meryl Streep) i emocionalnim previranjima s kojima se tada suočavala. Mladu Donnu utjelovljuje mlada nada svjetske filmske scene, britanska glumica Lily James, koja je u samo deset godina karijere već ostavila značajan trag u svijetu filma. U svojim prisjećanjima, Donna spominje i svoju majku koju tumači ni manje ni više nego mega popularna američka pjevačica i glumica Cher, također poznata kao božica pop-a.

Mamma Mia! Here We Go Again snimao se djelomično i na našoj obali, točnije na otoku Visu. Originalnoj glumačkoj ekipi koju čine Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård i Colin Firth u novom filmu su se pridružili Lily James, Andy Garcia, Yeremy Irvine i Dominic Cooper.

Redatelj: Antoine Fuqua
Glume: Denzel Washington, Pedro Pascal, Bill Pullman
SAD | 2018. | 121 minuta

Nastavak filmskog hita The Equalizer iz 2014. godine – film o uroti i osveti. Nakon prvog „Pravednika“ (2014.) u kojem smo upoznali Roberta McCalla (Denzel Washington), bivšeg pripadnika specijalnih postrojbi koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru što mu na kraju nije pošlo za rukom, u nastavku „Pravednik 2“ Robert McCall (Denzel Washington) nastavlja raditi ono što najbolje zna – boriti se za pravdu i spašavati one kojima je potrebna pomoć. Kada mu bivšu šeficu i jedinu prijateljicu otmu i ubiju u organiziranoj uroti, Pravednik (Denzel Washington) upušta se u osvetu. Tijekom svoje osvetničke misije susreće se s najiskusnijim ubojicama a možda čak i sebi ravnima. Ali Robertu McCallu strah je nepoznanica. On rješava probleme koje slabiji ne mogu sami riješiti jer on je – Pravednik.

Redatelj: Genndy Tartakovsky
Glume: Dražen Čuček, Iva Šulentić, Jan Kerekeš
SAD | 2018. | 97 minuta

U trećem nastavku ovog animiranog hita pridružite se omiljenoj obitelji čudovišta dok kreću na obiteljski odmor, na luksuzno krstarenje, kako bi se Drakula mogao odmoriti od pružanja odmora drugima. Luksuznom krstarenju ne može odoljeti ni ostatak Drakulinog čopora te se i oni pridružuju putovanju. Čudovišta se na kruzeru fantastično zabavljaju uživajući u svim sadržajima koji im kruzer nudi, od različitih sportskih aktivnosti do fenomenalne i preukusne hrane do egzotičnih ekskurzija. No odmor se pretvara u noćnu moru kada Mavis shvati da je Drakula pao na šarm tajnovite kapetanice Ericke koja skriva opasnu tajnu koja bi mogla uništiti sva čudovišta.

Redatelj: Susanna Fogel
Glume: Mila Kunis, Sam Heughan, Kate McKinnon
SAD | 2018. | 116 minuta

Audrey (Mila Kunis) i Morgan (Kate McKinnon), dvije tridesetogodišnjakinje iz Los Angelesa, nađu se upletene u neočekivanu svjetsku zavjeru, kada se Audreyin bivši dečko pojavi u njihovom stanu s opasnim ubojicama za petama. Njih dvije odmah krenu u akciju, bježeći preko Europe sa šarmantnim britanskim agentom i planom za spas svijeta.

Redatelj: Jon Turteltaub
Glume: Jason Statham, Ruby Rose, Rainn Wilson
SAD | 2018. | 113 minuta

Kada se međunarodni podvodni centar, kojeg vode kineski znanstvenici, nađe na udaru nepoznate opasnosti a na dnu Marijanske brazde stoji uništena i onesposobljena podmornica, dr. Zhang Suyin, vodeći oceanograf u centru, poziva u pomoć bivšeg pomorskog kapetana i stručnog ronioca Jonasa Taylora (Statham). Jonas Taylor tada ulazi u avanturu koja je ravna samoubojstvu.