Vjeran čovjek

komedija, romansa

Francuska | 2018. | 75 minuta
Redatelj: Louis Garrel
Glume: Louis Garrel, Laetitia Casta, Lily-Rose Depp

Poseban program “KINO ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Marianne ostavlja Abela kako bi bila s Paulom, njegovim najboljim prijateljem i ocem njezinog nerođenog djeteta. Osam godina kasnije, Paul umire. Abel i Marianne ponovno završavaju zajedno što pobuđuje ljubomoru kod Marianneinog sina Josepha i Eve, Paulove sestre, koja potajno voli Abela još iz djetinjstva. Film „A Faithful Man“ prikazan je na brojnim svjetskim festivalima, a u San Sebastijanu je osvojio nagradu za najbolji scenarij.

Redatelj: Elise Duran
Glume: Alexandra Daddario, Tyler Hoechlin, Sunita Mani
SAD | 2019. | 95 minuta

Romantična komedija o djevojci koja na putu u avionu ispriča svoje tajne potpunom strancu nadajući se da ga više neće vidjeti, no vrlo se iznenadi kad ga sretne na svom novom poslu i to u ulozi šefa. Emma, mlada marketinška asistentica u velikoj korporaciji, pri povratku sa svojeg prvog, i to neuspješnog poslovnog putovanja, mora se suočiti i sa strahom od aviona. Ulaskom aviona u turbulenciju, strah je sasvim obuzima i ona ispripovijeda sve svoje tajne stranom muškarcu sa susjednog joj sjedala. No, avion sretno slijeće, a Emma sutradan ponovno susreće jučerašnjeg suputnika, i to u firmi u kojoj je zaposlena…

Redatelj: Jake Kasdan
Glume: Dwayne The Rock Johnson, Jack Black, Kevin Hart
SAD | 2017. | 119 minuta

Kada četvero srednjoškolaca otkrije staru video igru za koju nikad prije nisu čuli (Jumanji), bit će uvučeni u zabavan svijet džungle i doslovno postati avatari prema vlastitom izboru: Spencer će tako postati štreberski istraživač (Dwayne Johnson), sportaš Fridge će postati pravi Einstein (Kevin Hart), popularna djevojka Bethany će postati sredovječni profesor (Jack Black), a krhka Martha pretvorit će se u neustrašivu ratnicu (Karen Gillan). Međutim, zabava će se uskoro pretvoriti u nešto drugo, kada otkriju da se Jumanji ne igra – već preživljava. Kako bi pobijedili igru i vratili se u stvarni svijet, morat će proći najopasniju avanturu svojih života, otkriti što je Alan Parrish ostavio iza sebe prije 20 godina i promijeniti način na koji gledaju sami sebe. Ili će ostati zatočeni u igri zauvijek.

Redatelj: Pablo Larraín
Glume: Mariana Di Girolamo, Gael García Bernal, Paola Giannini, Santiago Cabrera
Čile | 2019. | 102 minute

Poseban progam “KINO ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Čuveni čileanski redatelj Pablo Larraín (Jackie, Neruda, Toni Manero) na zagrebačka se platna vraća turbulentnom meditacijom o ljudskom tijelu, plesu i majčinstvu. U središtu radnje neukrotiva je i intrigantna plesačica Ema čiji se brak s koreografom Gastónom (Gael García Bernal) raspada kada nakon potresnog incidenta odluče vratiti posvojenog sina Pola. Rastrgana krivnjom, Ema utjehu traži na ulicama Valparaísa gdje nastupa sa svojom plesnom skupinom, pronalazi nove ljubavnike i provodi tajni plan kojim namjerava ponovno ujediniti svoju obitelj. Glazbu je skladao poznati elektronički glazbenik Nicolas Jaar (Dheepan, 2015.). Film je u Veneciji osvojio nagradu UNIMED.

Petak, 10.07.2020. 11:00
Redatelj: Dan Scanlon
Glume: Tit Emanuel Medvešek, Jan Kerekeš, Bojana Gregorić Vejzović
SAD | 2020. | 102 minute

Smješten u predgrađu izmišljenog svijeta, Disneyev i Pixarov “Naprijed” predstavlja dvojicu tinejdžera vilenjaka koji se upuštaju u uzbudljivu misiju otkrivanja postoji li u svijetu još uvijek bar malo čarolije. Originalni film studija Pixar režirao je Dan Scanlon, a producirala Kori Rae – ovo je ujedno i duo koji nam je donio hit „Čudovišta iz ormara“.

Petak, 10.07.2020. 20:00
Redatelj: Chris Sanders
Glume: Harrison Ford, Dan Stevens, Karen Gillan

Zov divljine je nastao prema istoimenoj noveli Jacka Londona koji više od 100 godina slavi ljepote prirode i priča o prijateljstvu čovjeka i životinja. Ovo je priča o Bucku, psu velikog srca čiji je život okrenut naopačke kada je iznenada izgnan iz svog doma u Kaliforniji i preseljen duboko u srce Aljaske tijekom zlatne groznice 1890-ih. Kao novajlija u ekipi pasa za dostavu – a kasnije i njihov vođa – Buck prolazi svoju životnu avanturu, konačno pronalazeći svoje pravo mjesto u svijetu i postajući gospodar vlastite sudbine. Zvijezde filma su legendarni Harrison Ford, Dan Stevens, Omar Sy, Karen Gillan, Bradley Whitford i Colin Woodell. Redatelj filma je Chris Sanders (Kako izdresirati zmaja), a scenarist Michael Green (Ubojstvo na Orient Expressu).

Najdraži neprijatelji ljute ptice i zelene svinje vraćaju se u nastavku animiranog hita iz 2016. godine. Ovog puta neprijateljstvo između ptica i svinja se, pod utjecajem novih okolnosti, mijenja iz temelja. S pojavom nove prijetnje koja dovodi u opasnost i ptice i svinje, naši poznati likovi moraju oformiti svima neugodan savez. Crveni, Žuti, Bomba i Veli Orao regrutiraju Sonju, sestru od Žutog, i formiraju savez sa svinjama Leonardom, njegovom pomoćnicom Nives i svinjom-hakerom Gojkom kako bi uspostavili krhko primirje i formirali nevjerojatni super tim koji će spasiti njihove domove.

Redatelj: Brian Kirk
Glume: Chadwick Boseman, J.K. Simmons, Sienna Miller
SAD | 2020. | 99 minuta

Radnja je smještena na Manhattan, nakon pljačke koja je krenula u krivom smjeru i iza sebe ostavila osam mrtvih osam policajaca NYPD-a. Kada se potraga pojača, poduzimaju se ekstremne mjere kako bi se ubojicama spriječilo da pobjegnu s Manhattana, budući da vlasti zatvaraju svih 21 mostova kako bi spriječile bilo kakav ulazak ili izlazak s otoka. Kako se noć razvija, linije postaju nejasne o tome koga zapravo slijede a neočekivana zavjera se polako otkriva. Redatelj filma je Brian Kirk (Game of Thrones).

Redatelj: Jake Kasdan
Glume: Karen Gillan, Dwayne Johnson, Kevin Hart
SAD | 2019. | 123 minute

U filmu Jumanji: Iduća razina ekipa se vratila, ali igra se promijenila. Kad ponovno uđu u Jumanji kako bi spasili svog prijatelja, naši junaci otkrivaju da ništa nije onako kao što su očekivali. Igrači će morati hrabro proći kroz nepoznate i neistražene dijelove, od sušnih pustinja do snježnih planina kako bi izbjegli najopasniju igru na svijetu.

Redatelj: Aaron Woodley
Glume: Rakan Rushaidat, Aleksandar Cvjetković, Bojan Navojec, Nina Kraljić, Jasna Bilušić
SAD | 2020. | 92 minute

Arktička lisica Swifty radi u poštanskoj službi, ali sanja o tome da jednog dana postane Top Dog – arktički haski kurir. Da bi dokazao da je vrijedan uloge, tajno zapovijeda isporuku paketa na tajanstvenu lokaciju. Na putu prema tamo naleti na nepoznatu tvrđavu u kojoj se suočava sa zlobnim genijem Ottom Von Walrus, koji ima mehaničke noge i zapovijeda lojalnoj vojsci neobično uljudnih sljedbenika. Swifty uskoro otkriva da Von Walrusov planira otopiti polarne ledene kape i poplaviti svijet kako bi njime zavladao. Swifty se pretvara u pravoj junaka te će uz pomoć svojih prijatelja spasiti svijet od Walrusa.