The Rolling Stones – Havana Moon

snimka koncerta

Kuba | 2016. | 120 minuta

Rezervacija ulaznica nije dopuštena. Ulaznice je moguće kupiti online ili na kinoblagajni.

O koncertu:

Havana Moon prikazuje povijesni koncert jedne od najvećih rock grupa svih vremena – The Rolling Stonesa! Snimka epskog koncerta održanog na Kubi uključuje zaista najveće hitove njihove karijere kao npr. „Jumping Jack Flash“, „Its Only Rock and Roll“, „Gimme Shelter“, „Brown Sugar“, „Satisfaction“. Doživite nevjerojatnu energiju Mick Jaggera, Keith Richardsa, Ronnie Wooda i Charlie Wattsa koji su koncert održali pred 1.2 milijuna ushićenih obožavatelja na samom kraju América Latina Olé turneje.

Redatelj: Will Gluck
Glume: Luka Bulić, Hana Hegedušić, Tihana Lazović, Dušan Bućan
VB | 2018. | 95 minuta

Animirano-igrani film Petar Zecimir snimljen je prema istoimenoj seriji knjiga poznate engleske spisateljice Beatrix Potter. Knjige su postigle nevjerojatno veliki uspjeh i do danas su prevedene na 36 jezika te su, s preko 45 milijuna prodanih primjeraka, jedne od najprodavanijih knjiga svih vremena.
Pričao Petru Zecimiru koja počinje tako što Petar i njegova cijela obitelj preuzmu farmu starog gospodina Gregorca te ju počnu uništavati bacajući voće i povrće na sve strane i praveći nered. Kada na farmu po svoje nasljedstvo dođe mlađi gospodin Tomica Gregorec, koji je daleko bistriji i oštroumniji, za Petra to znači samo dodatni izazov, nikako prestanak zabave. No, mladi Gregorec nije samo nevjerojatan neprijatelj, već i potencijalni suparnik. On se naime zaljubljuje u lokalnu slikaricu Bibu koja je ujedno i zekova surogat majka. Sada Petar ima dvostruko više razloga za otjerati uljeza što na koncu rezultira pravom bitkom, kako za farmu, tako i za naklonost lijepe Bibe. Rivalstvo Petra Zecimira i mladog Tomice odvest će ih u veliku avanturu daleko izvan njihove idilične jezerske četvrti ravno u prometnu londonsku podzemnu željeznicu pa sve do opasnih ulica grada i natrag. Ali na kraju, Petar mora shvatiti da mrkva i slava nikada neće biti važni koliko ljubav i obitelj.

Redatelj: Franck Gastambide
Glume: Salvatore Esposito, Franck Gastambide, Sabrina Ouazani
Francuska | 2018. | 102 minute

Policijski službenik, koji je prebačen u policijsku postaju Marseillea, dobio je zadatak uhvatiti grupu talijanskih pljačkaša u Ferrari modelima. Natjeravanja po uskim ulicama ali i po autocesti neće nedostajati jer kao i od sada, i u ovom nastavku jednu od glavnih uloga ima legendarni bijeli Peugeot 407.

Redatelj: Andrew Haigh
Glume: Charlie Plummer, Travis Fimmel, Steve Buscemi, Chloë Sevigny
VB | 2017. | 115 minuta

Film prati petnaestogodišnjaka Charleyja Thompsona. On samo želi topli dom, hranu na stolu i srednju školu koju bi mogao pohađati dulje od pola godine. Kao sin samohranog oca koji radi u skladištima širom pacifičke industrijske regije, teško pronalazi stabilnost u životu. Nakon njihove selidbe u Portland, u državu Oregon, Charlie se nada novom početku. Želeći pomoći ocu, nalazi ljetni posao kod trenera jahanja gdje se sprijateljuje s neuspješnim trkaćim konjem koji se zove Lean on Pete.

Redatelj: Brad Peyton
Glume: Dwayne Johnson, Naomie Harris, Jeffrey Dean Morgan
SAD | 2018. | 107 minuta

Davis Okoye (Dwayne Johnson) dijeli neizbrisivu vezu s Georgeom, izvanredno inteligentnom gorilom koja je bila u njegovoj zaštiti od kad se rodio. No, genetski eksperiment koji je krenuo po zlu pretvorio je ovog nježnog majmuna u bijesno čudovište. Ta novonastala čudovišta počela su uništavati cijelu Sjevernu Ameriku i sve što im se našlo na putu. Okoye se tada udružuje s genetskim inženjerom kako bi osmislio i osigurao protuotrov. Borba ne počinje samo za zaustavljanje globalne katastrofe, već i za spašavanje stvorenja koji je nekada bio njegov prijatelj.

Redatelj: Oleh Malamuzh
Glume: Hrvoje Klobučar, Ana-Marija Percaić, Ivan Đuričić, Janko Rakoš
Ukrajina | 2018. | 85 minuta

Ruslan, izgubljeni umjetnik, koji mašta o tome da postane vitez, upoznaje prekrasnu Milu i zaljubljuje se u nju, ne sumnjajući ni trena da je ona kraljeva kći. Međutim, njihova sreća nije dugo trajala. Zli čarobnjak, Chernomor ukrade Milu kako bi njezinu ljubav pretvorio u svoju čarobnu moć. Ruslan kreće u potragu za ukradenom princezom kako bi dokazao da je ljubav jača i od magije.

Redatelj: Pascal Laugier
Glume: Rob Archer, Erik Athavale, Paolo Bryant
Francuska | 2018. | 91 minuta

Horor koji će vas držati u napetosti od početka do kraja. Film prati život majke dvoje djece koja je naslijedila dom od svoje tete. Već prve noći u novoj kući majka se suočava s ubojitim uljezima i bori se za živote svojih kćeri. Šesnaest godina kasnije kada se kćeri opet okupe u toj kući tek tada stvari postanu još više čudne.