Snaga je u meni

biografija, drama

SAD | 2017. | 116 minuta
Redatelj: David Gordon Green
Glume: Jake Gyllenhaal, Tatiana Maslany, Clancy Brown

Gyllenhaal glumi preživjelog Jeffa Baumana, koji je u eksploziji izgubio obje noge, ali ne i volju za životom. Bauman se probudio 16. travnja 2013. godine bez nogu. Samo trideset sati prije, bio je okružen masom ljudi na cilju Bostonskog maratona. Prva bomba mu je otišla pod noge dok je čekao da njegova djevojka utrči u cilj. Kada se probudio nekoliko sati nakon operacije, nije mogao pričati, već je na papir napisao: „Vidio sam ga. Gledao je u mene.” Dok se u isto vrijeme morao prilagoditi novom životu bez nogu, Jeff je pomagao policiji da uhvate krivca. Sa svojom partnericom Erin Hurley, koja je trčala taj maraton, odlučan je pomoći policiji da otkriju tko je odgovoran za napad.

Život u gradu Vinciju prolazi mirno: mladi Leo da Vinci radi na novim izumima uz pomoć prijatelja Lorenza dok ih njegova simpatija Lisa promatra i podruguje im se. Jednog dana Lisinu kuću zahvati iznenadni požar te obitelj više ne može plaćati dugove. Da bi spasili Lisu od neželjene udaje za plemića, ekipa se upusti u avanturu pronalaženja blaga i sukoba s piratima uz pomoć Leovih genijalnih izuma.

Marvelov film Osvetnici: Rat beskonačnosti neviđeno je filmsko putovanje stvarano deset godina, a obuhvaća sav Marvel Cinematic Universe. Na platno nam donosi konačan, najsmrtonosniji obračun svih vremena. Osvetnici i njihovi saveznici super junaci moraju biti spremni žrtvovati sve kako bi porazili moćnog Thanosa prije nego što on svojim razaranjem i uništavanjem okonča svemir.

Unatoč zapanjujućoj obiteljskoj zabrani glazbe, koja traje već generacijama, Miguel sanja o tome da postane vrstan glazbenik kao njegov idol Ernesto de la Cruz. U očajničkom pokušaju da dokaže svoj talent, Miguel se nađe u fantastičnoj, šarenoj Zemlji mrtvih slijedeći tajanstven lanac događaja. Usput upoznaje šarmantnog prevaranta Hectora i oni zajedno kreću na veličanstveno putovanje otkrivanja prave priče o povijesti Miguelove obitelji.

Odmor od rutine svakodnevice i školskih obveza, skupina prijatelja odlučila je potražiti na proljetnim praznicima u Meksiku. Željne tuluma na studentskom budžetu, lakovjerno ih je novo poznanstvo namamilo u situaciju koju nitko od njih nije priželjkivao. Loše odluke koje su tih proljetnih praznika planirali donijeti u svrhu dobrog provoda, nisu ni do koljena onome što ih je na koncu snašlo. U režiji Jeffa Wadlowa (Kick-Ass 2), vodeće uloge u ovom nadnaravnom horor trileru preuzimaju Lucy Hale, publici poznata iz popularnog serijala Pretty Little Liars te Tyler Posey, ovdje glavni negativac, publici inače poznat iz serijala Teen Wolf. Pogrešni suigrač i njegovo ukleto igralište pretvorili su dobru staru isitinu ili izazov u nemilosrdnu igru bez granica i kraja… Jedino pravilo je da moraš nastaviti igrati – govoriti istinu i izvršavati izazove bez obzira na sve. Ako to pravilo prekršiš ili budeš neuspješan u svom zadatku – umireš, a igra se nastavlja bez tebe. Netko ili nešto stvorilo je pravila kojima se ne može suprotstaviti i sada diktira sudbine.

Naš svijet su zauzeli naizgled neranjivi grabežljivci, koji – na najmanji mogući šum – odmah napadaju smrtonosnom silom. Sve se stoga odvija oko jednog bitnog pravila – kreći se pažljivo i nikada ne stvaraj nikakav zvuk, pa čak ni najmanji šum. Jedna je genijalna obitelj uspjela preživjeti u tišini, pažljivo prigušujući svaki mogući zvuk u svakodnevnom životu. U ovom nadnaravnom, napetom horor trileru uz Johna Krasinskog glumi i dobitnica nagrade Zlatni globus Emily Blunt, Noah Jupe i Millicent Simmonds.