Sicario 2: Rat bez pravila

akcija, kriminalistički

SAD | 2018. | 122 minute
Redatelj: Stefano Sollima
Glume: Josh Brolin, Benicio Del Toro, Catherine Keener

Nastavak akcijskog hita Sicario iz 2015. godine. Nominiran za nagradu Oscar®, Josh Brolin i dobitnik nagrade Oscar®, Benicio Del Toro ponovit će svoje uloge, a pridružit će im se Catherine Keener. Rat zbog droge na granici SAD-a i Meksika eskalira, jer su karteli počeli trgovati teroristima diljem američke granice. Kako bi pobijedio u ovome ratu, savezni agent Matt Burns (Josh Brolin) će se morati udružiti sa živahnim Alejandrom (Benicio Del Toro).

Redatelj: Bryan Singer
Glume: Rami Malek, Joseph Mazzello, Aidan Gillen
SAD | 2018. | 134 minute

BOHEMIAN RHAPSODY je priča o ljubavi, boli, prihvaćanju i da, sjajnoj glazbi. Slavljenje Freddijeva talenta i legendarnog rock benda, koji je svojom glazbom i osjećajem za avanturu i specifičnim nastupima prekršio sva pravila tadašnje scene. Pjevačku legendu glumi Rami Malek, američki glumac egipatskog podrijetla koji nevjerojatno sliči Freddieju. Gwilym Lee igra ulogu gitarista Briana Maya, Ben Hardy je u ulozi bubnjara Rogera Taylora, a Joseph Mazzello nastupa kao basist John Deacon. Mary Austin, ženu za koju je Freddie tvrdio da je ljubav njegovog života igra Lucy Boynton, a u filmu se pojavljuje i Mike Myers.

Redatelj: Yarrow Cheney, Scott Mosier
Glume: Krešimir Mikić, Vanna Senjak, Janko Volarić Popović
Kina, SAD | 2018. | 90 minuta

Nakon punih 18 godina, omiljeno zeleno gunđalo vraća se na velike ekrane i to ovog puta u animiranom obliku.  llumination i Universal Pictures predstavljaju The Grinch, novu animiranu obiteljsku komediju temeljenu na obožavanom blagdanskom filmskom klasiku Dr. Seussa. Duhovit, emotivan i vizualno zapanjujuć, The Grinch predstavlja univerzalnu priču o duhu Božića i nesavladivoj moći optimizma. Svima dobro poznato, cinično zeleno gunđalo odlučno je u namjeri da upropasti blagdane u selu Whoville, no, umjesto da on ukrade Božić kao što smjera, velikodušnost i bladganski duh mlade djevojčice preoteti će njegovo srce i možda čak spriječiti njegove zle namjere.

Redatelj: David Yates
Glume: Eddie Redmayne, Johnny Depp, Jude Law
SAD | 2018. | 134 minute

U novom nastavku Čudesnih zvijeri, pratimo Newta Scamandera i Albusa Dumbledorea u nastojanjima da stanu na kraj mračnom čarobnjaku Gellertu Grindelwaldu. U knjizi Harry Potter i darovi smrti čitatelji su mogli saznati da su Albus i Gellert nekoć bili vrlo bliski, prije no što su postali najgori neprijatelji. Radnja ovog nastavka je puno dinamičnija. A uz sjajan scenarij i režiju, ono što dodatno pojačava doživljaj filma je kostimografija i scenografija. Osjećaj magije je gotovo stvaran. Odlična ekipa koja stoji iza filma naslućuje kako je drugi nastavak Čudesnih zvjeri prava filmska poslastica koja se nikako ne smije propustiti.

Redatelj: Fede Alvarez
Glume: Claire Foy, Lakeith Stanfield, Sylvia Hoeks
SAD | 2018. | 115 minuta

Mlada hakerica Lisbeth Salander i novinar Mikael Blomkvist nalaze se uhvaćeni u mreži špijuna, cyber-kriminalaca i korumpiranih vladinih dužnosnika.

Petak, 23.11.2018. 18:00
Redatelj: Yarrow Cheney, Scott Mosier
vKina, SAD | 2018. | 90 minuta

Petak, 23.11.2018. 20:00
Redatelj: Bradley Cooper
Glume: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott

Četiri puta nominiran za nagradu Oscar, Bradley Cooper i višestruko nagrađivana, glazbena zvijezda Lady Gaga, kojoj je ovo prva glavna filmska uloga. Radi se o pravom autorskom djelu Bradleyja Coopera – on ga je, naime napisao, režirao te u njemu glumi i pjeva. Film je napravljen prema klasičnoj priči iz 1937. godine o tragičnoj ljubavi između iskusnog glazbenika na zalasku karijere i mladoj pjevačici u usponu. Film obiluje fantastičnom originalnom glazbom koju je pisao sam Cooper, a sve su pjesme u filmu snimane uživo.

Redatelj: David Yates
SAD | 2018. | 134 minute

Redatelj: Lasse Hallström
Glume: Keira Knightley, Helen Mirren, Morgan Freeman
SAD | 2018. | 99 minuta

Kad se Clara nađe u čudnom i mističnom paralelnom svijetu Zemlje snježnih pahulja, Zemlje cvijeća i Zemlje slatkiša, mora nadvladati zloslutno Četvrto kraljevstvo i njegovu tiransku vladaricu kako bi vratila mir u nestabilan svijet.

Redatelj: Donald Petrie
Glume: Hayden Christensen, Emma Roberts, Alyssa Milano
SAD | 2018. | 102 minute

Ova nas komedija vodi u svijet jednog od najživljih kvartova u New Yorku, Malu Italiju, u kojoj su se dvije obitelji pronašle na suprotnim stranama. Baš poput Romea i Julije, ali bez tragičnog kraja i s puno više humora i pizze, film donosi sve što nam treba za romantičnu večer. Nakon povratka kući, Nikki Angioli (Roberts) otkriva da se u kvartu u kojem je odrasla malo toga promijenilo. Ipak, na tom istom mjestu na kojem vrijeme kao da je stalo, Nikki pronalazi ljubav iz neprijateljskih redova. Kada očevi dviju konkurentskih pizza restorana saznaju da su se njihova djeca međusobno zaljubila, odluče organizirati kulinarski obračun. Međutim, dvoje mladih iz obitelji nisu jedini koji moraju skrivati svoju romansu.