Priča o igračkama 4

animiran

SAD | 2019. | 100 minuta
Redatelj: Josh Cooley
Glume: Krešimir Mikić, Ranko Zidarić, Barbara Prpić

Disney i redatelj Josh Cooley donose nevjerojatnu priču o igračkama i njihovom uzbudljivom oživljenom svijetu te pustolovini bogatoj prijateljstvom i humorom. Glavni junak Woody oduvijek je bio uvjeren u svoje mjesto na svijetu i da mu je prioritet brinuti se za svoju djecu (Andy ili Bonnie). Kada se Bonniejeva omiljena igračka Forky proglašava “smećem”, Woody uzima stvari u svoje ruke te pokazuje Forkyju zašto bi trebao prihvatiti tko on zapravo je. Kada Bonnie okupi cijelu bandu na izlet na obiteljskom putu, Woody završava na neočekivanoj avanturi koje uključuje ponovno druženje s njegovom davno izgubljenom prijateljicom Bo Peepom. Nakon višegodišnjeg lutanja, Bo-ov avanturistički duh i život na cesti kvari njenu nježnu porculansku vanjštinu. Kada Woody i Bo shvate da su svjetovi odvojeni kada se oživi kao igračka, tada i otkrivaju da im je to najmanje briga.

Redatelj: Jon Watts
Glume: Tom Holland, Jake Gyllenhaal, Zendaya, Samuel L. Jackson
SAD | 2019. | 130 minuta

Nakon događaja s Osvetnicima Peter Parker s prijateljima odlazi na ljetni odmor u Europu. No mirni odmor im prekida opasni Mysterio.

Redatelj: Michael Dowse
Glume: Kumail Nanjiani, Dave Bautista, Mira Sorvino, Karen Gillan
SAD | 2019. | 93 minute

Kada dobroćudni vozač Ubera po imenu Stu (Kumail Nanjiani), pokupi putnika (Dave Bautista) za kojeg se ispostavi da je policajac u potjeri za brutalnim ubojicom, morat će se potruditi zadržati zdrav razum, svoj život i pet zvjezdica za vožnju.

Redatelj: David Leitch
Glume: Dwayne Johnson, Jason Statham, Idris Elba
SAD | 2019. | 134 minute

Nakon osam filmova koji su na kino blagajnama zaradili gotovo 5 milijardi dolara širom svijeta, Brzi i žestoki franšiza sada ima svoje prve samostalne vozače. Dwayne Johnson i Jason Statham repriziraju svoje uloge kao Luke Hobbs i Deckard Shaw u filmu Brzi i žestoki predstavljaju: Hobbs & Shaw. Otkako su se neprikosnoveni provoditelj zakona Hobbs (Johnson), odani agent američke Diplomatske sigurnosne službe, i bezakoni izopćenik Shaw (Statham), bivši operativac britanske vojne elite, prvi put suočili u filmu Brzi i žestoki 7, dvojac se neprestano sukobljava I pokušavaju uništiti jedan drugoga. Hobbs & Shaw eksplozivno otvaraju novo poglavlje Brzih i žestokih dok ih borba protiv Brixtona vodi na razne lokacije diljem svijeta, od Los Angelesa do Londona i od otrovne pustoši Černobila do bujne ljepote Samoe.

Redatelj: Jon Favreau
Glume: Adrian Pezdirc, Mateja Majerle, Milan Pleština, Frano Mašković
SAD | 2019. | 117 minuta

Disney predstavlja „Kralja lavova“ redatelja Jona Favreaua, igranu verziju Disneyevog klasika iz 1994. godine. Dugoisčekivani „Kralj lavova“ u režiji Jona Favreaua vraća nas u afričku savanu gdje na svijet dolazi novorođeni lavić Simba. Simba idolizira oca, kralja Mufasu i teška srca prihvaća svoju sudbinu. Scar, Mufasin brat, nije oduševljen dolaskom mladunca jer je upravo on nasljednik prijestolja koji ima druge planove. Borba za Kamen Ponosa opustošena je izdajom i tragedijom što na kraju rezultira Simbinim izgnanstvom. Uz pomoć veselih i znatiželjnih prijatelja, Simba prisilno odrasta te uzima ono što mu s pravom pripada.

Petak, 02.08.2019. 20:00
Redatelj: Ari Aster
Glume: Florence Pugh, Will Poulter, Jack Reynor
SAD | 2019. | 140 minuta

Vizionarski redatelj Ari Aster, poznat po napetom hororu Hereditary, popularnu je skandinavsku tradiciju Midsommar pretvorio u strahom natopljenu filmsku priču u kojoj se mračni užasi u cijelosti odvijaju usred bijelog dana. Dani i Christian su mladi američki par čiji je odnos na rubu razlaza. No, nakon što ih obiteljska tragedija zadrži zajedno, Dani se pridružuje Christianu i njegovim prijateljima na putovanju u izolirano švedsko selo, na neobičan festival ljetnog solsticija i slavlju koje se događa samo jednom svakih 90 godina. Ono što počinje kao bezbrižan ljetni odmor u zemlji vječne sunčeve svjetlosti, doživljava zlokoban zaokret kada stanovnici otoka pozivaju svoje goste da sudjeluju u svečanostima koje čine taj pastirski raj sve strašnijim i uznemirujućim. Naizgled idilična lokacija i divan početak ljeta pretvorit će se u horor koji će im prirediti pripadnici poganskog kulta koji u selu obitavaju.

Redatelj: Matt Aselton
Glume: Theo James, Emily Ratajkowski
SAD | 2019. | 100 minuta

Ivan (Theo James) je nadareni i uviđavan lopov koji želi napustiti svijet kriminala. Elyse (Emily Ratajkowski) je glumica u usponu koju progoni vlastita prošlost i ogroman financijski dug. Ova dva autsajdera moraju udružiti svoje vještine kako bi se zauvijek oslobodili vlastite prošlosti.