Povratak Mary Poppins

obiteljski, mjuzikl

SAD | 2018. | 130 minuta
Redatelj: Rob Marshall
Glume: Emily Blunt, Colin Firth, Meryl Streep

U Disneyjevom Povratku Mary Poppins, Emily Blunt (Djevojka u vlaku, U šumi) glumi savršenu dadilju s jedinstvenim čarobnim vještinama koja čak i rutinski zadatak može pretvoriti u nezaboravnu, fantastičnu avanturu. U ovom najnovijem nastavku, koji posjeduje svjež senzibilitet, ali slavi duh originala, Mary Poppins vraća se kako bi pomogla novoj generaciji obitelji Banks ponovo pronaći radost i čudo nakon gubitka voljene osobe. Zagonetnoj dadilji pridružuje se njen prijatelj Jack, kojeg glumi Lin-Manuel Miranda (Hamilton, Vaiana). Jack je optimističan nažigač uličnih svjetiljki koji pomaže unijeti svjetlost i život na ulice Londona.

Redatelj: Vinko Brešan
Glume: Krešimir Mikić, Nikša Butijer, Lazar Ristovski
HRV | 2019. | 118 minuta

Film koji najbolje opisuje stanje u državi može biti samo jednog žanra – uz novu komediju apsurda Vinka Brešana zaboravit ćete sve što znate o Hrvatskoj jer stvarnost je puno gora i smješnija. Nemojte ni sanjati što će se dogoditi kad se u filmu pojave ministar, predsjednik, upravitelj zatvora, general koji halucinira, hrpa vojnika u vodi i umirovljenika na zemlji. Zašto se ministar dobrovoljno zatvorio u ćeliju i sve što ste se bojali saznati o Hrvatskoj otkrit ćete u ovom filmu na najsmješniji način u kinima od 3. siječnja.

Redatelj: Matthew Heineman
Glume: Rosamund Pike, Jamie Dornan, Tom Hollander
VB | 2018. | 110 minuta

Biografska drama o tragično preminuloj ratnoj reporterki Marie Colvin koju je utjelovila nominirana za nagradu Oscar Rosamund Pike. Film je temeljen na članku Marie Brenner iz 2012. godine – Marie Colvins Private War – koji je bio objavljen u Vanity Fairu, a prati mukotrpno izvještavanje iz raznih ratnih zona na koja je neustrašiva Colvin odlazila. Izvještavala je sa svakog velikog sukoba u svijetu od Čečenije do Šri Lanke u gdje je izgubila lijevo oko, 2001. godine. Njezina misija je bila pokazati pravi trošak rata, zajedno s poznatim ratnim fotografom Paulom Conroyem (Jamie Dornan). Ubijena je 2012. godine u Siriji tijekom jednog napada, dok je izvještavala za britanski The Sunday Times, zajedno s fotografom s kojim je putovala.

Petak, 18.01.2019. 20:00
Redatelj: Neil Burger
Glume: Bryan Cranston, Kevin Hart, Nicole Kidman
SAD | 2019. | 125 minuta

Francuski film Nedodirljivi iz 2011. godine je polučio nevjerojatan uspjeh u kino dvoranama diljem svijeta, a ove godine gledamo remake verziju s velikim zvijezdama – Kevinom Hartom, Nicole Kidman i Bryanom Cranstonom. Dell Scott, dolazi iz opasne njujorške četvrti Bronx i očajnički pokušava ostaviti sve pogreške iza sebe. Phillip Lacasse je paralizirani depresivni milijarder, koji živi u luksuznom penthouseu u središtu Manhattana. Emotivan i pun dobrog humora, film govori o neočekivanom prijateljstvu koje se pojavilo između ova dva potpuna stranca, i kako druga šansa može biti najbolji dar koji ste ikada primili.

Redatelj: M. Night Shyamalan
Glume: Bruce Willis, Samuel L. Jackson, James McAvoy
SAD | 2019. | 129 minuta

Scenarist i redatelj M. Night Shyamalan spaja priče dvaju svojih prethodnih hitova – Neslomljivi (2000) i Podvojen (2016) – u novom stripovskom trileru Glass. Nakon zaključka filma Podvojen, u filmu Glass Dunn (Bruce Willis) lovi Crumbovu (James McAvoy) nadljudsku verziju Beast u nizu napetih susreta dok misteriozni Price (Samuel L. Jackson) zna sve tajne koje su kritične za obje strane.

Redatelj: Sean Anders
Glume: Mark Wahlberg, Rose Byrne, Isabela Moner
SAD | 2019. | 118 minuta

Kada Pete (Mark Wahlberg) i Ellie (Rose Byrne) odluče zasnovati obitelj, krenu istraživati mogućnosti posvajanja. U domu za posvajanje upoznaju buntovnu 15-godišnju djevojku (Isabela Moner) i njezinog mlađeg brata i sestru te preko noći postaju peteročlana obitelj. Ova topla i emotivna filmska priča o paru čiji život kreće drugačijim tokom od trenutka kada usvoje troje djece je inspirirana stvarnim događajima. Uz Wahlberga i Byrne u filmu glume Octavia Spencer, Tig Notaro i Margo Martindale.

Redatelj: Robert Lence, Aleksey Tsitsilin
Glume: Nina Kraljić, Alen Šalinović, Jasna Bilušić
Rusija | 2019. | 80 minuta

Glavna junakinja filma je djevojčica Gerda, koja za razliku od svojih roditelja i brata, jedina nema čarobne moći. Jednoga dana, strašan kralj Harald, koji čaroliju vidi kao prijetnju „običnim“ ljudima, protjera sve čarobnjake, uključujući i Gerdinu obitelj, u Zemlju zrcala. Postoji samo jedan način na koji Gerda može spasiti svoje roditelje, sve ostale čarobnjake i magiju, a to je da otkrije svoje čarobne moći. Jedina osoba koja joj može pomoći u tome je Snježna kraljica.

Redatelj: Michael Noer
Glume: Charlie Hunnam, Rami Malek, Tommy Flanagan
SAD | 2019. | 133 minute

Henri „Papillon” Charriere je sitni kriminalac, pogrešno uhićen i optužen za ubojstvo koje nije počinio, te je osuđen na doživotnu kaznu u zloglasnoj kažnjeničkoj koloniji na Devils Islandu u Francuskoj Gvajani. Odlučan da pobjegne iz zatvora, udružuje se s ekscentričnim krivotvoriteljem Louisom Degom (Rami Malek), koji u zamjenu za zaštitu pristaje financirati njegov bijeg. Međutim, svaki njegov pokušaj bijega završava uhićenjem i još gorim kaznama. Film donosi fascinantnu priču o njegovoj ustrajnosti da usprkos strogim i mučeničkim kaznama i dalje nastoji pronaći svoj put u slobodu.
Hey you bastards Im still here – legendarna je rečenica iz filma Papillon iz 1973. godine. Remake je baziran na klasiku Henrija Charriera poznatog kao Leptir, koji je krivo optužen za ubojstvo i osuđen na doživotni zatvor.

Rusija | 2019. | 80 minuta