Plesačica

drama, biografski

Francuska, Belgija, Češka | 2016. | 108 minuta
Redatelj: Stéphanie Di Giusto
Glume: Soko, Gaspard Ulliel, Mélanie Thierry, Lily-Rose Depp

U životu Loïe Fuller ništa nije odavalo da će jednog dana postati zvijezda svjetskih pozornica. Nakon što izgubi oca, 25-godišnja Marie-Lousie napušta američki Zapad i odlazi majci u New York da ostvari svoj san – postane glumica. Jedne večeri na pozornici se zapetlja u predugu haljinu, pa da izbjegne pad, počinje se vrtjeti čarobnim, gracioznim pokretima. Tako je ‘rođen’ njen Serpetinski ples. Publika je šokirana, a zatim preplavljena – i traži još. Marie-Louise postaje Loïe Fuller. Imitatori joj pokušavaju ukrasti inovaciju, pa odlazi u Pariz ususret novom, uzbudljivom životu. U Pariškoj operi fascinantnim plesom zasljepljuje sve, a imuni nisu ni najslavniji umjetnici – Toulouse Lautrec, braća Lumière, Rodin… ‘Elekrična vila’ postaje umjetnička ikona i simbol generacije. Ipak, slava nije sve. Susret s mladom i magičnom Isidorom Duncan poremetit će njenu turbulentnu vezu s Louisom, kao i odnos s odanom asistenticom Gabrielle, a dovest će u pitanje i cijelu njenu umjetnost.

Nagrade César 2017.- najbolja kostimografija, nominacija za najbolju sporednu i glavnu žensku ulogu, scenografiju, filmski prvijenac i najveću glumačku nadu
Cannes Film Festival 2016. – nominacije za nagradu Izvjestan pogled, Zlatnu kameru i Queer palmu.

Redatelj: David Kerr
Glume: Rowan Atkinson, Olga Kurylenko, Jake Lacy
Francuska, SAD, VB | 2018. | 88 minuta

Johnny English ponovno na zadatku nadolazeća je britanska akcijska komedija, redatelja Davida Kerra. U trećem nastavku popularne sage, istoimeni glavni junak, kojeg tumači nezamjenjivi Rowan Atkinson, vraća se kako bi još jednom spasio svijet.
Kada kriminalistički istražitelj razotkriva javnosti identitete svih aktivnih tajnih agenata u Britaniji, katastrofa pogađa čitav sistem, a sigurnost Ujedinjenog Kraljevstva je na kocki. Tajna služba se sada može osloniti samo na jednog čovjeka, umirovljenog Johnnyja Englisha.

Redatelj: Corin Hardy
Glume: Taissa Farmiga, Bonnie Aarons, Demián Bichir
SAD | 2018. | 96 minuta

Redatelj Corin Hardy, uvodi nas u novo poglavlje najstrašnije filmske franšize. Radnja ovog nastavka je smještena u razdoblje prije Prizivanja i Annabelle. Kada si časna u Rumunjskoj oduzme život, Vatikan će poslati svećenika i časnu da istraže njezinu smrt. Zajedno otkrivaju ne baš svetu tajnu. Riskirajući ne samo svoje živote, već i vjeru i svoje duše, suočavaju se sa zlonamjernom silom u obliku iste demonske časne koja je terorizirala publiku u filmu Prizivanja 2.

Redatelj: Jonathan Baker, Josh Baker
Glume: James Franco, Zoë Kravitz, Myles Truit, Denis Quaid
SAD | 2018. | 102 minute

Napeti SF triler producenata megapopularne serije Stranger Things. Priča prati bivšeg zatvorenika koji je u bijegu od federalnih vlasti, izvanzemaljskih vojnika i bande na čijem je čelu James Franco. Jedina pomoć mu je mlađi polubrat koji se slučajno dokopao izvanzemaljskog oružja. Braći ubrzo postaje jasno da se moraju dati u bijeg, a kao jedina zaštita dvojcu služi pronađeno misteriozno moćno oružje koje im je zadnja šansa za preživljavanje.

Redatelj: Paul Feig
Glume: Blake Lively, Linda Cardellini, Anna Kendrick
SAD | 2018. | 117 minuta

Napet, a istovremeno glamurozan i duhoviti triler ispunjen prevratima i izdajama, tajnama i otkrivenjima, ljubavi i lojalnosti, ubojstvima i osveti, redatelja i scenarista Paula Feiga s Annom Kendrick i Blake Lively u glavnim ulogama. Radnja filma je bazirana na debitantskom romanu Darcey Bell, objavljenom 2017. godine.
Film prati mamu vlogericu Stephanie Ward (Anna Kendrick) i njenu najbolju prijateljicu, glamuroznu i prekrasnu, Emily Nelson (Blake Lively) koja jednog dana nestaje nakon što zamoli Stephanie da pokupi njenog sina iz škole. Stephanie istog trena pokušava otkriti istinu vezanu za iznenadni nestanak svoje najbolje prijateljice Emily iz grada. Stephanie se udružuje s Emilynim mužem te se ubrzo počinje pitati poznaje li svoju najbolju prijateljicu onoliko dobro koliko je mislila.

Redatelj: Gary Wang
Glume: Goran Malus, Ivana Rushaidat, Sandra Hrenar
Kina | 2018. | 91 minuta

Blanket je debeo i lijen mačak koji često sjedi zamišljen na prozoru. Živi sa sinom Capeom u svom udobnom gradskom stanu gdje je rođen i u čijoj udobnosti uživa. Radi trauma iz prošlosti, vanjskog se svijeta boji i ne želi izlaziti van stana. S druge strane, iako nikad nije izašao iz stana, aktivnog i bistrog sina Capea vanjski svijet neodoljivo privlači. Ipak, jednog dana, otac i sin moraju napustiti stan i tada kreće sjajna avantura i potraga za legendarnom Breskvotopijom.

Redatelj: Gary Wang
Kina | 2018. | 105 minuta

Redatelj: Bradley Cooper
Glume: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott

Pretpremijera, 3.10.2018. u 20:00!

Četiri puta nominiran za nagradu Oscar, Bradley Cooper i višestruko nagrađivana, glazbena zvijezda Lady Gaga, kojoj je ovo prva glavna filmska uloga. Radi se o pravom autorskom djelu Bradleyja Coopera – on ga je, naime napisao, režirao te u njemu glumi i pjeva. Film je napravljen prema klasičnoj priči iz 1937. godine o tragičnoj ljubavi između iskusnog glazbenika na zalasku karijere i mladoj pjevačici u usponu. Film obiluje fantastičnom originalnom glazbom koju je pisao sam Cooper, a sve su pjesme u filmu snimane uživo.