Petar Zecimir (2D-matineja)

animacija, obiteljski, komedija

VB | 2018. | 95 minuta
Redatelj: Will Gluck
Glume: Luka Bulić, Hana Hegedušić, Tihana Lazović, Dušan Bućan

Animirano-igrani film Petar Zecimir snimljen je prema istoimenoj seriji knjiga poznate engleske spisateljice Beatrix Potter. Knjige su postigle nevjerojatno veliki uspjeh i do danas su prevedene na 36 jezika te su, s preko 45 milijuna prodanih primjeraka, jedne od najprodavanijih knjiga svih vremena.
Pričao Petru Zecimiru koja počinje tako što Petar i njegova cijela obitelj preuzmu farmu starog gospodina Gregorca te ju počnu uništavati bacajući voće i povrće na sve strane i praveći nered. Kada na farmu po svoje nasljedstvo dođe mlađi gospodin Tomica Gregorec, koji je daleko bistriji i oštroumniji, za Petra to znači samo dodatni izazov, nikako prestanak zabave. No, mladi Gregorec nije samo nevjerojatan neprijatelj, već i potencijalni suparnik. On se naime zaljubljuje u lokalnu slikaricu Bibu koja je ujedno i zekova surogat majka. Sada Petar ima dvostruko više razloga za otjerati uljeza što na koncu rezultira pravom bitkom, kako za farmu, tako i za naklonost lijepe Bibe. Rivalstvo Petra Zecimira i mladog Tomice odvest će ih u veliku avanturu daleko izvan njihove idilične jezerske četvrti ravno u prometnu londonsku podzemnu željeznicu pa sve do opasnih ulica grada i natrag. Ali na kraju, Petar mora shvatiti da mrkva i slava nikada neće biti važni koliko ljubav i obitelj.

Redatelj: David Kerr
Glume: Rowan Atkinson, Olga Kurylenko, Jake Lacy
Francuska, SAD, VB | 2018. | 88 minuta

Johnny English ponovno na zadatku nadolazeća je britanska akcijska komedija, redatelja Davida Kerra. U trećem nastavku popularne sage, istoimeni glavni junak, kojeg tumači nezamjenjivi Rowan Atkinson, vraća se kako bi još jednom spasio svijet.
Kada kriminalistički istražitelj razotkriva javnosti identitete svih aktivnih tajnih agenata u Britaniji, katastrofa pogađa čitav sistem, a sigurnost Ujedinjenog Kraljevstva je na kocki. Tajna služba se sada može osloniti samo na jednog čovjeka, umirovljenog Johnnyja Englisha.

Redatelj: Corin Hardy
Glume: Taissa Farmiga, Bonnie Aarons, Demián Bichir
SAD | 2018. | 96 minuta

Redatelj Corin Hardy, uvodi nas u novo poglavlje najstrašnije filmske franšize. Radnja ovog nastavka je smještena u razdoblje prije Prizivanja i Annabelle. Kada si časna u Rumunjskoj oduzme život, Vatikan će poslati svećenika i časnu da istraže njezinu smrt. Zajedno otkrivaju ne baš svetu tajnu. Riskirajući ne samo svoje živote, već i vjeru i svoje duše, suočavaju se sa zlonamjernom silom u obliku iste demonske časne koja je terorizirala publiku u filmu Prizivanja 2.

Redatelj: Jonathan Baker, Josh Baker
Glume: James Franco, Zoë Kravitz, Myles Truit, Denis Quaid
SAD | 2018. | 102 minute

Napeti SF triler producenata megapopularne serije Stranger Things. Priča prati bivšeg zatvorenika koji je u bijegu od federalnih vlasti, izvanzemaljskih vojnika i bande na čijem je čelu James Franco. Jedina pomoć mu je mlađi polubrat koji se slučajno dokopao izvanzemaljskog oružja. Braći ubrzo postaje jasno da se moraju dati u bijeg, a kao jedina zaštita dvojcu služi pronađeno misteriozno moćno oružje koje im je zadnja šansa za preživljavanje.

Redatelj: Paul Feig
Glume: Blake Lively, Linda Cardellini, Anna Kendrick
SAD | 2018. | 117 minuta

Napet, a istovremeno glamurozan i duhoviti triler ispunjen prevratima i izdajama, tajnama i otkrivenjima, ljubavi i lojalnosti, ubojstvima i osveti, redatelja i scenarista Paula Feiga s Annom Kendrick i Blake Lively u glavnim ulogama. Radnja filma je bazirana na debitantskom romanu Darcey Bell, objavljenom 2017. godine.
Film prati mamu vlogericu Stephanie Ward (Anna Kendrick) i njenu najbolju prijateljicu, glamuroznu i prekrasnu, Emily Nelson (Blake Lively) koja jednog dana nestaje nakon što zamoli Stephanie da pokupi njenog sina iz škole. Stephanie istog trena pokušava otkriti istinu vezanu za iznenadni nestanak svoje najbolje prijateljice Emily iz grada. Stephanie se udružuje s Emilynim mužem te se ubrzo počinje pitati poznaje li svoju najbolju prijateljicu onoliko dobro koliko je mislila.

Redatelj: Gary Wang
Glume: Goran Malus, Ivana Rushaidat, Sandra Hrenar
Kina | 2018. | 91 minuta

Blanket je debeo i lijen mačak koji često sjedi zamišljen na prozoru. Živi sa sinom Capeom u svom udobnom gradskom stanu gdje je rođen i u čijoj udobnosti uživa. Radi trauma iz prošlosti, vanjskog se svijeta boji i ne želi izlaziti van stana. S druge strane, iako nikad nije izašao iz stana, aktivnog i bistrog sina Capea vanjski svijet neodoljivo privlači. Ipak, jednog dana, otac i sin moraju napustiti stan i tada kreće sjajna avantura i potraga za legendarnom Breskvotopijom.

Redatelj: Gary Wang
Kina | 2018. | 105 minuta

Redatelj: Bradley Cooper
Glume: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott

Pretpremijera, 3.10.2018. u 20:00!

Četiri puta nominiran za nagradu Oscar, Bradley Cooper i višestruko nagrađivana, glazbena zvijezda Lady Gaga, kojoj je ovo prva glavna filmska uloga. Radi se o pravom autorskom djelu Bradleyja Coopera – on ga je, naime napisao, režirao te u njemu glumi i pjeva. Film je napravljen prema klasičnoj priči iz 1937. godine o tragičnoj ljubavi između iskusnog glazbenika na zalasku karijere i mladoj pjevačici u usponu. Film obiluje fantastičnom originalnom glazbom koju je pisao sam Cooper, a sve su pjesme u filmu snimane uživo.