Otac

drama

SRB, FR, DE, HR, SLO, BiH | 2020. | 120 minuta
Redatelj: Srdan Golubović
Glume: Goran Bogdan, Boris Isaković, Nada Šargin, Milica Janevski

Poseban program “KINO ZA SVE”/Ulaz 15 kn!

Kada mu zbog siromaštva oduzmu djecu, a supruga doživi psihički slom, Nikola uzima stvari u svoje ruke. Otkrivši da su lokalne službe vjerojatno korumpirane, odluči prijeći Srbiju pješice i iznijeti svoj slučaj osobno ministarstvu u Beogradu. Putem susreće različite tipove ljudi i doživljava preobražaj iz marginalca i gubitnika u junaka našeg doba. Najnoviji film Srdana Golubovića (Krugovi – ZFF 2013., Sundance – Posebna nagrada žirija) osvojio je publiku u regiji i šire, pa je tako nagradu publike primio na ovogodišnjem Berlinaleu, a onda i u Puli, postavši prvi film u povijesti Pulskog filmskog festivala kojem je publika dala prosječnu ocjenu 5,00.

Goran Bogdan postao je prvi glumac iz Hrvatske nominiran u kategoriji najboljeg europskog glumca EFA-e, europskog pandana Oscarima za ulogu u filmu ‘Otac’!

Berlinale 2020 – Panorama – Audience Award, Ecumenical Jury Prize
Sarajevo Film Festival 2020
Pula Film Festival 2020 – Audience Award, Best Actor
Sofia Int’l Film Festival 2020

Redatelj: Alex Holmes
UK | 2018. | 97 minuta

“KINO ZA SVE”/DOKUMENTARCI ČETVRTKOM/Ulaz 15 kn!

Jedriličarke s broda Maiden inspirativna je priča o prvoj ženskoj posadi koja je sudjelovala u jedriličarskoj utrci oko svijeta. 1989. godine 24-godišnjakinja Tracy Edwards postala je skiperica prve ženske posade u povijesti prekooceanske jedriličarske utrke Whitbread (danas poznate pod nazivom Ocean Race). Tracyin san o sudjelovanju u natjecanju nailazio je na brdo prepreka: njezini muški kolege nisu vjerovali da ženska posada može uspjeti, mediji su se kladili na njezin neuspjeh, a potencijalni sponzori godinama odbijali, bojedi se lošeg publiciteta u slučaju da ne prežive. No Tracy je odbila odustati: stavila je svoj dom pod hipoteku, kupila rabljeni brod i okupila tim jedriličarki. Uz podršku svoje izvanredne posade promijenila je svijet sporta.

Redatelj: Darijo Juričan
HR | 2020. | 83 minute

Izjava redatelja:
„Raditi film Kumek bio je veliki izazov, jer pokriva gotovo četrdeset godina djelovanja Milana Bandića, prividno hiperaktivne i trumpolike pojave hrvatske političke scene. Bandić je šest puta biran za gradonačelnika grada Zagreba, koji nije samo glavni grad svih Hrvata, nego i glavni grad svih hrvatskih kriminalaca. Milan Bandić u tri je navrata odbio dati intervju za naš film, pa je napravljena audicija kako bi mu se našao dvojnik.“

Redatelj: Reinhard Klooss
Glume: Marko Cindrić, Tihana Fraculj, Ronald Žlabur, Marko Torjanac
DE | 2020. | 92 minute

Roger je pas lutalica koji brine o napuštenim životinjama Robo Citya tako što krade hranu od bogatih i donosi je manje bogatim životinjama. Prilikom jedne takve krađe on upozna Belle, bogatu i razmaženu mačku te njih dvoje odmah upadnu u klasičnu pas-mačka svađu. Za to vrijeme roboti preuzimaju Robo City, a u tome im i pomaže gradonačelnik koji želi protjerati sve druge stanovnike grada. Roger i Belle bježeći pred robotima susreću brojne druge životinje koje su vlasnici zaboravili prilikom bijega, te shvaćaju da se unatoč svojim različitostima moraju osloniti jedni na druge kako bi preživjeli.

Redatelj: Mark Williams
Glume: Liam Neeson, Kate Walsh, Jai Courtney
SAD | 2020. | 92 min

Veliki povratak Liama Neesona u napetoj priči redatelja Marka Williamsa, jednog od autora popularne serije “Ozark”!
Tom Carter je pljačkaš koji je tijekom karijere ukrao 9 milijuna dolara iz nekoliko manjih banaka diljem SAD-a. Bez uhićenja, bez otkrivanja identiteta. Nakon što upozna Annie, Tom želi napustiti posao i početi novi život s voljenom ženom. Naravno da stvari neće ići tako glatko. Dva mlada FBI agenta kojima je dodijeljen njegov slučaj odluče tih 9 milijuna zadržati za sebe, a usput prišiti Tomu ubojstvo njihovog nadređenog.

Redatelj: Robert Zemeckis
Glume: Anne Hathaway, Octavia Spencer, Stanley Tucci, Chris Rock
SAD | 2020. | 106 minuta

Ovo nije bajka. Ovo je priča o pravim pravcatim vješticama! Temeljen na istoimenom klasiku Roalda Dahla, i u režiji Oscarom nagrađenog Roberta Zemeckisa. Maštovita, zabavna i doista zastrašujuća priča o dječaku koji susreće prave vještice!