Mulan

avantura

SAD | 2020. | 115 minuta
Redatelj: Niki Caro
Glume: Yifei Liu, Donnie Yen, Jet Li

Kad kineski car izda dekret po kojem jedan muškarac u svakoj obitelji mora služiti carskoj vojsci kako bi obranili zemlju od sjevernih napadača, Hua Mulan, najstarija kćerka časnog ratnika, istupa umjesto svog bolesnog oca. Maskirajući se kao muškarac, Hua Jun prolazi iskušenja na svakom koraku svog puta te mora naučiti iskoristiti svoju unutarnju snagu i prihvatiti svoj istinski potencijal. Na ovom epskom putovanju ona će se transformirati u časnu ratnicu i steći poštovanje zahvalne nacije… ali i ponosnog oca.

Redatelj: Jure Pavlović
Glume: Daria Lorenci-Flatz, Neva Rošić, Vera Zima
Hrvatska | 2019. | 97 minuta

Nakon niza godina provedenih u Njemačkoj, Jasna se vraća u Hrvatsku kako bi se brinula o majci, koja je na umoru. Majka, čak i prikovana za krevet, zrači zastrašujućim autoritetom koji se nadvija nad svima u njezinoj blizini. Kako dani prolaze, majka i kći zapleću se u mrežu zamjeranja, od kojih je Jasna očajnički pokušavala pobjeći. Hoće li se uspjeti suprotstaviti majci ili će konačno nestati pod njezinim teškim zagrljajem?

Festivali:
Black Nights filmski festival u Tallinnu 2019.,
Festival svjetskog filma u Bostonu 2020.,
Filmski festival u Vilniusu Kino Pavasaris 2020.,
FEST 2020. (Nagrada kritičara Nebojša Đukelić za najbolji regionalni film),
Taormina Film Festival (Nagrada – Daria Lorenci Flatz – najbolja glumica),
Bihać Avantura Film Festival (Nagrada – Najbolji igrani film),
Festival Mediteranskog filma Split,
Brač Film Festival,
Rab Film Festival

Redatelj: Roger Kumble
Glume: Candice King, Inanna Sarkis, Dylan Sprouse

Nastavak velike uspješnice serijala o ljubavi i strasti dvoje mladih koja ne priznaje granice, snimljenog prema bestseleru spisateljice Anne Todd koji je proglašen novom globalnom senzacijom poput Twilight sage i erotsko-romantične trilogije Pedest nijansi sive. Nakon burnog početka veze i šokantnog otkrića, Tessa i Hardin moraju pronaći način da nastave svoju romansu. No, može li ljubav koja ne priznaje granice doista opstati? Tessa polako počinje uviđati kako bi mogla izgubiti sve. Hardin shvaća da nema što izgubiti – osim nje. Je li se doista spreman promijeniti zbog ljubavi? Koliko je ona spremna opraštati i, još važnije, sviđa li joj se doista slika budućnosti s Hardinom?

Redatelj: Tony Cervone
SAD | 2020. | 93 minute

U filmu ćemo saznati mnoge tajne i činjenice o omiljenoj ekipi koja već desetljećima rješava najsloženije misterije i zadatke. Kako su se Scooby i Shaggy sreli, kako se dvojac potom upoznao s mladim detektivima Fredom, Velmom i Daphne te kako su dospjeli do svog prvog slučaja. Danas, nakon stotinu riješenih slučajeva, Scooby i njegova ekipa suočavaju se sa svojom najvećom i najizazovnijom misterijom ikada: opakim planom da pas duh Cerberus zavlada svijetom! Dok se svi oni utrkuju kako bi zaustavili apokalipsu pasa, Scoobijevi prijatelji otkrivaju njegovu tajnu ostavštinu i epsku sudbinu koja je veća od bilo čega što su mogli zamisliti.

Redatelj: Christopher Nolan
Glume: John David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki
SAD | 2020. | 150 minuta

Masivni, inovativni i do sada najambiciozniji akcijski blockbuster koji je režirao i napisao fantastični Christopher Nolan, poznat po mega uspješnicama Početak, Memento, Batman trilogija, Dunkirk, Interstellar…Radi se o jednom od najskupljih filmova ikad snimljenih. John David Washington glavni je protagonist novog Sci-Fi akcijskog spektakla Christophera Nolana, kratkog ali znakovitog naziva “Tenet.” Naoružan samo jednom riječju – Tenet – i boreći se za opstanak cijelog svijeta, glavni junak priče kreće kroz polumračni svijet međunarodne špijunaže na misiji koja će se odvijati u nečemu izvan stvarnog vremena. Inverzija. Nije putovanje kroz vrijeme.

Redatelj: Igor Mirković
Glume: Davorin Bogović, Vladimir Divljan, Srdjan 'Gile' Gojković
HR | 2003. | 97 minuta

“KINO ZA SVE” / Hrvatski klasici / Ulaz 15 kn!

Režiser se u filmu vraća unatrag, u vrijeme kad je bio sretno dijete. Zapravo sretni tinejdžer. U doba njegove mladosti dogodio se novi val, značajno razdoblje u glazbi koje mnogi smatraju najboljim u našoj povijesti. Tada odrasta zadnja generacija djece socijalizma koja se, pod utjecajem zapadnih glazbenih i socijalnih strujanja, počinje uzburkavati, aktivirati, formiraju se bendovi i nastoji se svim silama uskovitlati ustajali zrak nagrižen ekonomskom krizom.
U to su doba svoje karijere započeli Azra, Haustor, Film, Patrola, Pankrti, Električni orgazam, Idoli, Prljavo kazalište i mnogi drugi. Kako je Mirković odrastao uz takvu glazbu, bilo mu je nevjerojatno da se još nitko nije sjetio to prenijeti na filmsku vrpcu. Pa je odlučio sam to učiniti.

Petak, 25.09.2020. 20:00
Redatelj: Josh Boone
Glume: Anya Taylor-Joy, Maisie Williams, Alice Braga
SAD | 2020. | 98 minuta

Priča o pet mladih ljudi s opasnim sposobnostima koji se drže pod zaštitom na tajnoj lokaciji protiv njihove volje. Svaki od njih nosi teret tajanstvene prošlosti i moći koju ne mogu kontrolirati. Kad shvate da su “pod zaštitom” u još većoj opasnosti, i bivaju progonjeni od nadnaravnog zla, njihovi najveći strahovi će se ostvariti.
Serija Marvelovih stripova Novi mutanti se prvi puta pojavila 1982. godine. Novi mutanti su bili mladi studenti škole za nadarene profersora Charlesa Xaviera, jako slični originalnim X-men stripovima. Ovo je jedinstvena i originalna priča koja nas uvodi u potpuno novi svijet X-mena, drugačija od bilo koje priče iz Marvelovog svijeta. Ton je iznenađujući, žanr je neočekivan, radnja je misteriozna i uznemirujuća.

Redatelj: Marc Munden
Glume: Dixie Egerickx, Colin Firth, Julie Walters
VB | 2020. | 99 minuta

Tajni vrt već je stotinjak godina obvezno štivo mnogih naraštaja, a nerijetko se opisuje i kao kultni roman o odrastanju u prirodi, koji podjednako privlači i mlade i odrasle čitatelje. Knjiga je već bila predložak za film, no to nije spriječilo Davida Heymana, producenta Medvjedića Paddingtona i filmova o Harryju Potteru da se ponovno primi istog materijala.
Mary Lennox je devetogodišnjakinja kojoj u epidemiji kolere u Indiji umiru oba roditelja, a ona ostaje sama i zaboravljena u njihovoj kolonijalnoj vili. Kad je naposljetku pronađu britanski susjedi i vojnici, ispostavi se da se za suhonjavu, razmaženu i mrzovoljnu Mary nitko ne želi brinuti, pa je ubrzo otpreme na brod za Englesku, gdje bi je trebao udomiti najbliži rođak kojega Mary nikada nije upoznala – gospodin Craven (Colin Firth). Budući da ga u Engleskoj sve podsjeća na smrt voljene žene, gospodin Craven najčešće nije u zemlji već putuje svijetom pa Mary tako ostaje posve sama na njegovu zabačenome i tjeskobnom imanju na sjevernu Engleske. No jednoga dana Mary u vrtnom zidu otkriva zaključana vrata obrasla bršljanom. Događaji koji su potom uslijedili potpuno su promijenili njezin život.

Redatelj: Ric Roman Waugh
Glume: Gerard Butler, Morena Baccarin, Scott Glenn
SAD | 2020. | 119 minuta

Redatelj velikih akcijskih uspješnica Pad anđela i Doušnik donosi katastrofični spektakl koji prati dramu čovječanstva i običnog čovjeka pred armagedonom.
Kako se odbrojavanje do globalne apokalipse približava, obitelj Johna Garrityja se bori za opstanak. Zajedno sa svojim sinom Nathanom moraju krenuti na opasno putovanje kako bi se domogli jedine nade za spas, utočišta na Greenlandu. Usred zastrašujućih vijesti o uništenim gradovima širom svijeta, dok komadi kometa izazivaju katastrofu neviđenih razmjera, Garrityji doživljavaju najbolje i najgore od čovječanstva, u borbi protiv sve veće panike i bezakonja koje ih okružuju. Kako se odbrojavanje do globalne apokalipse približava nuli, njihov nevjerojatan put kulminira očajničkim i posljednjim letom u moguće sigurno utočište.

Redatelj: Tim Hill
Glume: Robert De Niro, Christopher Walken, Uma Thurman
SAD | 2020. | 98 minuta

Desetogodišnji Peter oduševljen je viješću da se njegov djed doseljava k njemu, no, njegovom uzbuđenju dolazi kraj kada shvati da se od njega očekuje da djedu prepusti svoju sobu, dok bi on trebao noćiti na jezivom tavanu. Iako jako voli svog djeda, Peter želi svoju sobu nazad i ne preostaje mu ništa drugo nego objaviti rat. Udružuje se s prijateljima te zajedno kuju opake planove protiv djeda, kako bi ga natjerali da preda sobu. Ipak, krv nije voda, a uskoro postaje jasno da je Peter svoju tvrdoglavost i borbene gene naslijedio, pogađate, od djeda! Prava zabava za publiku tek počinje kada se djed se ne želi predati već odlučuje suprotstaviti se malim urotnicima, smišljajući osvetu.