Mali Bigfoot (2D)

Francuska, Belgija | 2017. | 92 minute
Redatelj: Jeremy Degruson, Ben Stassen
Glume: Vesna Ravenščak, Enes Vejzović, Aleksandar Cvjetković

Trinaestogodišnji Adam kreće u potragu za svojim davno izgubljenim ocem. Ubrzo otkriva da mu je otac ni više ni manje nego legendarni Bigfoot koji se godinama skrivao duboko u šumi kako bi zaštitio sebe i svoju obitelj od velike korporacije HairCo., koja želi izvoditi eksperimente s njegovim DNA-om. Otac i sin počinju nadoknađivati izgubljeno vrijeme, a Adam uskoro otkriva kako također ima super-moći. Međutim, nije svjestan da je njegova potraga za ocem dovela korporaciju HairCo. bliže Bigfootu.

Redatelj: David Leitch
Glume: Ryan Reynolds, Josh Brolin, Morena Baccarin
SAD | 2018. | 119 minuta

Nastavak filma je “luđi” nego prošli, obiluje dobro poznatim crnim humorom i sarkastičnim komentarima glavnog junaka Wadea, odnosno Deadpoola. Nakon što je preživio nesretni slučaj, Wade Wilson želi ispuniti svoj san i postati Poughkeepsieov najcjenjeniji uzgajivač buldoga, a istovremeno želi naučiti nositi se s otvorenim odnosom. Wade se na svome putu bori sa hrpom najrazličitijih stranaca kako bi otkrio važnost obitelji, prijateljstva, ali i kreativnih kostima koje koristi za svoj vrlo otvoren seksualni život. U glavnoj ulozi je Ryan Reynolds, a pridružuju mu se Josh Brolin i Zazie Beets. Svoje uloge iz prvog filma repriziraju Morena Baccarin, T.J. Miller, Brianna Hildebrand, Leslie Uggams, Stefan Kapicic i Karan Soni.

Redatelj: Bob Fisher, Rob Greenberg
Glume: Anna Faris, Eva Longoria, Eugenio Derbez
SAD | 2018. | 112 minuta

Leonardo, sebično bogati playboy, pada s jahte i budi se u bolnici s amnezijom. Kada njegova bivša zaposlenica sazna za nesreću, odluči mu se osvetiti i uvjeriti ga da je on njezin muž. Kao samohranoj majci tri kćeri, pomoć oko kuće bi joj svakako dobro došla. Uskoro će ovaj bogataš raditi ono što nikada nije. Iako će mu u početku sve biti teško, Leo će se na kraju ipak uspjeti prilagoditi i početi će voljeti svoj „novi” život.

Redatelj: Dean Devlin
Glume: David Tennant, Kerry Condon, Robert Sheehan
SAD | 2018. | 110 minuta

Zastrašujući horor triler s popularnim Davidom Tennantom u glavnoj ulozi, najpoznatijem po svojoj inkarnaciji Doktora u serijalu Dr. Who. Provalnik upada u kuću bogatog muškarca i otkriva ženu vezanu lancima. Nakon što je obavijestio policiju i pokušava spasiti žrtvu koju je ostavio za sobom u toj kući, postaje meta razotkrivenog psihopata.

Petak, 25.05.2018. 20:00

Redatelj: Mike Newell
Glume: Lily James, Michiel Huisman, Jessica Brown Findlay
SAD | 2018. | 124 minute

Temeljeno na velikom svjetskom bestseleru koji je vladao svim važnijim književnim ljestvicama i bio jedna od najčitanijih i najprodavanijih knjiga desetljeća. Na britanskom otoku Guernseyju, za vrijeme Drugog svjetskog rata, osnovano je društvo zanimljivog i simpatičnog naziva – Društvo za književnost i pitu od krumpira s Guernseyja. S osnivanjem i aktivnostima tog neobičnog društva, sasvim neočekivano, upoznaje se uspješna londonska spisateljica Juliet Ashton, koja je upravo u potrazi za novom temom svoje knjige. Većina tih ljudi uzela je knjigu prvi put u ruke upravo u vrijeme rata, no ono što su pronašli u knjigama puno je više od riječi – pronašli su životnu snagu, inspiraciju, utjehu, spoznaju da se sve može sagledati i izreći na drugačiji način.

Redatelj: Martin Kotík, Inna Evlannikova
Glume: Aleksandra Naumov, Sementa Rajhard, Alen Šalinović
Češka | 2018. | 86 minuta

Luka je pametan, ali previše živahan dječak s jednom ambicijom: završiti posljednju razinu svoje računalne igre. Jednom kad završi u gejmerskom Hall of Fame-u, njegov odsutan otac gospodin Spejbl će se napokon ponositi njime. Međutim, završetak igrice će biti tek početak velike avanture koja će odvesti Luku, njegovog psa Džekija i prijateljicu Moniku u davno zaboravljeni muzej lutaka, gdje će Luka vratiti u život sve lutke, pa tako i groznog lutkara! Pobjeda nad ludim lutkarom neće samo spasiti njegovog oca, već i cijeli grad od ljutite i drvene sudbine!

Redatelj: Bill Holderman
Glume: Diane Keaton, Jane Fonda, Candice Bergen, Mary Steenburgen
SAD | 2018. | 103 minute

Slavne Oscarovke Jane Fonda, Diane Keaton, Candice Bergen i Mary Steenburgen će nam u novoj urnebesno zabavnoj komediji pokazati kako život u trećoj životnoj dobi može biti itekako interesantan. Radnja filma je smještena u Kaliforniju, a prati život četiri prijateljice čiji se životi promijene nakon čitanja knjige 50 nijansi sive, u njihovom književnom klubu. Trilogija 50 nijansi inače nije vrsta literature koju ove uspješne i inteligentne dame imaju običaj čitati, međutim njihovi se životi drastično mijenjaju nakon što pročitaju slavni erotski roman.

Redatelj: Abby Kohn, Marc Silverstein
Glume: Amy Schumer, Michelle Williams, Emily Ratajkowski
SAD | 2018. | 109 minuta

U filmu Osjećam se lijepa, redateljskog dvojca Abby Kohn i Marca Silversteina, u oporavku nakon traumatične nezgode, Renee (Amy Schumer) se budi kao nova osoba, odagnavši staru nesigurnu verziju sebe daleko u zaborav. Ozljeda glave donijela joj je nevjerojatnu količinu samopouzdanja, zarazno je sretna i neupitno zadovoljna sobom. Novi stav i pogled na sebe, omogućuje joj da okrene novi list i otpočne potpuno novi život. Uvjerena da je najsposobnija žena na svijetu i ništa je ne može pokolebati. Živi punim plućima, bez zadrške i straha, i u tome uživa.

Redatelj: Ron Howard
Glume: Alden Ehrenreich, Emilia Clarke, Donald Glover, Woody Harrelson

Pretpremijera!