Luka (sinkro)

SAD | 2021. | 95 minuta
Redatelj: Enrico Casarosa
Glume: Bartol Rajčić, Marko Ožbolt, Lola Juran, Marko Petrić

Vodimo vas na nezaboravnu avanturu s Lukom i Albertom, dvojicom prijatelja koji su zapravo morska bića koja poprimaju ljudski oblik i rade zabavne ljudske stvari dok su na kopnu.
Mladi dečko Luka doživljava nezaboravno ljeto na talijanskoj rivijeri ispunjeno hrpom sladoleda, ukusne mediteranske hrane i beskrajnom vožnjom skutera uz more. Luka dijeli ove pustolovine sa svojim novootkrivenim najboljim prijateljem, ali njihovoj beskrajnoj zabavi prijeti duboko čuvana tajna: radi se zapravo o pravim morskim čudovištima iz drugog svijeta, iz dubine oceana.

Redatelj: Neill Blomkamp
Glume: Carly Pope, Terry Chen, Nathalie Boltt
SAD | 2021. | 104 min.

Ime redatelja Neilla Blomkampa širokoj publici već je dobro poznato. Svojim redateljskim prvijencem iz 2009. godine, filmom “District 9” pobrao je hvalospjeve publike i kritike te zaradio nominaciju za Oscara. Njegov sljedeći film “Elysium” također je pobrao odlične kritike. Ove godine Blomkamp predstavlja film snimljen u tajnosti tijekom pandemije, koji govori o mladoj ženi koja oslobađa zastrašujuće demone kada se krenu otkrivati nadnaravne sile u korijenu desetljeća starog raskola između majke i kćeri.

Redatelj: M. Night Shyamalan
Glume: Gael García Bernal, Vicky Krieps, Rufus Sewell, Ken Leung
SAD | 2021. | 108 min.

Ovog ljeta, M. Night Shyamalan tvorac hitova Glass, Split, Unbreakable, The Sixth Sense, Lady in the Water, predstavlja svoj novi mistični triler koji prati ljetovanje obitelji u tropskom raju. Obitelj uživa na osamljenoj plaži no ubrzo otkrivaju da plaža ima čudan utjecaj na njih. Zbog nekog razloga ubrzano stare……cijeli život im se skraćuje na 24 sata.
U filmu glumi jaka međunarodna postava glumaca predvođena dobitnikom nagrade Zlatni Globus Gael García Bernal (Mozart in the Jungle, Babel, Amores Perros, Coco, The Motorcycle Diaries), Vicky Krieps (Phantom Thread), Rufus Sewell (Amazon’s The Man in the High Castle), Ken Leung (Star Wars: Episode VII—The Force Awakens), Nikki Amuka-Bird (Jupiter Ascending), Abbey Lee (Lovecraft Country), Aaron Pierre (Syfy’s Krypton), Alex Wolff (Hereditary), Embeth Davidtz (The Girl with the Dragon Tattoo), Eliza Scanlen (Little Women), Emun Elliott (Star Wars: Episode VII—The Force Awakens), Kathleen Chalfant (Showtime’s The Affair) te Thomasin McKenzie (Jojo Rabbit).
Film producira i režira M. Night Shyamalan koji je ujedno napisao i scenarij za film prema noveli Sandcastle Pierre Oscar Lévya i Frederik Peetersa.

Petak, 06.08.2021. 20:00
Redatelj: Navot Papushado
Glume: Karen Gillan, Lena Headey, Carla Gugino, Michelle Yeoh
SAD | 2021. | 114 min.

Sam (Karen Gillan) je bila dvanaestogodišnja djevojčica u trenutku kada ju je njezina majka, elitna profesionalna ubojica, bila prisiljena napustiti. Sam je odgojila nemilosrdna kriminalna organizacija, The Firm, za koju je njezina majka radila. Sada, petnaest godina kasnije, Sam slijedi majčine stope i odrasla je u nemilosrdnu ubojicu za The Firm. Svoje smrtonosne talente koristi kako bi uklonila sve neprijatelje organizacije za koju radi. Vrlo je efikasna i lojalna.
No kada visokorizičan posao krene po zlu suočena je s odabirom, lojalnost organizaciji ili zaštita nevine osmogodišnjakinje Emily (Chloe Colemaan). Odabire zaštitu Emily i The Firm na nju otvara sezonu „lova“ i ucjenjuje njen život. Jedina šansa za Sam je ujedinjenje s majkom i njezinim suradnicama, koje su također u poslu, The Librarians (Angela Bassett, Michelle Yeoh i Carla Gugino).
Tri generacije žena moraju naučiti vjerovati jedna drugoj te se oduprijeti The Firm i svim ubojicama koje će poslati za njima.

Redatelj: Elaine Bogan
Glume: Nika Barišić, Iva Visković Križan, Mirela Videk Hranjec
SAD | 2021. | 88 minuta

Lucky Prescott nije upoznala svoju pokojnu majku Milagro Navarro, neustrašivu jahačicu kaskaderku iz Miradera, malog grada na Divljem zapadu. Poput svoje majke, Lucky ne mari puno za pravila i ograničenja, čime svojoj teti Cori zadaje puno briga. Lucky je odrasla u gradu na istočnoj obali pod Corinim budnim okom, ali kad pretjera s opasnim nestašlucima, Cora odluči da se presele u Miradero, gdje živi Luckyin otac Jim.
Lucky u početku nije oduševljena životom u pospanom gradiću, ali to se promijeni kada upozna divljeg mustanga Spirita i sprijatelji se s jahačicama Abigail Stone i Pru Granger.
Pruin otac, vlasnik staje Al Granger, najbolji je prijatelj Luckyina oca. Kada bešćutni kauboj i njegova družina odluče uhvatiti Spirita i njegovo stado kako bi ih prodali u zatočeništvo i teški rad, Lucky povede svoje nove prijateljice u veliku avanturu kako bi spasila konja koji joj je dao osjećaj slobode i svrhe te joj pomogao da otkrije vezu s majkom i meksičkim nasljeđem.

Redatelj: Jaume Collet-Serra
Glume: Dwayne Johnson, Emily Blunt, Edgar Ramirez
SAD | 2020. | 127 minuta

Lily putuje iz Londona u džunglu Amazone gdje angažira Franka da je vozi u svom brodiću niz rijeku. Lily je odlučna otkriti drevno stablo s nevjerojatnim ljekovitim svojstvima koje imaju moć promijeniti budućnosti medicine. U svojoj potrazi, ovaj dvojac će se susresti s bezbroj opasnosti i natprirodnih sila u varljivoj ljepoti bujne prašume.

Redatelj: Robert Schwentk
Glume: Henry Golding, Samara Weaving, Ursula Corbero
SAD | 2021. | 121 minuta

Snake Eyes jedan je od fanovima najdražih likova, ponajviše zbog svoje tajnosti i ubojitosti. U samostalnom filmu će tražiti ubojicu svog oca. Snake radi za Cobru, i pristaje na krađu svetog dragulja Arashikagea u zamjenu za informacije o ubojici svog oca. Međutim, njegova je odanost na kušnji kada Cobrina istinska namjera dođe u fokus i on tada počne propitivati svoju misiju osvete.