Kuća duhova

biografija, horor

SAD | 2018. | 99 minuta
Redatelj: Michael Spierig, Peter Spierig
Glume: Helen Mirren, Jason Clarke, Sarah Snook

Film donosi radnju inspiriranu stvarnom Sarah Winchester (Helen Mirren) i prikazuje ekscentričnu nasljednicu bogatstva stečenog oružjem koja vjeruje da je progonjena dušama onih ubijenih Winchester puškom. Prema legendi, Sarah Winchester je vjerovala da će ostati živa dokle god će graditi svoju kuću. Film se snimao na autentičnoj lokaciji, što je bilo izuzetno teško i komplicirano filmskoj ekipi s obzirom na skučenost kuće. Sarah Winchester je beskrajno i stalno gradila tu kuću, vjerujući da će ju, ako prestane, duhovi ubijenih progoniti i na kraju ubiti. Kuću je gradila punih 38 godina. No, njezina gradnja bila je pomalo bizarna s obzirom na to da se razna vrata i prozori otvaraju u zidove ili jednostavno ne vode nikamo.

Redatelj: Brad Bird
Glume: Siniša Popović, Bojana Gregorić Vejzović, Branko Đurić
SAD | 2018. | 118 minuta

U novom nastavku priče o superherojskoj obitelji mama Helen je u centru pažnje, a tata Bob je heroj kod kuće gdje se brine za djecu. Njihovu normalnu svakodnevicu poremeti dolazak opasnog i pametnog zlikovca kojeg jedino Izbavitelji mogu pobijediti.

Redatelj: Juan Antonio Bayona
Glume: Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Jeff Goldblum
SAD | 2018. | 128 minuta

Četiri godine nakon uništenja tematskog parka Jurski Svijet, radnja filma prati povratak Owena Gradyja i Claire Dearing na otok Isla Nublar. Kada se neaktivni otočni vulkan počne vraćati u život, Owen i Claire organiziraju akciju spašavanja preostalih dinosaura od konačnog istrebljenja kojim im ova prirodna katastrofa prijeti. U svojoj misiji uskoro se suočavaju s užasavajućim novim vrstama gigantskih dinosaura i dolaze do spoznaje o zavjeri koja prijeti čitavom planetu. Zvijezde serijala Chris Pratt i Bryce Dallas Howard ostaju vjerni Jurskom svijetu i u ovom nastavku, a uz njih se vraćaju i glasoviti izvršni producenti Steven Spielberg i Colin Trevorrow. Glumačkom dvojcu Pratt i Howard, ovoga se puta pridružuju James Cromwell, Ted Levine, Justice Smith, Geraldine Chaplin, Daniella Pineda, Toby Jones, te Rafe Spall, dok B.D. Wong i Jeff Goldblum također nastavljaju svoje uloge.

Redatelj: Ari Aster
Glume: Toni Collette, Gabriel Byrne, Alex Wolff
SAD | 2018. | 126 minuta

Horor senzacija filmskog festivala u Sundanceu. Film koji je proglašen najjezivijim dosad! Producenti filmova Vještica i Podvojen donose napeti horor koji ledi krv u žilama. Svaka obitelj ima svoje tajne, a neke vode ravno u pakao. Nakon smrti Ellen Graham, njezina obitelj počinje razotkrivati zastrašujuće tajne o svome podrijetlu. Što više otkrivaju, to više nastoje izbjeći zlokobnu sudbinu koju su naslijedili.

Redatelj: Bill Holderman
Glume: Diane Keaton, Jane Fonda, Candice Bergen, Mary Steenburgen
SAD | 2018. | 103 minute

Slavne Oscarovke Jane Fonda, Diane Keaton, Candice Bergen i Mary Steenburgen će nam u novoj urnebesno zabavnoj komediji pokazati kako život u trećoj životnoj dobi može biti itekako interesantan. Radnja filma je smještena u Kaliforniju, a prati život četiri prijateljice čiji se životi promijene nakon čitanja knjige 50 nijansi sive, u njihovom književnom klubu. Trilogija 50 nijansi inače nije vrsta literature koju ove uspješne i inteligentne dame imaju običaj čitati, međutim njihovi se životi drastično mijenjaju nakon što pročitaju slavni erotski roman.

Redatelj: Gary Ross
Glume: Sandra Bullock, Rihanna, Cate Blanchett, Anne Hathaway
SAD | 2018. | 110 minuta

Za svaki poslić, postoji profić. Cate Blanchett, Sandra Bullock, Anne Hathaway, Mindy Kaling, Awkwafina, Helena Bonham Carter, Sarah Paulson i Rihanna glavni su likovi novog nastavka franšize Oceanovih 11, ovog puta u ženskom izdanju. Sandra Bullock glumi Debbie Ocean, otuđenu sestru Clooneyevog lika Dannyja Oceana iz kultnog filma Oceanovih 11, koja će pokušati provesti gotovo nemoguću pljačku u New Yorku, na zvjezdanom godišnjem balu Met Gala. Njezin prvi zadatak je okupiti savršenu ekipu profesionalnih lopova: Lou, Rose, Daphne Kluger, Nine Ball, Tammy, Amita i Constance. Plan već ima, samo ga treba provesti.

Redatelj: Fernando León de Aranoa
Glume: Javier Bardem, Penélope Cruz, Peter Sarsgaard
Španjolska, Bugarska | 2017. | 123 minute

Voleći Pabla gangsterska je biografska drama redatelja Fernanda Leóna de Aranoae na engleskom jeziku, nastala prema memoarima Virginie Vallejo. Donosi istinitu pripovijest prepunu akcije i napetosti, tematizirajući uspon i pad kolumbijskog narko lorda, osnivača kartela Madellin – zloglasnog Pabla Escobara Gaviria. U španjolsko-bugarskoj produkciji, film slijedi standardne narativne sekvence filmova koji vjerodostojno portretiraju Escobara kao političara, čovjeka naroda, razbojnika, zatvorenika, bjegunca i na koncu čovjeka u bjegu pred vlastitim smaknućem. Donosi nam autentično prepričan djelić tamne strane svjetske povijesti s fokusom na njegov buran odnos i ljubavništvo s ambicioznom novinarkom Virginiom Vallejo.

Petak, 29.06.2018. 20:00
Redatelj: Jeff Tomsic
Glume: Annabelle Wallis, Jeremy Renner, Jon Hamm
SAD | 2018. | 110 minuta

Komedija temeljena na istinitoj priči objavljenoj u dnevnim novinama The Wall Street Journal. Svakog mjeseca u godini, petero prijatelja koji se vole natjecati, igraju Tag od prvog razreda škole – riskirajući posao i vlastite odnose. Ove godine igra se podudara s datumom vjenčanja jedinog neporaženog igrača, što bi ga napokon trebalo učiniti lakom metom. Ali on zna da oni dolaze i spreman je.

Redatelj: Brad Bird
SAD | 2018. | 118 minuta

Redatelj: Tarik Hodžić
Glume: Bruce Dickinson, Alen Ajanović, Esad Bratović, Mirza Ćorić
BiH | 2017. | 95 minuta

Godine 1994. Sarajevo je bio pod opsadom. Među svim tim ludilom, dva pripadnika Ujedinjenih naroda: britanski vojni časnik i još jedan Britanac koji je radio za UN-ov vatrogasni odbor – odlučili su uvjeriti globalnu rock zvijezdu Brucea Dickinsona iz Iron Maidena da dođe i održi koncert. Scream for Me Sarajevo donosi upravo tu priču na veliki ekran. Priča o glazbenicima koji su riskirali svoje živote kako bi održali koncert.

Redatelj: Jason Reitman
Glume: Charlize Theron, Mackenzie Davis, Ron Livingston

Film prati mladu majku Marlo (dobitnica nagrade Oscar®, Charlize Theron), koja jedva preživljava iz dana u dan uz troje djece, od koje je jedno novorođenče. Od brige za djecu, pospremanja, pranja, spremanja večere i ostalih kućanskih poslova, Marlo jedva dočeka večer, a od muža baš i nema prevelike pomoći. Jednoga dana brat joj odluči unajmiti noćnu dadilju. U početku neodlučna, Marlo se na kraju veže za pažljivu i punu iznenađenja mladu dadilju imena Tully.