Jacques Cousteau: Odisej

avantura, biografski

Francuska | 2017. | 124 minute
Redatelj: Jérôme Salle
Glume: Lambert Wilson, Audrey Tautou, Pierre Niney

Godina je 1948. Jacques Cousteau, njegova supruga i dva sina žive ‘u raju’, u prelijepoj kući s pogledom na Sredozemno more. Međutim, Cousteau sanja samo o avanturi. Sa svojim izumom, scuba ronilačkom opremom s kojom može disati pod vodom, on je otkrio novi svijet. Sada taj svijet on želi i istražiti. A za to, spreman je sve žrtvovati.

Odisej sniman i na hrvatskom Jadranu
Kamere su u rujnu 2015. ‘radile’ na dalmatinskim otocima, Hvaru, Visu i Biševu (Starom Gradu, Jelsi, uvali Jagodna i Paklenim otocima) ispod i iznad površine mora, a Jadransku obalu, koja je ‘glumila’ jug Francuske, posjetili su glumci Lambert Wilson i Audrey Tautou, omiljena Amelie.

Nagrade:
Dodjela nagrada César 2017. – nagrada za najbolji zvuk.
Dodjela nagrada Globes de Cristal 2017. – nominacija za najbolju glavnu glumicu (Audrey Tautou) i najboljeg glavnog glumca (Lambert Wilson)

Iz kritika
„Vrlo atraktivno snimljena biografska priča o podvodnom istraživaču Jacquesu Cousteau“ Total film
„Krucijalna komponenta filma je da ‘hvata’ sva čuda podvodnog svijeta i morskih dubina, koji je toliko oduševljavao velikog istraživača Jacquesa Cousteaua, što i zvučno i vizualno, čini vrlo uvjerljivo“ ArtsHub
„Poput velikog inovatora, i ovaj film je turbulentan, no krasi ga majstorsko pripovijedanje priče uz Salleovu režiju, koja na izuzetan način balansira širok spektar tema vezanih uz njegov život“ ArtsHub
„Scene ispod morske površine su čudesno lijepo snimljene“