Cijena ulaznice: 35 kn

Igrač broj 1 (3D) 3D film

akcija, avantura, ZF

SAD | 2018. | 140 minuta
Redatelj: Steven Spielberg
Glume: Tye Sheridan, Vin Diesel, Olivia Cooke

Igrač broj 1 prati priču tinejdžera Wadea koji svoje dane provodi igrajući OASIS. Wade ima želju iz sumornog svijeta pobjeći u globalnu mrežu virtualne utopije gdje korisnici vode idilične alternativne živote. Kada ekscentrični multimilijarder i tvorac igrice James Halliday umre, u oporuci ostavi svoje bogatstvo onome tko pobijedi u dobro smišljenom lovu na blago. Koristeći svoj avatar, Wade će se u utrci za blagom morati suprotstaviti moćnim protivnicima koji ga neće prestati napadati i u stvarnom svijetu.

Redatelj: Brad Bird
Glume: Siniša Popović, Bojana Gregorić Vejzović, Branko Đurić
SAD | 2018. | 118 minuta

U novom nastavku priče o superherojskoj obitelji mama Helen je u centru pažnje, a tata Bob je heroj kod kuće gdje se brine za djecu. Njihovu normalnu svakodnevicu poremeti dolazak opasnog i pametnog zlikovca kojeg jedino Izbavitelji mogu pobijediti.

Redatelj: Juan Antonio Bayona
Glume: Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Jeff Goldblum
SAD | 2018. | 128 minuta

Četiri godine nakon uništenja tematskog parka Jurski Svijet, radnja filma prati povratak Owena Gradyja i Claire Dearing na otok Isla Nublar. Kada se neaktivni otočni vulkan počne vraćati u život, Owen i Claire organiziraju akciju spašavanja preostalih dinosaura od konačnog istrebljenja kojim im ova prirodna katastrofa prijeti. U svojoj misiji uskoro se suočavaju s užasavajućim novim vrstama gigantskih dinosaura i dolaze do spoznaje o zavjeri koja prijeti čitavom planetu. Zvijezde serijala Chris Pratt i Bryce Dallas Howard ostaju vjerni Jurskom svijetu i u ovom nastavku, a uz njih se vraćaju i glasoviti izvršni producenti Steven Spielberg i Colin Trevorrow. Glumačkom dvojcu Pratt i Howard, ovoga se puta pridružuju James Cromwell, Ted Levine, Justice Smith, Geraldine Chaplin, Daniella Pineda, Toby Jones, te Rafe Spall, dok B.D. Wong i Jeff Goldblum također nastavljaju svoje uloge.

Redatelj: Ari Aster
Glume: Toni Collette, Gabriel Byrne, Alex Wolff
SAD | 2018. | 126 minuta

Horor senzacija filmskog festivala u Sundanceu. Film koji je proglašen najjezivijim dosad! Producenti filmova Vještica i Podvojen donose napeti horor koji ledi krv u žilama. Svaka obitelj ima svoje tajne, a neke vode ravno u pakao. Nakon smrti Ellen Graham, njezina obitelj počinje razotkrivati zastrašujuće tajne o svome podrijetlu. Što više otkrivaju, to više nastoje izbjeći zlokobnu sudbinu koju su naslijedili.

Redatelj: Bill Holderman
Glume: Diane Keaton, Jane Fonda, Candice Bergen, Mary Steenburgen
SAD | 2018. | 103 minute

Slavne Oscarovke Jane Fonda, Diane Keaton, Candice Bergen i Mary Steenburgen će nam u novoj urnebesno zabavnoj komediji pokazati kako život u trećoj životnoj dobi može biti itekako interesantan. Radnja filma je smještena u Kaliforniju, a prati život četiri prijateljice čiji se životi promijene nakon čitanja knjige 50 nijansi sive, u njihovom književnom klubu. Trilogija 50 nijansi inače nije vrsta literature koju ove uspješne i inteligentne dame imaju običaj čitati, međutim njihovi se životi drastično mijenjaju nakon što pročitaju slavni erotski roman.

Redatelj: Gary Ross
Glume: Sandra Bullock, Rihanna, Cate Blanchett, Anne Hathaway
SAD | 2018. | 110 minuta

Za svaki poslić, postoji profić. Cate Blanchett, Sandra Bullock, Anne Hathaway, Mindy Kaling, Awkwafina, Helena Bonham Carter, Sarah Paulson i Rihanna glavni su likovi novog nastavka franšize Oceanovih 11, ovog puta u ženskom izdanju. Sandra Bullock glumi Debbie Ocean, otuđenu sestru Clooneyevog lika Dannyja Oceana iz kultnog filma Oceanovih 11, koja će pokušati provesti gotovo nemoguću pljačku u New Yorku, na zvjezdanom godišnjem balu Met Gala. Njezin prvi zadatak je okupiti savršenu ekipu profesionalnih lopova: Lou, Rose, Daphne Kluger, Nine Ball, Tammy, Amita i Constance. Plan već ima, samo ga treba provesti.

Redatelj: Fernando León de Aranoa
Glume: Javier Bardem, Penélope Cruz, Peter Sarsgaard
Španjolska, Bugarska | 2017. | 123 minute

Voleći Pabla gangsterska je biografska drama redatelja Fernanda Leóna de Aranoae na engleskom jeziku, nastala prema memoarima Virginie Vallejo. Donosi istinitu pripovijest prepunu akcije i napetosti, tematizirajući uspon i pad kolumbijskog narko lorda, osnivača kartela Madellin – zloglasnog Pabla Escobara Gaviria. U španjolsko-bugarskoj produkciji, film slijedi standardne narativne sekvence filmova koji vjerodostojno portretiraju Escobara kao političara, čovjeka naroda, razbojnika, zatvorenika, bjegunca i na koncu čovjeka u bjegu pred vlastitim smaknućem. Donosi nam autentično prepričan djelić tamne strane svjetske povijesti s fokusom na njegov buran odnos i ljubavništvo s ambicioznom novinarkom Virginiom Vallejo.

Petak, 29.06.2018. 20:00
Redatelj: Jeff Tomsic
Glume: Annabelle Wallis, Jeremy Renner, Jon Hamm
SAD | 2018. | 110 minuta

Komedija temeljena na istinitoj priči objavljenoj u dnevnim novinama The Wall Street Journal. Svakog mjeseca u godini, petero prijatelja koji se vole natjecati, igraju Tag od prvog razreda škole – riskirajući posao i vlastite odnose. Ove godine igra se podudara s datumom vjenčanja jedinog neporaženog igrača, što bi ga napokon trebalo učiniti lakom metom. Ali on zna da oni dolaze i spreman je.

Redatelj: Brad Bird
SAD | 2018. | 118 minuta

Redatelj: Tarik Hodžić
Glume: Bruce Dickinson, Alen Ajanović, Esad Bratović, Mirza Ćorić
BiH | 2017. | 95 minuta

Godine 1994. Sarajevo je bio pod opsadom. Među svim tim ludilom, dva pripadnika Ujedinjenih naroda: britanski vojni časnik i još jedan Britanac koji je radio za UN-ov vatrogasni odbor – odlučili su uvjeriti globalnu rock zvijezdu Brucea Dickinsona iz Iron Maidena da dođe i održi koncert. Scream for Me Sarajevo donosi upravo tu priču na veliki ekran. Priča o glazbenicima koji su riskirali svoje živote kako bi održali koncert.

Redatelj: Jason Reitman
Glume: Charlize Theron, Mackenzie Davis, Ron Livingston

Film prati mladu majku Marlo (dobitnica nagrade Oscar®, Charlize Theron), koja jedva preživljava iz dana u dan uz troje djece, od koje je jedno novorođenče. Od brige za djecu, pospremanja, pranja, spremanja večere i ostalih kućanskih poslova, Marlo jedva dočeka večer, a od muža baš i nema prevelike pomoći. Jednoga dana brat joj odluči unajmiti noćnu dadilju. U početku neodlučna, Marlo se na kraju veže za pažljivu i punu iznenađenja mladu dadilju imena Tully.