Elliot spašava Božić (2D-matineja)

KAN | 2018. | 89 minuta
Redatelj: Jennifer Westcott
Glume: Zoran Pribičević, Iva Šulentić, Filip Juričić

Ovog će Božića jedan poni osvojiti vaša srca. Kad jedan od Djedičinih sobova najavi svoju mirovinu, poni imenom Eliot uvidjet će priliku da ispuni svoj san i zasluži svoje mjesto u Djedičinu timu. Iako se činilo da nema nikakve izglede, Eliot će sa svojom najboljom prijateljicom Hazel dokazati svima da je on pravi poni za taj posao. Međutim, na njihovoj farmi stvari također ne idu po planu, jer se pojavila prijetnja njihovim prijateljima. Eliot sada mora donijeti odluku života: spasiti svoje prijatelje ili slijediti svoj san i spasiti Božić.

Redatelj: Vinko Brešan
Glume: Krešimir Mikić, Nikša Butijer, Lazar Ristovski
HRV | 2019. | 118 minuta

Film koji najbolje opisuje stanje u državi može biti samo jednog žanra – uz novu komediju apsurda Vinka Brešana zaboravit ćete sve što znate o Hrvatskoj jer stvarnost je puno gora i smješnija. Nemojte ni sanjati što će se dogoditi kad se u filmu pojave ministar, predsjednik, upravitelj zatvora, general koji halucinira, hrpa vojnika u vodi i umirovljenika na zemlji. Zašto se ministar dobrovoljno zatvorio u ćeliju i sve što ste se bojali saznati o Hrvatskoj otkrit ćete u ovom filmu na najsmješniji način u kinima od 3. siječnja.

Redatelj: Matthew Heineman
Glume: Rosamund Pike, Jamie Dornan, Tom Hollander
VB | 2018. | 110 minuta

Biografska drama o tragično preminuloj ratnoj reporterki Marie Colvin koju je utjelovila nominirana za nagradu Oscar Rosamund Pike. Film je temeljen na članku Marie Brenner iz 2012. godine – Marie Colvins Private War – koji je bio objavljen u Vanity Fairu, a prati mukotrpno izvještavanje iz raznih ratnih zona na koja je neustrašiva Colvin odlazila. Izvještavala je sa svakog velikog sukoba u svijetu od Čečenije do Šri Lanke u gdje je izgubila lijevo oko, 2001. godine. Njezina misija je bila pokazati pravi trošak rata, zajedno s poznatim ratnim fotografom Paulom Conroyem (Jamie Dornan). Ubijena je 2012. godine u Siriji tijekom jednog napada, dok je izvještavala za britanski The Sunday Times, zajedno s fotografom s kojim je putovala.

Petak, 18.01.2019. 20:00
Redatelj: Neil Burger
Glume: Bryan Cranston, Kevin Hart, Nicole Kidman
SAD | 2019. | 125 minuta

Francuski film Nedodirljivi iz 2011. godine je polučio nevjerojatan uspjeh u kino dvoranama diljem svijeta, a ove godine gledamo remake verziju s velikim zvijezdama – Kevinom Hartom, Nicole Kidman i Bryanom Cranstonom. Dell Scott, dolazi iz opasne njujorške četvrti Bronx i očajnički pokušava ostaviti sve pogreške iza sebe. Phillip Lacasse je paralizirani depresivni milijarder, koji živi u luksuznom penthouseu u središtu Manhattana. Emotivan i pun dobrog humora, film govori o neočekivanom prijateljstvu koje se pojavilo između ova dva potpuna stranca, i kako druga šansa može biti najbolji dar koji ste ikada primili.

Redatelj: M. Night Shyamalan
Glume: Bruce Willis, Samuel L. Jackson, James McAvoy
SAD | 2019. | 129 minuta

Scenarist i redatelj M. Night Shyamalan spaja priče dvaju svojih prethodnih hitova – Neslomljivi (2000) i Podvojen (2016) – u novom stripovskom trileru Glass. Nakon zaključka filma Podvojen, u filmu Glass Dunn (Bruce Willis) lovi Crumbovu (James McAvoy) nadljudsku verziju Beast u nizu napetih susreta dok misteriozni Price (Samuel L. Jackson) zna sve tajne koje su kritične za obje strane.

Redatelj: Sean Anders
Glume: Mark Wahlberg, Rose Byrne, Isabela Moner
SAD | 2019. | 118 minuta

Kada Pete (Mark Wahlberg) i Ellie (Rose Byrne) odluče zasnovati obitelj, krenu istraživati mogućnosti posvajanja. U domu za posvajanje upoznaju buntovnu 15-godišnju djevojku (Isabela Moner) i njezinog mlađeg brata i sestru te preko noći postaju peteročlana obitelj. Ova topla i emotivna filmska priča o paru čiji život kreće drugačijim tokom od trenutka kada usvoje troje djece je inspirirana stvarnim događajima. Uz Wahlberga i Byrne u filmu glume Octavia Spencer, Tig Notaro i Margo Martindale.

Redatelj: Robert Lence, Aleksey Tsitsilin
Glume: Nina Kraljić, Alen Šalinović, Jasna Bilušić
Rusija | 2019. | 80 minuta

Glavna junakinja filma je djevojčica Gerda, koja za razliku od svojih roditelja i brata, jedina nema čarobne moći. Jednoga dana, strašan kralj Harald, koji čaroliju vidi kao prijetnju „običnim“ ljudima, protjera sve čarobnjake, uključujući i Gerdinu obitelj, u Zemlju zrcala. Postoji samo jedan način na koji Gerda može spasiti svoje roditelje, sve ostale čarobnjake i magiju, a to je da otkrije svoje čarobne moći. Jedina osoba koja joj može pomoći u tome je Snježna kraljica.

Redatelj: Michael Noer
Glume: Charlie Hunnam, Rami Malek, Tommy Flanagan
SAD | 2019. | 133 minute

Henri „Papillon” Charriere je sitni kriminalac, pogrešno uhićen i optužen za ubojstvo koje nije počinio, te je osuđen na doživotnu kaznu u zloglasnoj kažnjeničkoj koloniji na Devils Islandu u Francuskoj Gvajani. Odlučan da pobjegne iz zatvora, udružuje se s ekscentričnim krivotvoriteljem Louisom Degom (Rami Malek), koji u zamjenu za zaštitu pristaje financirati njegov bijeg. Međutim, svaki njegov pokušaj bijega završava uhićenjem i još gorim kaznama. Film donosi fascinantnu priču o njegovoj ustrajnosti da usprkos strogim i mučeničkim kaznama i dalje nastoji pronaći svoj put u slobodu.
Hey you bastards Im still here – legendarna je rečenica iz filma Papillon iz 1973. godine. Remake je baziran na klasiku Henrija Charriera poznatog kao Leptir, koji je krivo optužen za ubojstvo i osuđen na doživotni zatvor.

Rusija | 2019. | 80 minuta