Do dna

drama, romantični, triler

Njemačka | 2017. | 112 minuta
Redatelj: Wim Wenders
Glume: James McAvoy, Alicia Vikander, Alexander Siddig

Dobitnica nagrade Oscar® Alicia Vikander i fantastični James McAvoy u uzbudljivoj romantičnoj priči hvaljenog i nagrađivanog redatelja Wima Wendersa, temeljenoj na istoimenom romanu J.M. Ledgarda. Radnja filma se vrti oko ljubavne priče znanstvenice, koja se bavi istraživanjem oceana i tajnog agenta. Danielle Flinders (Alicia Vikander) i James More (James McAvoy) slučajno se upoznaju u hotelu u Normandiji, gdje se oboje pripremaju za životne misije, te se u kratko vrijeme koje su zajedno ludo zaljubljuju jedno u drugo. Kad dođe trenutak rastanka doznajemo da James radi za britansku tajnu službu i odlazi u misiju u Somaliju, a da je Danielle biologinja i matematičarka koja se sprema na misiju podmornicom kako bi istražila svoje teorije.

Redatelj: Louis Garrel
Glume: Louis Garrel, Laetitia Casta, Lily-Rose Depp
Francuska | 2018. | 75 minuta

Poseban program “KINO ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Marianne ostavlja Abela kako bi bila s Paulom, njegovim najboljim prijateljem i ocem njezinog nerođenog djeteta. Osam godina kasnije, Paul umire. Abel i Marianne ponovno završavaju zajedno što pobuđuje ljubomoru kod Marianneinog sina Josepha i Eve, Paulove sestre, koja potajno voli Abela još iz djetinjstva. Film „A Faithful Man“ prikazan je na brojnim svjetskim festivalima, a u San Sebastijanu je osvojio nagradu za najbolji scenarij.

Redatelj: Jeff Fowler
Glume: Ivan Đuričić, Luka Bulović, Ivan Šarić
SAD | 2020. | 100 minuta

Sonic: Super jež je akcijska obiteljska komedija, temeljena na jednoj od najpopularnijih globalnih videoigrica Sege čiji je glavni protagonist sarkastičan svijetloplavi jež. U filmu pratimo Sonicovo snalaženje u životu na Zemlji u čemu mu najviše pomaže njegov novi najbolji ljudski prijatelj – lokalni policajac Tom. Najveću nepriliku stvara im zločesti doktor Robotnik (Jim Carrey) koji pokušava uloviti Sonica kako bi od njega ukrao supermoći i zavladao svijetom.

Redatelj: Dan Scanlon
Glume: Tit Emanuel Medvešek, Jan Kerekeš, Bojana Gregorić Vejzović
SAD | 2020. | 102 minute

Smješten u predgrađu izmišljenog svijeta, Disneyev i Pixarov “Naprijed” predstavlja dvojicu tinejdžera vilenjaka koji se upuštaju u uzbudljivu misiju otkrivanja postoji li u svijetu još uvijek bar malo čarolije. Originalni film studija Pixar režirao je Dan Scanlon, a producirala Kori Rae – ovo je ujedno i duo koji nam je donio hit „Čudovišta iz ormara“.