Zagrebački ekvinocij

komedija

HR | 2019. | 94 minute
Redatelj: Svebor Mihael Jelić
Glume: Lena Medar, Lana Bogović, Luna Pilić , Patrik Gregurec

Šest prijatelja organizira party uoči proljetne ravnodnevnice. Da bi party uspio, neophodne su im tri komponente: alkohol, trava i dobra glazba. Zato Kači i Mrva idu do Močvare po Miki Solusa i cugu, Blagi i Luna idu “riješit”, a Lena i Maša odlaze u legendarni stan u Kneza Borne 10 pripremiti sve za dolazak ekipe. Čuli su da je to stan koji je neki lik, kad je otišao iz države, ostavio mladima da se slobodno u njemu okupljaju i partijaju. Šestorki to zvuči predobro da bi bilo istinito… ali to ih ne sprječava da tu priliku iskoriste. Kako izgleda inače američki “party gone wrong” u kontekstu zagrebačke mladeži, i to one generacije vezane za trep glazbu, dok cijelu atmosferu noćnog života upotpunjuju High5, Krankšvester, Palac, Splinter Sven, Buntai, Lollobrigida, Mimi Mercedez…? Svi koji su noćni život provodili u Zagrebu prepoznat će kultne momente kao što su kupovanje cuge u Konzumu na Glavnom, cuganje na Opatovini, trčanje na noćne tramvaje, koncerte u Močvari, okupljanje kod Džamije… Dobra stara vremena kad Džamija nije bila “ošišana”, a Uber nije bio pod državnim regulacijama! A što kada na party dođu svi osim onih koji su pozvani, svi dileri su pali, nema se para za cugu, a u priču se još upletu i kontrolori ZET-a I policija…?

Petak, 29.05.2020. 20:00