Vatreno srce (sinkro)

FR | 2022. | 92 min.
Redatelj: Theodore Ty, Laurent Zeitoun
Glume: Zrinka Cvitešić, Živko Anočić

Šesnaestogodišnja Georgia Nolan želi krenuti stopama svog oca i sanja o tome da bude prva vatrogaskinja na svijetu. Kad misteriozni piroman počne paliti seriju podmetnutih požara po Broadwayu, njujorški vatrogasci počinju misteriozno nestajati. Gradonačelnik New Yorka poziva Georgijina oca iz mirovine da vodi istragu o nestancima. Očajnički želeći pomoći ocu i spasiti svoj grad, Georgia se prerušava u mladića zvanog “Joe” i pridružuje se maloj skupini hrabrih vatrogasaca koji pokušavaju zaustaviti piromana.
Film je posvećen svim hrabrim vatrogaskinjama i vatrogascima i slavi ustrajnost, hrabrost i timski rad. Glasove su likovima posudili i djelatnici Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba

Redatelj: Samuel Tourneux
Glume: Mirela Brekalo Popović, Ana Magud, Janko Rakoš
BEL, FRA | 2021. | 82 min.

Passepartout je mladi učenjak marmozet koji uvijek sanja o tome da postane istraživač. Jednog dana susreće se s Phileasom, bezobzirnom i pohlepnom žabom, željnom prihvatiti okladu da će oploviti svijet u 80 dana i pritom zaraditi 10 milijuna školjki. Iskoristivši životnu priliku da istraži svijet, Passepartout kreće sa svojim novim prijateljem u ludu i uzbudljivu avanturu punu obrata i iznenađenja.

Redatelj: James Cameron
Glume: Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver
SAD | 2009. | 163 min

Nagradom Oscar® nagrađena epska avantura Jamesa Camerona iz 2009. godine, Avatar, film s najvećom zaradom svih vremena, vraća se u kina u zanosnom 4K visoko dinamičnom rasponu. Ljubitelji filmova će imati priliku istražiti daleki svijet Pandore u 2154. godini, u 3D, 4DX i IMAX formatu. U Avataru, koji je napisao i režirao dobitnik nagrade Oscar® James Cameron, glume Sam Worthington, Zoe Saldana, Stephen Lang, Michelle Rodriguez i Sigourney Weaver. Film su producirali James Cameron i Jon Landau. Avatar je bio nominiran za devet nagrada Oscar®, uključujući najbolji film i najbolji redatelj, a osvojio je tri nagrade Oscar® – za najbolju fotografiju, produkcijski dizajn i vizualne efekte.

„ AVATAR RE-RELEASE sadrži nekoliko sekvenci s trepćućim svjetlima koja mogu utjecati na one koji moguće imaju fotosenzitivnu epilepsiju ili neke druge fotosenzitivnosti.“

Glume: Julia Roberts, George Clooney, Kaitlyn Dever, Maxime Bouttier
SAD | 2022. | 104 min.

Sada u ulozi rastavljenog bračnog para u zajedničkoj misiji, pokušat će spriječiti svoju zaljubljenu kćer da napravi istu grešku koju su oni napravili – udati se. Roberts i Clooney sreću se u avionu na putu prema Baliju. Njihova kći se udaje za tipa kojeg je tek nedavno upoznala, a kako je i njihova priča slično započela, oni ju žele spriječiti u tome.
Odmor na jednom od najljepših mjesta na svijetu njih dvoje provode u svađi, no indiciraju li stalne trzavice neku preostalu kemiju? I hoće li zaustaviti kćer od onog što oni smatraju pogreškom?

Redatelj: Goran Dukić
Glume: Nataša Dorčić, Pjer Meničanin, Tesa Litvan, Ljubo Zečević, Ljubomir Kerekeš
HR, MK | 2022. | 86 min.

Sveznajući Isus Krist, prefrigana kuma Anka i brbljava svinja Beba u romantičnoj komediji s puno pjevanja u pitomom Hrvatskom zagorju ratnih devedesetih. Od oružja prisutni su tek lovačka puška i plastični pištolj. Sitnim vezom slatko-gorkih zapleta dominiraju drama prve svinjske ljubavi u trenutku zračne uzbune te kvar frizerske haube na pola frizure. Svadba, prošćenje, prpošni napjevi, dezerteri, Majka Božja, sir, vrhnje i happy end su uključeni!

Pulski filmski festival 2022. – Zlatna vrata Pule, Zlatna arena za najboljeg glumca (Ljubo Zečević)
Motovun Film Festival 2022.