Sve što dolazi

drama

FR | 2016. | 102 min.
Redatelj: Mia Hansen-Love
Glume: Isabelle Huppert, Andre Marcon, Roman Kolinka

Kino za sve / Festivalci u rujnu

Nathalie (Isabelle Huppert) je profesorica filozofije u srednjoj školi u Parizu. Strastveno radi svoj posao, a privatno balansira između svoje obitelji, bivših učenika i vrlo posesivne majke. Nakon što joj suprug objavi da je napušta zbog druge žene, Nathalie će se morati suočiti s novostečenom, nametnutom slobodom i nositi s izazovom da iznova stvori svoj život. Intiman i iskren “Sve što dolazi” donio je redateljici Miji Hansen-Love (“All Is Forgiven”, “Father of My Children”) Srebrnog medvjeda za najbolju režiju u Berlinu. Za svoju glumačku izvedbu Isabelle Huppert je osvojila nekoliko nagrada od udruženja filmskih kritičara (London, Los Angeles, New York), dokazavši se još jednom kao glumica izuzetnog i nepogrešivog filmskog talenta.

Redatelj: Samuel Tourneux
Glume: Mirela Brekalo Popović, Ana Magud, Janko Rakoš
BEL, FRA | 2021. | 82 min.

Passepartout je mladi učenjak marmozet koji uvijek sanja o tome da postane istraživač. Jednog dana susreće se s Phileasom, bezobzirnom i pohlepnom žabom, željnom prihvatiti okladu da će oploviti svijet u 80 dana i pritom zaraditi 10 milijuna školjki. Iskoristivši životnu priliku da istraži svijet, Passepartout kreće sa svojim novim prijateljem u ludu i uzbudljivu avanturu punu obrata i iznenađenja.

Redatelj: James Cameron
Glume: Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver
SAD | 2009. | 163 min

Nagradom Oscar® nagrađena epska avantura Jamesa Camerona iz 2009. godine, Avatar, film s najvećom zaradom svih vremena, vraća se u kina u zanosnom 4K visoko dinamičnom rasponu. Ljubitelji filmova će imati priliku istražiti daleki svijet Pandore u 2154. godini, u 3D, 4DX i IMAX formatu. U Avataru, koji je napisao i režirao dobitnik nagrade Oscar® James Cameron, glume Sam Worthington, Zoe Saldana, Stephen Lang, Michelle Rodriguez i Sigourney Weaver. Film su producirali James Cameron i Jon Landau. Avatar je bio nominiran za devet nagrada Oscar®, uključujući najbolji film i najbolji redatelj, a osvojio je tri nagrade Oscar® – za najbolju fotografiju, produkcijski dizajn i vizualne efekte.

„ AVATAR RE-RELEASE sadrži nekoliko sekvenci s trepćućim svjetlima koja mogu utjecati na one koji moguće imaju fotosenzitivnu epilepsiju ili neke druge fotosenzitivnosti.“

Glume: Julia Roberts, George Clooney, Kaitlyn Dever, Maxime Bouttier
SAD | 2022. | 104 min.

Sada u ulozi rastavljenog bračnog para u zajedničkoj misiji, pokušat će spriječiti svoju zaljubljenu kćer da napravi istu grešku koju su oni napravili – udati se. Roberts i Clooney sreću se u avionu na putu prema Baliju. Njihova kći se udaje za tipa kojeg je tek nedavno upoznala, a kako je i njihova priča slično započela, oni ju žele spriječiti u tome.
Odmor na jednom od najljepših mjesta na svijetu njih dvoje provode u svađi, no indiciraju li stalne trzavice neku preostalu kemiju? I hoće li zaustaviti kćer od onog što oni smatraju pogreškom?

Redatelj: Goran Dukić
Glume: Nataša Dorčić, Pjer Meničanin, Tesa Litvan, Ljubo Zečević, Ljubomir Kerekeš
HR, MK | 2022. | 86 min.

Sveznajući Isus Krist, prefrigana kuma Anka i brbljava svinja Beba u romantičnoj komediji s puno pjevanja u pitomom Hrvatskom zagorju ratnih devedesetih. Od oružja prisutni su tek lovačka puška i plastični pištolj. Sitnim vezom slatko-gorkih zapleta dominiraju drama prve svinjske ljubavi u trenutku zračne uzbune te kvar frizerske haube na pola frizure. Svadba, prošćenje, prpošni napjevi, dezerteri, Majka Božja, sir, vrhnje i happy end su uključeni!

Pulski filmski festival 2022. – Zlatna vrata Pule, Zlatna arena za najboljeg glumca (Ljubo Zečević)
Motovun Film Festival 2022.