Polarna avantura

SAD | 2020. | 92 minute
Redatelj: Aaron Woodley
Glume: Rakan Rushaidat, Aleksandar Cvjetković, Bojan Navojec, Nina Kraljić, Jasna Bilušić

Arktička lisica Swifty radi u poštanskoj službi, ali sanja o tome da jednog dana postane Top Dog – arktički haski kurir. Da bi dokazao da je vrijedan uloge, tajno zapovijeda isporuku paketa na tajanstvenu lokaciju. Na putu prema tamo naleti na nepoznatu tvrđavu u kojoj se suočava sa zlobnim genijem Ottom Von Walrus, koji ima mehaničke noge i zapovijeda lojalnoj vojsci neobično uljudnih sljedbenika. Swifty uskoro otkriva da Von Walrusov planira otopiti polarne ledene kape i poplaviti svijet kako bi njime zavladao. Swifty se pretvara u pravoj junaka te će uz pomoć svojih prijatelja spasiti svijet od Walrusa.

Redatelj: Louis Garrel
Glume: Louis Garrel, Laetitia Casta, Lily-Rose Depp
Francuska | 2018. | 75 minuta

Poseban program “KINO ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Marianne ostavlja Abela kako bi bila s Paulom, njegovim najboljim prijateljem i ocem njezinog nerođenog djeteta. Osam godina kasnije, Paul umire. Abel i Marianne ponovno završavaju zajedno što pobuđuje ljubomoru kod Marianneinog sina Josepha i Eve, Paulove sestre, koja potajno voli Abela još iz djetinjstva. Film „A Faithful Man“ prikazan je na brojnim svjetskim festivalima, a u San Sebastijanu je osvojio nagradu za najbolji scenarij.

Redatelj: Jeff Fowler
Glume: Ivan Đuričić, Luka Bulović, Ivan Šarić
SAD | 2020. | 100 minuta

Sonic: Super jež je akcijska obiteljska komedija, temeljena na jednoj od najpopularnijih globalnih videoigrica Sege čiji je glavni protagonist sarkastičan svijetloplavi jež. U filmu pratimo Sonicovo snalaženje u životu na Zemlji u čemu mu najviše pomaže njegov novi najbolji ljudski prijatelj – lokalni policajac Tom. Najveću nepriliku stvara im zločesti doktor Robotnik (Jim Carrey) koji pokušava uloviti Sonica kako bi od njega ukrao supermoći i zavladao svijetom.

Redatelj: Dan Scanlon
Glume: Tit Emanuel Medvešek, Jan Kerekeš, Bojana Gregorić Vejzović
SAD | 2020. | 102 minute

Smješten u predgrađu izmišljenog svijeta, Disneyev i Pixarov “Naprijed” predstavlja dvojicu tinejdžera vilenjaka koji se upuštaju u uzbudljivu misiju otkrivanja postoji li u svijetu još uvijek bar malo čarolije. Originalni film studija Pixar režirao je Dan Scanlon, a producirala Kori Rae – ovo je ujedno i duo koji nam je donio hit „Čudovišta iz ormara“.