Ne diši 2

horor, triler

SAD | 2021. | 98 minuta
Redatelj: Rodo Sayagues
Glume: Stephen Lang, Madelyn Grace, Brendan Sexton III

Norman Nordstrom živi povučeno s Phoenix, mladom djevojkom o kojoj se brine i koju trenira kako bi preživjela. Njihov siguran i miran život narušen je kad skupina muškaraca upadne u njihov dom i otme Phoenix. Norman kreće u lov za njezinim otmičarima u napetoj igri mačke i miša. No, ovaj napad izvlači na površinu grijehe iz Normanove prošlosti i Phoenix je prisiljena preispitati njihovu vezu – je li joj on otac ili čudovište?

Redatelj: Denis Villeneuve
Glume: Rebecca Ferguson, Timothée Chalamet, Zendaya
SAD | 2020. | 155 minuta

Adaptacija znanstveno-fantastičnog klasika Franka Herberta. Priča prati Paula Atreidesa iz kuće Atreides, sjajnog i nadarenog mladića rođenog za velike stvari, koji mora otputovati na najopasniji planet u svemiru kako bi osigurao budućnost svoje obitelj i svog naroda. Nađe se usred sukoba oko ekskluzivne opskrbe najcjenjenijim resursom koji postoji, najvrijednijem elementu galaksije koji se nalazi samo na Arrakisu i koji može otključati najveći potencijal čovječanstva, u kojem će preživjeti samo oni koji mogu pobijediti svoj strah.

Redatelj: Greg Tiernan, Laura Brousseau
Glume: Ozren Grabarić, Jasna Bilušić, Klara Uglešić
SAD | 2021. |

U novom nastavku priče obitelj Addams je prihvaćena od strane svojih sugrađana i žive sretno iznad močvare. Pugsley i Wednesday su u godinama kada je djeci zadnja stvar na pameti družiti se s svojom roditeljima, no Gomez ima rješenje – obitelj Addams odlazi na obiteljski odmor!

Redatelj: Andy Serkis
Glume: Tom Hardy, Michelle Williams, Naomie Harris
SAD | 2021. | 97 minuta

Tom Hardy vraća se na veliko platno kao ubojiti zaštitnik Venom, jedan od najvećih i najkompleksnijih MARVEL-ovih likova. U režiji Andyja Serkisa u filmu glume i Michelle Williams, Naomie Harris te Woody Harrelson u ulozi negativca Cletusa Kasadya / Carnagea.

Redatelj: Sarah Smit
Glume: Jan Nikola Baš, Marinko Leš, Berislav Tomičić
SAD | 2021. | 106 minuta

Ovo je priča o Barneyju, neobičnom dječaku koji se bori s vladavinom društvenih medija, i Ronu, njegovom novom digitalnom uređaju koji može hodati i razgovarati, i koji je stvoren da mu bude trenutni ‘najbolji prijatelj‘. Ronove urnebesne smetnje pokreću ih na nezaboravno putovanje u kojem se dječak i robot upoznaju s izazovima, ali i neslućenim prednostima istinskog prijateljstva.

Redatelj: David Gordon Green
Glume: Jamie Lee Curtis, Anthony Michael Hall, Judy Greer
SAD | 2021. | 106 minuta

Prošle su tek minute nakon što su Laurie Strode (Curtis), njezina kćer Karen (Judy Greer) i unuka Allyson (Andi Matichak) ostavile Michaela Myersa zatvorenog u Laurienom gorućem podrumu. Laurie je odvedena u bolnicu s po život opasnim ozljedama, misleći da je napokon ubila maskirano čudovište koje ju muči cijelog života. No, Michael se uspije osloboditi iz Lauriene zamke i nastavlja svoj krvavi pohod. Laurie se usprkos ozljedama priprema obraniti od Myersa te inspirira cijeli Haddonfield da se zajedno suprostave ovom nezaustavljivom čudovištu. Laurie, njezina kćer i unuka udruže se sa žrtvama Myersovog prvog pohoda i odluče preuzeti stvar u svoje ruke, uloviti Michaela Myersa i završiti svoju borbu s njim jednom zauvijek.

Redatelj: Cary Joji Fukunaga
Glume: Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux
SAD | 2021. | 163 minute

Jedna od najdugovječnijih filmskih franšiza u povijesti filma dobiva nastavak jer se tajni agent James Bond vraća na veliko filmsko platno. Karizmatičnog agenta britanske tajne službe MI6, kodnog naziva 007, portretirat će Daniel Craig, što će mu biti peta uloga tajnog agenta.
Bond je napustio aktivnu službu no njegova „penzija“ je kratkog vijeka. Dugogodišnji prijatelj iz CIA-e Felix Leiter od njega traži pomoć u borbi protiv misterioznog zločinca naoružanog opasnom novom tehnologijom.
Snimanje novog filma odvijalo se na lokacijama u Londonu, Italiji, Jamajci te Norveškoj. Producenti filma izrazili su svoje zadovoljstvo s činjenicom da se Bond vraća na Jamajku, na mjesto na kojem je Fleming stvorio legendarnog agenta.

Redatelj: Abdellatif Kechiche
Glume: Léa Seydoux, Adèle Exarchopoulos, Salim Kechiouche
FR, BEL, SPA | 2013. | 179 minuta

Kino za sve / Rendez-vous au cinema / Ulaz 15 kn!
Francuski institut u RH / HAVC / Kino mreža

Kada je 2013. premijerno prikazana na Festivalu u Cannesu, francuska ljubavna drama ‘Adelin život’ uzburkala je filmsku scenu zbog dijela eksplicitnih scena. Još prije premijere film su pratile glasine o dugotrajnoj i zahtjevnoj produkciji za koju su prsti uglavnom upirani u redatelja Abdellatifa Kechichea. ‘Adelin život’ pak iščekivao se s velikim nestrpljenjem jer se od Kechichea nakon njegovih izvrsnih prethodnih filmova očekivalo puno. Unatoč kontroverzama, film je jednoglasno osvojio kansku Zlatnu palmu i po prvi put u povijesti, tu prestižnu glavnu nagradu festivala, s redateljem su podijelile i glumice Léa Seydoux i Adèle Exarchopoulos. Nakon Cannesa, film o djevojci Adèle, koja kao tinejdžerica otkriva strast i slobodu u odnosu sa slikaricom plave kose, Emmom, osvojio je preko 80 filmskih nagrada i nalazi se na BBC-evoj listi najboljih filmova 21. stoljeća.

Petak, 29.10.2021. 18:00
Redatelj: Krešo Golik
Glume: Franjo Majetić, Mirjana Bohanec, Relja Bašić
HR | 1970. | 93 minute

SVJETSKI DAN AV BAŠTINE / HR DRŽAVNI ARHIV / KINOTEKA / KINO MREŽA
Besplatne ulaznice podignuti na kino blagajni!

Početkom druge polovice tridesetih godina dvadesetog stoljeća u Zagrebu, mlada i privlačna gospođa Ana Šafranek osjeća da vene u braku sa svojim mnogo starijim mužem Franjom. Prilikom izleta u Samobor srce joj svojim kavalirskim gestama i očitom naklonošću razgali elegantni gospodin Fulir, koji je uskoro posjeti u njezinu zagrebačkom stanu i izjavi joj ljubav. Istovremeno, u Fulira se zagleda Anina starija sestra Mina, neugledna usidjelica. Franjo se dosjeti da bi bilo zgodno Fulira oženiti s Minom, što se nimalo ne svidi Ani. Svjedok tih ljubavno-obiteljskih peripetija je mali Perica, sin Šafranekovih…

Golikov klasik Tko pjeva zlo ne misli film je koji je do nedavno u kritičarskim anketama proglašavan najboljim hrvatskim filmom, a do danas je daleko najpopularniji hrvatski film, kojeg je za vrijeme distribucije samo u Zagrebu gledalo 235.000 posjetitelja. Radi se o filmu koji je samo naizgled vesela glazbena komedija. Naime, iza paravana šarene kičaste atmosfere i prpošnih i uglađenih likova skrivaju se snažne osobne frustracije likova i manjkavosti njihovih karaktera. Film se pamti po briljantnoj glumi Mie Oremović, Relje Bašića i Franje Majetića, ali i ostatak glumačkog ansambla je sjajno obavio svoj posao. Tomislavu Žganecu (Perica) ovo je bila druga uloga nakon Golikovog filma Imam 2 mame i 2 tate, nakon čega se povukao iz glumačkog života, a operna pjevačica Mirjana Bohanec (Ana) još je neko vrijeme glumila sporedne uloge na filmu i televiziji. Film funkcionira i kao svojevrsni povijesni dokument, jer vjerno opisuje život i običaje u Zagrebu i njegovoj okolici 1930-ih godina.

Redatelj: Branko Schmidt
Glume: Rene Bitorajac, Slaven Knezović, Rakan Rushaidat
HR, BiH | 2021. | 72 minute

Istinit, bolan i provokativan, novi film Branka Schmidta, u kojem po treći put, nakon velikih domaćih hitova: Metastaze i Ljudožder vegetarijanac, glavnu ulogu nosi Rene Bitorajac koji je za ovaj film osvojio Zlatnu arenu za najbolju mušku ulogu ove godine u Puli, dok mu je suradnja sa redateljem Schmidtom u karijeri donijela ukupno tri Zlatne arene!
Trideset godina nakon rata, odlikovani heroj Dinko ogorčen je i razočaran. Napustila ga je obitelj, a Hrvatska za koju se borio osiromašena je, raseljena i korumpirana. Dinko se odaziva na poziv starih suboraca koji od Vlade zahtijevaju davno obećani muzej u zgradi iz koje se išlo u rat. Demonstracijama se pridružuju mladi fašisti, što dovodi do sukoba s policijom. Dinko izgubi kontrolu i nasilje eskalira.
Istinit, bolan i provokativan, novi film Branka Schmidta, u kojem po treći put, nakon velikih domaćih hitova: Metastaze i Ljudožder vegetarijanac, glavnu ulogu nosi Rene Bitorajac. Rene Bitorajac je za ovaj film osvojio Zlatnu arenu za najbolju mušku ulogu ove godine u Puli, dok mu je suradnja sa redateljem Schmidtom u karijeri donijela ukupno tri Zlatne arene!

Redatelj: Dragan Bjelogrlić
Glume: Milan Marić, Tamara Dragičević, Petar Benčina
Srbija | 2021. | 147 minuta

Film “TOMA” je jedan impresionistički portret Tome Zdravkovića koji prikazuje same njegove početke, baš kao i vrhunac slave, njegove ljubavi koje su ga inspirirale prilikom skladanja nekih od najvećih hitova, baš kao i odnos sa velikim brojem prijatelja koje je imao u umjetičkom miljeu tadašnje Jugoslavije.
Pored Tome, film prati i živote poznatih umjetnika tog vremena: Zorana Radmilovića, Mike Antića, Tozovca i drugih. “TOMA” je biografski film o Tomi Zdravkoviću, čovjeku koga ne pamtimo samo po njegovim pjesmama i načinu na koji ih je pjevao, već i kao jednog velikog boema – po ponašanju i u duši. Film prati dvije linije radnje: 1991. pratimo odnos Tome i doktora koji započinje liječenje Tome i kako se to poznanstvo pretvara u prijateljstvo. Druga linija prati Tomin život: od djetinjstva u Pečenejvicma, preko poznanstva sa Silvanom Armenulić koje će presudno utjecati na njegovu karijeru ali i na privatni život, dostizanja neslućene visine popularnosti, ali i dna života. Ovo je priča o duši.