Mi

horor, triler

SAD | 2019. | 116 minuta
Redatelj: Jordan Peele
Glume: Lupita Nyong’o, Winston Duke, Elisabeth Moss

Nakon što je filmom Get Out (Bježi), šokirao suvremenu umjetnost i postavio nove standarde u provokaciji društva sa društveno osviještenim horror filmovima, dobitnik Oscara i vizionar Jordan Peele vraća se sa još jednom originalnom horror pričom, filmom za koji je sam napisao scenarij, režirao i producirao ga.
U filmu Us (Mi) čija se radnja odvija se u sadašnjosti, na obalama Sjeverene Karoline, glavnu ulogu tumači oskarovka Lupita Nyong’o kao Adelaide Wilson. Adelaide i njezina obitelj odlučili su ljetne praznike provesti u idiličnoj vikendici u kojoj je ona provodila svoje ljetne praznike kao dijete. Progonjena neobjašnjivom i nerazriješenom traumom iz svoje prošlosti i složenom nizom jezovitih slučajnosti, Adelaide osjeća kako je njezina paranoja sve veća dok postaje sve sigurnija da će nešto loše zadesiti njezinu obitelj. Us (Mi) suprostavlja običnu američku obitelj protiv zastrašujućeg i nevjerojatnog protivnika: samih sebe.

Redatelj: Antun Vrdoljak
Glume: Goran Višnjić, Mustafa Nadarević, Goran Navojec, Borko Perić, Tarik Filipović, Ivo Gregurević
Hrvastka | 2019. | 145 minuta

8. prosinca 2005. svjetski su mediji izvijestili kako je uhićen optuženik za ratne zločine, hrvatski general Ante Gotovina. Sin ribara, rođen u Tkonu na otoku Pašmanu, rano je ostao bez majke. U Pakoštanima je živio do svoje 17. godine, a onda je jednog dana odlučio otići u svijet. Napustio je dom i, ukrcavši se na brod, otplovio u nepoznato. Pridružio se Legiji stranaca. Tamo je niz godina sudjelovao u francuskim vojnim operacijama, gdje je bio i ranjen. Krajem 80-ih godina je otišao Južnu Ameriku gdje je upoznao i prvu suprugu Ximenu Dalel. Kad je počeo rat u Hrvatskoj, Gotovina se 1991., vratio u domovinu. Bio je jedan od najistaknutijih zapovjednika u Domovinskom ratu. Zbog vojnog iskustva i sposobnosti Gotovina je vrlo brzo napredovao u hijerarhiji i na kraju dobio čin generala, poslije čega je zapovijedao vojnom operacijom Oluja. Umirovljen je 2000., a u Haagu je proveo sedam godina i na koncu je službeno proglašen nevinim.

Redatelj: Gene Stupnitsky
Glume: Jacob Tremblay, Molly Gordon, Will Forte
SAD | 2019. | 89 minuta

Koliko loš jedan dan stvarno može biti? Iz pera tvoraca filmova Superbad, Susjedi iz pakla te Sausage party dolazi dokaz da jedan dan STVARNO može biti loš u novoj komediji DOBRI DEČKI. Nakon što je po prvi puta u životu pozvan na “zabavu ljubljenja” 12 godišnji Max, kojeg glumi Jacob Tremblay, počinje paničariti jer se ne zna ljubiti. Željan znanja i učenja Max sa svojim najboljim prijateljima Thorom (Brad Noon) i Lucasom (Keith L. Williams) krade tatin dron u namjeri da špijunira par iz susjedstva kad se ljube. Naravno tatin dron je stroga “NE PRIBLIŽAVAJ SE” zona. Kako to i inače biva ništa planirano ne ide po planu, dron pada u neprijateljske ruke, odnosno bivaju uhvaćeni u svojoj špijunskoj misiji i curi iz susjedstva, koja je prozrela njihovu namjeru, se ne sviđa što je špijuniraju te im odbija vratiti drona. To pokreće lančani niz zgoda i nezgoda kao što su: droga, policija, tučnjava, prelazak autoputa, seksualna pomagala….. u potrazi za izgubljenim dronom.

Redatelj: Jon Favreau
Glume: Adrian Pezdirc, Mateja Majerle, Milan Pleština, Frano Mašković
SAD | 2019. | 117 minuta

Sinkronizirana i orginalna verzija!

Disney predstavlja „Kralja lavova“ redatelja Jona Favreaua, igranu verziju Disneyevog klasika iz 1994. godine. Dugoisčekivani „Kralj lavova“ u režiji Jona Favreaua vraća nas u afričku savanu gdje na svijet dolazi novorođeni lavić Simba. Simba idolizira oca, kralja Mufasu i teška srca prihvaća svoju sudbinu. Scar, Mufasin brat, nije oduševljen dolaskom mladunca jer je upravo on nasljednik prijestolja koji ima druge planove. Borba za Kamen Ponosa opustošena je izdajom i tragedijom što na kraju rezultira Simbinim izgnanstvom. Uz pomoć veselih i znatiželjnih prijatelja, Simba prisilno odrasta te uzima ono što mu s pravom pripada.

Najdraži neprijatelji ljute ptice i zelene svinje vraćaju se u nastavku animiranog hita iz 2016. godine – Angry birds film 2. Ovog puta neprijateljstvo između ptica i svinja se, pod utjecajem novih okolnosti, mijenja iz temelja. S pojavom nove prijetnje koja dovodi u opasnost i ptice i svinje, naši poznati likovi moraju oformiti svima neugodan savez. Crveni, Žuti, Bomba i Veli Orao regrutiraju Sonju, sestru od Žutog, i formiraju savez sa svinjama Leonardom, njegovom pomoćnicom Nives i svinjom-hakerom Gojkom kako bi uspostavili krhko primirje i formirali nevjerojatni super tim koji će spasiti njihove domove.

Redatelj: Quentin Tarantino
Glume: Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Kurt Russell, Al Pacino
SAD | 2019. | 161 minuta

„Bilo jednom…u Hollywoodu“ priča je o glumcu i njegovom dvojniku koji kreću na put kako bi pronašli svoje mjesto pod suncem u filmskoj industriji daleke 1969. godine. Radnja filma se odvija u Los Angelesu 1969. na vrhuncu hippie Hollywooda. Glavni likovi u filmu Rick Dalton (Leonardo DiCaprio), bivša zvijezda jedne western TV serije i njegov dugogodišnji dvojnik Cliff Booth (Brad Pitt) u vrijeme zadnjih trzaja zlatnog Hollywooda bore se za svoj uspjeh u svjetskoj prijestolnici filmske industrije koju više ne prepoznaju. Ali Rick ima poznatu susjedu – Sharon Tate (Margot Robbie).

Redatelj: Alexandre Aja
Glume: Kaya Scodelario, Barry Pepper, Ross Anderson
SAD | 2019. | 90 minuta

Kada uragan pogodi njezin rodni grad na Floridi, Haley (Kaya Scodelario) krene u potragu za svojim nestalim ocem (Barry Pepper), ne obazirući se na naredbe za evakuaciju. Pronalazi ga teško ozlijeđenog u prostoriji njihove obiteljske kuće, te njih dvoje ostaju zarobljeni u velikoj poplavi. Haley i njezin otac imaju sve manje vremena za bijeg dok oluja ne postane još jača, međutim ubrzo otkrivaju da im je povećanje razine vode najmanja briga…

Redatelj: James Bobin
Glume: Isabela Moner, Benicio Del Toro, Eva Longoria
SAD | 2019. | 102 minute

Provodeći većinu života u istraživanju džungle sa svojim roditeljima, ništa nije moglo Doru pripremiti za njenu najopasniju avanturu ikada – srednju školu. Iako ju ta ideja o školi i nije pretjerano oduševila, pogotovo jer će za to vrijeme njezini roditelji tražiti Grad od zlata, Dora baš i nema previše izbora. Smjestili su je kod rođaka, krenula je u srednju, a onda se na jednom izletu stvari jako zakompliciraju. Doru i njezinu ekipu otmu zlikovci koji svim silama žele pronaći Grad od zlata.