Kuća straha

horor, triler

SAD | 2020. | 88 minuta
Redatelj: Dave Franco
Glume: Dan Stevens, Alison Brie, Sheila Vand, Jeremy Allen White

Dva para zajedno iznajme luksuznu, presavršenu da bi bila istinita, kuću na Airbnbu, da bi zatim otkrili kako ih vlasnik potajno špijunira. Nakon dugo vremena, ono što je trebao biti slavljenički izlet za vikend, pretvara se u nešto daleko zlokobnije. Počinju se otkrivati dobro čuvane tajne i četvero starih prijatelja se međusobno počinju doživljavati u potpuno novom svjetlu. Od tog trenutka stvari krenu nizbrdo i s vlasnikom i s njihovim međusobnim odnosom te oni odluče ujutro napustiti kuću. No naravno, treba preživjeti noć.

Redatelj: Alex Holmes
UK | 2018. | 97 minuta

“KINO ZA SVE”/DOKUMENTARCI ČETVRTKOM/Ulaz 15 kn!

Jedriličarke s broda Maiden inspirativna je priča o prvoj ženskoj posadi koja je sudjelovala u jedriličarskoj utrci oko svijeta. 1989. godine 24-godišnjakinja Tracy Edwards postala je skiperica prve ženske posade u povijesti prekooceanske jedriličarske utrke Whitbread (danas poznate pod nazivom Ocean Race). Tracyin san o sudjelovanju u natjecanju nailazio je na brdo prepreka: njezini muški kolege nisu vjerovali da ženska posada može uspjeti, mediji su se kladili na njezin neuspjeh, a potencijalni sponzori godinama odbijali, bojedi se lošeg publiciteta u slučaju da ne prežive. No Tracy je odbila odustati: stavila je svoj dom pod hipoteku, kupila rabljeni brod i okupila tim jedriličarki. Uz podršku svoje izvanredne posade promijenila je svijet sporta.

Redatelj: Darijo Juričan
HR | 2020. | 83 minute

Izjava redatelja:
„Raditi film Kumek bio je veliki izazov, jer pokriva gotovo četrdeset godina djelovanja Milana Bandića, prividno hiperaktivne i trumpolike pojave hrvatske političke scene. Bandić je šest puta biran za gradonačelnika grada Zagreba, koji nije samo glavni grad svih Hrvata, nego i glavni grad svih hrvatskih kriminalaca. Milan Bandić u tri je navrata odbio dati intervju za naš film, pa je napravljena audicija kako bi mu se našao dvojnik.“

Redatelj: Reinhard Klooss
Glume: Marko Cindrić, Tihana Fraculj, Ronald Žlabur, Marko Torjanac
DE | 2020. | 92 minute

Roger je pas lutalica koji brine o napuštenim životinjama Robo Citya tako što krade hranu od bogatih i donosi je manje bogatim životinjama. Prilikom jedne takve krađe on upozna Belle, bogatu i razmaženu mačku te njih dvoje odmah upadnu u klasičnu pas-mačka svađu. Za to vrijeme roboti preuzimaju Robo City, a u tome im i pomaže gradonačelnik koji želi protjerati sve druge stanovnike grada. Roger i Belle bježeći pred robotima susreću brojne druge životinje koje su vlasnici zaboravili prilikom bijega, te shvaćaju da se unatoč svojim različitostima moraju osloniti jedni na druge kako bi preživjeli.

Redatelj: Mark Williams
Glume: Liam Neeson, Kate Walsh, Jai Courtney
SAD | 2020. | 92 min

Veliki povratak Liama Neesona u napetoj priči redatelja Marka Williamsa, jednog od autora popularne serije “Ozark”!
Tom Carter je pljačkaš koji je tijekom karijere ukrao 9 milijuna dolara iz nekoliko manjih banaka diljem SAD-a. Bez uhićenja, bez otkrivanja identiteta. Nakon što upozna Annie, Tom želi napustiti posao i početi novi život s voljenom ženom. Naravno da stvari neće ići tako glatko. Dva mlada FBI agenta kojima je dodijeljen njegov slučaj odluče tih 9 milijuna zadržati za sebe, a usput prišiti Tomu ubojstvo njihovog nadređenog.

Redatelj: Robert Zemeckis
Glume: Anne Hathaway, Octavia Spencer, Stanley Tucci, Chris Rock
SAD | 2020. | 106 minuta

Ovo nije bajka. Ovo je priča o pravim pravcatim vješticama! Temeljen na istoimenom klasiku Roalda Dahla, i u režiji Oscarom nagrađenog Roberta Zemeckisa. Maštovita, zabavna i doista zastrašujuća priča o dječaku koji susreće prave vještice!