Ideš? Idem!

komedija

Hrvatska | 2019. | 93 minute
Redatelj: Ljubo Zdjelarević
Glume: Veronika Rosandić, Kaja Kočevar-“Kaya Solo”, Vid Juračić, Fran Lauš, Bogdan Ilić-“Baka Prase”, Nika Ilčić

Kako bi izliječila slomljeno srce nakon prekida s Franom te iz inata ipak otišla na njihov planirani put u Istanbul, Veronika pristaje priključiti se avanturi na poziv prijateljice Kaje: njezin prijatelj iz djetinjstva Vid vozit će ih od Zagreba do Istanbula. Uvijek spreman na izazove, Vid krade djedov stari kombi te s Veronikom i Kajom kreće na roadtrip preko Srbije i Bugarske do Turske. Putem im se prisilno priključuju gamer Baka Prase koji vidi priliku da napokon stigne do Istanbula s ciljem da svog virtualnog neprijatelja, turskog gamera Merta Efea, konačno izazove na revanš. Baka Prase sa sobom vodi i Tonija, njegovu totalnu suprotnost: smirenog, povučenog i tihog momka. Veronika, Vid i Kaja isprva pomalo uplašeni pojavom Baka Praseta uskoro shvaćaju da je on dobričina mekog srca koji će vrlo rado pomoći ako se za to ukaže prilika. Dolaskom do Turske, ekipa konačno opušteno uživa upijajući prve dojmove prekrasnog Istanbula. No ubrzo shvaćaju da njihov kombi bespovratno klizi u Bospor…

Redatelj: Louis Garrel
Glume: Louis Garrel, Laetitia Casta, Lily-Rose Depp
Francuska | 2018. | 75 minuta

Poseban program “KINO ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Marianne ostavlja Abela kako bi bila s Paulom, njegovim najboljim prijateljem i ocem njezinog nerođenog djeteta. Osam godina kasnije, Paul umire. Abel i Marianne ponovno završavaju zajedno što pobuđuje ljubomoru kod Marianneinog sina Josepha i Eve, Paulove sestre, koja potajno voli Abela još iz djetinjstva. Film „A Faithful Man“ prikazan je na brojnim svjetskim festivalima, a u San Sebastijanu je osvojio nagradu za najbolji scenarij.

Redatelj: Jeff Fowler
Glume: Ivan Đuričić, Luka Bulović, Ivan Šarić
SAD | 2020. | 100 minuta

Sonic: Super jež je akcijska obiteljska komedija, temeljena na jednoj od najpopularnijih globalnih videoigrica Sege čiji je glavni protagonist sarkastičan svijetloplavi jež. U filmu pratimo Sonicovo snalaženje u životu na Zemlji u čemu mu najviše pomaže njegov novi najbolji ljudski prijatelj – lokalni policajac Tom. Najveću nepriliku stvara im zločesti doktor Robotnik (Jim Carrey) koji pokušava uloviti Sonica kako bi od njega ukrao supermoći i zavladao svijetom.

Redatelj: Dan Scanlon
Glume: Tit Emanuel Medvešek, Jan Kerekeš, Bojana Gregorić Vejzović
SAD | 2020. | 102 minute

Smješten u predgrađu izmišljenog svijeta, Disneyev i Pixarov “Naprijed” predstavlja dvojicu tinejdžera vilenjaka koji se upuštaju u uzbudljivu misiju otkrivanja postoji li u svijetu još uvijek bar malo čarolije. Originalni film studija Pixar režirao je Dan Scanlon, a producirala Kori Rae – ovo je ujedno i duo koji nam je donio hit „Čudovišta iz ormara“.