Subota, 23.02.2019. 20:00

Hladna osveta

akcija, triler

SAD | 2019. | 118 minuta
Redatelj: Hans Petter Moland
Glume: Liam Neeson, Emmy Rossum, Laura Dern

Liam Neeson je glavna zvijezda napetog trilera koji je temeljen na mračnom skandinavskom trileru iz 2014. godine pod nazivom “In Order of Disappearance”. Život mirnog obiteljskog muškarca iz korijena će se promijeniti nakon misteriozne smrti njegovog sina. Njegova će ga potraga za pravdom od uzoritog građanina pretvoriti u hladnog i ubojitog osvetnika. Kreće u lov na vođu narko mafije za kojeg vjeruje da je povezan sa smrću njegova sina.

Redatelj: Dean DeBlois
Glume: Mitja Smiljanić, Mia Krajcar, Frano Mašković, Kristijan Potočki
SAD | 2019. | 104 minute

Studijo DreamWorks Animation donosi nam novu iznenađujuću priču o odrastanju, pronalaženju hrabrosti da se suoče s nepoznatim … Sve je počelo kao nevjerojatno prijateljstvo između adolescentskog Vikinga i strašnog zmaja Noćni bijes, I razvilo se u epsku avanturu koja se proteže u njihovim životima. Dobrodošli u najzabavnije poglavlje jedne od najdražih animiranih franšiza u povijesti filma: Kako izdresirati zmaja: skriveni svijet. Kada se Štucko i Bezubica iznenada susreću sa ženskom vrstom noćnog bijesa, moraju napustiti jedinstveni dom kojeg su poznavali i otputovati u skriveni svijet za koji većina vikinga vjeruje da je samo mit. Kako se otkriju njihove prave sudbine, zmaj i jahač će se boriti zajedno na samom kraju Zemlje kako bi zaštitili sve do čega im je ikad u životu stalo.

Redatelj: Robert Rodriguez
Glume: Rosa Salazar, Jennifer Connelly, Eiza González, Christoph Waltz
SAD | 2019. | 122 minute

Trostruki dobitnik nagrade Oscar James Cameron (Avatar, Titanic) i vizionar Robert Rodriguez (Sin City) stvorili su novu klasičnu junakinju u filmu ALITA: ANĐEO BORBE. Radnja filma je smještena nekoliko stoljeća u budućnost, u gradu Iron City, u kojem napuštenu Alitu u besvjesnom stanju pronalazi suosjećajni cyber-liječnik Ido koji je dovodi u svoju kliniku. Kada se Alita probudi, ne sjeća se tko je, niti prepoznaje svijet u kojem se nalazi. Aliti je sve novo, svako iskustvo joj je prvo. Dok uči navigirati svojim novim životom i ulicama Iron Cityja, Iro je pokušava zaštititi od njezine misteriozne prošlosti, dok joj njezin novi prijatelj s ulice, Hugo, pokušava pomoći da se sjeti svoje prošlosti. Između njih dvoje se počne razvijati sve veća zaljubljenost, sve dok smrtonosne snage ne dođu po Alitu i krenu narušavati njezine novostečene odnose. Tada Alita otkriva da ima izvanredne borilačke sposobnosti koje može iskoristiti kako bi spasila svoje voljene. Odlučna da otkrije istinu o svom porijeklu, Alita kreće na put koji će je voditi u borbu protiv nepravdi ovog mračnog, korumpiranog svijeta.

Redatelj: Clint Eastwood
Glume: Clint Eastwood, Bradley Cooper, Michael Pena
SAD | 2019. | 116 minuta

Dobitnik nagrade Oscar Clint Eastwood se prvi put nakon 2009. godine i filma “Gran Torino” nalazi na dvije strane, redateljskoj i glavnoj ulozi. Eastwood je u ulozi Earla Stonea, čovjeka u svojim osamdesetima koji je bankrotirao, sam je i čeka ovrhu nad svojim poslom, kada mu ponude posao u kojem samo mora voziti. Čini se prilično lako, ali Earl zapravo postaje mula meksičkog kartela. Posao mu jako dobro ide, čak toliko dobro da mu povećaju “teret”, a njega proglase glavnim rukovoditeljem. Earl se vrlo brzo nađe i u centru interesa policije, DEA agenta Colina Batesa (Bradley Cooper). Iako su njegovi problemi s novcem sada stvar prošlosti, Earlove pogreške iz prošlosti počinju izranjati, a pitanje je hoće li imati dovoljno vremena ispraviti sve te pogreške prije nego ga sustignu ruka pravde ili kartel za koji radi.

Petak, 22.02.2019. 20:00
Redatelj: Dianna Agron, Peter Chelsom
Glume: Keira Knightley, Helen Mirren, Luke Wilson
Njemačka | 2019. | 120 minuta

Najnoviji nastavak franšize o gradovima ljubavi (Pariz, t’aime / New York, I Love You / Rio, Eu Te Amo). Film se sastoji od devet romantičnih priča postavljenih u njemačkoj prijestolnici – Berlinu u kojima se spajaju različiti muškarci i žene uz svoje ljubavne priče. Emocije izviru iz poznatih mjesta u gradu, ali i iz skrivenih uglova gdje cvjetaju stare i nove ljubavi. Berlin je predstavljen kao živi organizam koji diše i voli i kroz multikulturalnu identifikaciju čini da ljudi među sobom dijele emocije univerzalne ljubavi.

Redatelj: Adam Robitel
Glume: Deborah Ann Woll, Nik Dodani, Tyler Labine
SAD | 2019. | 100 minuta

Stidljiva učenica fizike Zoey, buntovni Ben, mladi trgovac Jason, ratna veteranka Amanda, bivši rudar Mike i Escape Room zaljubljenik Danny dobivaju na poklon posebnu kutiju-slagalicu koja im, nakon što ju slože, otkriva trag koji ih vodi u Escape Room gdje imaju priliku osvojiti 10 000 $ ako uspješno riješe sve zagonetke. No kada Ben pokuša izaći iz sobe, shvati da su vrata zaključana i da je igra već počela. Uđite u igru i otkrijte tamnu istinu koja povezuje sve igrače.

Redatelj: Hans Petter Moland
SAD | 2019. | 118 minuta

Redatelj: Mike Mitchell, Trisha Gum
Glume: Mila Elegović, Bojan Navojec, Alen Liverić, Petra Kurtela
SAD | 2019. | 107 minuta

Malo koji film je toliko oduševio kako publiku, tako i kritiku kao 2014. godine Lego film. A sad nam stiže i drugi dio Animirani film LEGO 2 radnju nastavlja na mjestu gdje je završio prvi film. Bricksburg je sada zastrašujuća poslijeapokaliptična pustoš u Mad Max stilu. Emmet je i dalje neizmjerno sretan kao i uvijek, ali kad zarobe Wyldstyle, mora se vratiti u stvarni svijet i spasiti je.

Redatelj: Dean DeBlois
SAD | 2019. | 104 minute

Redatelj: Miroslav Stamatov
Glume: Andrija Milošević, Sergej Trifunović, Nikola Đuričko
SRB | 2019. | 95 minuta

Glavni junak ove priče je Marko, simpatični propali dramaturg koji godinama radi kao taksist i čije avanture pratimo tijekom jedne urnebesne noći. Naizgled jedan normalan dan na poslu pretvorit će se u kaos kada se u njegov auto ušulja dječak Damir koji je pobjegao iz doma za nezbrinutu djecu i koji je u potrazi za svojim ocem. Vožnja njih dvojice u taksiju tijekom jedne noći će rezultirati gomilom suludih situacija koje će se smjenjivati zajedno sa mnoštvom likova koji će prodefilirati kroz taksi kao mušterije.

Redatelj: Peter Farrelly
Glume: Viggo Mortensen, Mahershala Ali, Linda Cardellini
SAD | 2018. | 130 minuta

Pet nominacija za nagradu Oscar i dobitnik 3 nagrade Zlatni globus!

Dva puta nominiran za nagradu Oscar, Viggo Mortensen („Ruska obećanja“, „Kapetan Fantastični“) i dobitnik nagrade Oscar, Mahershala Ali („Moonlight“) glavne su uloge u filmu „Zelena knjiga: Vodič za život“. U netipičnom izletu u malo drugačiji žanr, redatelj Peter Farrelly („Glup i gluplji“, „Svi su ludi za Mary“) donosi nam priču inspiriranu istinitim prijateljstvom koje je nadvladalo rasne i klasne razlike šezdesetih godina u SAD-u. Film „Zelena knjiga: Vodič za život“ jedan je od najhvaljenijih filmova godine, pobjednik filmskog festivala u Torontu i dobitnik mnogobrojnih priznanja uključujući i 3 nagrade Zlatni globus (najbolji film – komedija, sporedni glumac i scenarij).