Downton Abbey

drama

SAD | 2019 | 122 minute
Redatelj: Michael Engler
Glume: Laura Carmichael, Michelle Dockery, Tuppence Middleton

Ovog ljeta pratit ćemo priču bogate familije Crawley koja ima imanje na engleskom selu početkom 20. stoljeća. Film je adaptacija popularne serije Downton Abbey koja je prikazivana od 2010. do 2015. godine. Film se nastavlja na zadnju epizodu serije te će svi ljubitelji serije biti dobro upoznati s likovima i radnjom. Scenarij za film napisao je oskarovac Julian Fellowes, koji je napisao i scenariji za svih 52 epizode serije dok je Michael Engler (koji je bio redatelj u četiri epizode) redatelj. Većina glumaca iz serije se pojavljuje i na filmu. Radnja filma se vrti oko posjeta engleskog kralja i kraljice Downton Abbey-u što je ujedno velika čast i za vlasnike i za poslugu a s druge strane i vrlo stresna situacija jer plemstvo ima svoje specifične prohtjeve. Film je svojevrstan nastavak na seriju koji donosi zaključuje cijelu seriju te rasvjetljuje sudbinu glavnih likova kao i samog Downton Abbeya.

Redatelj: Todd Haynes
Glume: Mark Ruffalo, Anne Hathaway, Tim Robbins
SAD | 2020. | 126 minuta

Robert Bilott ugledni je korporacijski odvjetnik koji je čitavu svoju karijeru posvetio zastupanju velikih tvrtki kemijske industrije. Jednog mu dana u ured dolazi čovjek tvrdeći da je čitav jedan grad zagađen kemijskim nusproduktima koji pogubno djeluju na životinje i ljude. Robert odlazi u maleni grad istražiti situaciju i shvaća posljedice koje kemijska industrija ostavlja na ljude i okoliš, kao i činjenicu da su sva izvješća kemijskih kompanija, njegovih dotadašnjih klijenata, lažirana. Robert iz pozicije insajdera, podiže tužbu protiv jedne od najvećih američkih kompanija kako bi dokazao da su zatajili informacije o trovanju pitke vode već 40 godina. Kako bi otkrio tajne moćnika, Robert kreće u pravnu bitku za spas ljudi i okoliša, te sam protiv svih pokušava dokazati istinu.

Redatelj: Nora Fingscheidt
Glume: Helena Zengel, Albrecht Schuch, Gabriela Maria Schmeide
Njemačka | 2019. | 118 minuta

Poseban program “KINO ZA SVE” / Festivalski pobjednici / Ulaz 15 kn!

Ona je mala, ali opasna. Gdje god Benni završi, odmah je protjerana. Divlja devetogodišnja djevojčica već je postala ono što službe za zaštitu djece nazivaju „rušitelj sustava“. A ona sigurno ne želi promijeniti svoj način. Jer Benni ima samo jedan cilj: vratiti se kući i biti s mamom! Ali Bianca se boji vlastite kćeri. Gospođa Bafané iz službe za zaštitu djece pokušava sve što je u njezinoj moći kako bi pronašla stalno mjesto za Benni. Zapošljava Micha, trenera za upravljanje gnjevom, kao Bennijevu školsku pratnju i odjednom se pojavljuje nada. Hoće li Micha uspjeti tamo gdje su svi ostali očajni?

Nagrade:
Pobjednik 13. Vukovar film festivala!
Dobitnik Srebrnog medvjeda u Berlinu!
Dobitnik nagrade Europske filmske akademije!
Njemački kandidat za nagradu Oscar!

Petak, 21.02.2020. 20:00
Redatelj: Svebor Mihael Jelić
Glume: Lena Medar, Lana Bogović, Luna Pilić , Patrik Gregurec
HR | 2019. | 94 minute

Šest prijatelja organizira party uoči proljetne ravnodnevnice. Da bi party uspio, neophodne su im tri komponente: alkohol, trava i dobra glazba. Zato Kači i Mrva idu do Močvare po Miki Solusa i cugu, Blagi i Luna idu “riješit”, a Lena i Maša odlaze u legendarni stan u Kneza Borne 10 pripremiti sve za dolazak ekipe. Čuli su da je to stan koji je neki lik, kad je otišao iz države, ostavio mladima da se slobodno u njemu okupljaju i partijaju. Šestorki to zvuči predobro da bi bilo istinito… ali to ih ne sprječava da tu priliku iskoriste. Kako izgleda inače američki “party gone wrong” u kontekstu zagrebačke mladeži, i to one generacije vezane za trep glazbu, dok cijelu atmosferu noćnog života upotpunjuju High5, Krankšvester, Palac, Splinter Sven, Buntai, Lollobrigida, Mimi Mercedez…? Svi koji su noćni život provodili u Zagrebu prepoznat će kultne momente kao što su kupovanje cuge u Konzumu na Glavnom, cuganje na Opatovini, trčanje na noćne tramvaje, koncerte u Močvari, okupljanje kod Džamije… Dobra stara vremena kad Džamija nije bila “ošišana”, a Uber nije bio pod državnim regulacijama! A što kada na party dođu svi osim onih koji su pozvani, svi dileri su pali, nema se para za cugu, a u priču se još upletu i kontrolori ZET-a I policija…?

Redatelj: Miguel Arteta
Glume: Rose Byrne, Salma Hayek, Tiffany Haddish
SAD | 2020. | 83 minute

Najbolje prijateljice Mia i Mel (Tiffany Haddish i Rose Byrne) žive život iz snova vodeći vlastitu kozmetičku kompaniju koju su zajedno gradile od samog početka. Nažalost, zapadaju u financijske poteškoće, a iz tih problema mogu se izvući ukoliko pristanu na preuzimanje od strane moćne kompanije Claire Luna (Hayek). Nova poslovna ponuda staviti će na kušnju dugogodišnje prijateljstvo, a ni svijet ljepote više neće bit tako lijep.

Redatelj: Marit Moum Ane, Razmus A. Sivertsen
Norveška | 2019. | 82 minute

Prema legendi, Magični Dijamant ispunjava želje njegova vlasnika svakog punog mjeseca. San gospodara džungle Maga Khana je da se može zadržati vani na suncu, kako bi mogao vladati i izvan mračne džungle. Kapetan Sabljozubi želi vlastitu tvrđavu ispuniti sa zlatom i dijamantima. Pinky samo želi bezbrižan život dok Veronika žudi za avanturom. No mali Marko na kraju bježi s dijamantom, i prije nego se ostali snađu, svi su uvučeni u opasnu utrku da ga uhvate za sebe.

Redatelj: Jeff Fowler
Glume: Ivan Đuričić, Luka Bulović, Ivan Šarić
SAD | 2020. | 100 minuta

Sonic: Super jež je akcijska obiteljska komedija, temeljena na jednoj od najpopularnijih globalnih videoigrica Sege čiji je glavni protagonist sarkastičan svijetloplavi jež. U filmu pratimo Sonicovo snalaženje u životu na Zemlji u čemu mu najviše pomaže njegov novi najbolji ljudski prijatelj – lokalni policajac Tom. Najveću nepriliku stvara im zločesti doktor Robotnik (Jim Carrey) koji pokušava uloviti Sonica kako bi od njega ukrao supermoći i zavladao svijetom.

Redatelj: Aaron Woodley
Glume: Rakan Rushaidat, Aleksandar Cvjetković, Bojan Navojec, Nina Kraljić, Jasna Bilušić
SAD | 2020. | 92 minute

Arktička lisica Swifty radi u poštanskoj službi, ali sanja o tome da jednog dana postane Top Dog – arktički haski kurir. Da bi dokazao da je vrijedan uloge, tajno zapovijeda isporuku paketa na tajanstvenu lokaciju. Na putu prema tamo naleti na nepoznatu tvrđavu u kojoj se suočava sa zlobnim genijem Ottom Von Walrus, koji ima mehaničke noge i zapovijeda lojalnoj vojsci neobično uljudnih sljedbenika. Swifty uskoro otkriva da Von Walrusov planira otopiti polarne ledene kape i poplaviti svijet kako bi njime zavladao. Swifty se pretvara u pravoj junaka te će uz pomoć svojih prijatelja spasiti svijet od Walrusa.

Redatelj: Lisa Barros D'Sa, Glenn Leyburn
Glume: Liam Neeson, Amit Shah, Lesley Manville
VB | 2020. | 92 minute

Joan i Tom u braku su dugi niz godina. Njihov brak je skladan i sretan. Njihova sreća proizlazi iz zajedničkog života i punog ljubavi koja se iskazuje nježnošću i humorom. Kad je Joan neočekivano dijagnosticiran rak dojke, tijek liječenja osvjetljava njihov odnos s obzirom na to da se suočavaju s izazovima koji stoje pred njima i neizvjesnošću što bi se moglo dogoditi ako se Joan nešto dogodi.

Redatelj: Chris Sanders
Glume: Harrison Ford, Dan Stevens, Karen Gillan

Zov divljine je nastao prema istoimenoj noveli Jacka Londona koji više od 100 godina slavi ljepote prirode i priča o prijateljstvu čovjeka i životinja. Ovo je priča o Bucku, psu velikog srca čiji je život okrenut naopačke kada je iznenada izgnan iz svog doma u Kaliforniji i preseljen duboko u srce Aljaske tijekom zlatne groznice 1890-ih. Kao novajlija u ekipi pasa za dostavu – a kasnije i njihov vođa – Buck prolazi svoju životnu avanturu, konačno pronalazeći svoje pravo mjesto u svijetu i postajući gospodar vlastite sudbine. Zvijezde filma su legendarni Harrison Ford, Dan Stevens, Omar Sy, Karen Gillan, Bradley Whitford i Colin Woodell. Redatelj filma je Chris Sanders (Kako izdresirati zmaja), a scenarist Michael Green (Ubojstvo na Orient Expressu).