Dobri dečki

komedija

SAD | 2019. | 89 minuta
Redatelj: Gene Stupnitsky
Glume: Jacob Tremblay, Molly Gordon, Will Forte

Koliko loš jedan dan stvarno može biti? Iz pera tvoraca filmova Superbad, Susjedi iz pakla te Sausage party dolazi dokaz da jedan dan STVARNO može biti loš u novoj komediji DOBRI DEČKI. Nakon što je po prvi puta u životu pozvan na “zabavu ljubljenja” 12 godišnji Max, kojeg glumi Jacob Tremblay, počinje paničariti jer se ne zna ljubiti. Željan znanja i učenja Max sa svojim najboljim prijateljima Thorom (Brad Noon) i Lucasom (Keith L. Williams) krade tatin dron u namjeri da špijunira par iz susjedstva kad se ljube. Naravno tatin dron je stroga “NE PRIBLIŽAVAJ SE” zona. Kako to i inače biva ništa planirano ne ide po planu, dron pada u neprijateljske ruke, odnosno bivaju uhvaćeni u svojoj špijunskoj misiji i curi iz susjedstva, koja je prozrela njihovu namjeru, se ne sviđa što je špijuniraju te im odbija vratiti drona. To pokreće lančani niz zgoda i nezgoda kao što su: droga, policija, tučnjava, prelazak autoputa, seksualna pomagala….. u potrazi za izgubljenim dronom.

Redatelj: Ang Lee
Glume: Will Smith, Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen
SAD | 2019. | 117 minuta

Od Oscarom nagrađenog redatelja Anga Leeja i za Oscara nominiranog Willa Smitha, stiže inovativni akcijski SF triler koji ostavlja bez daha. Will Smith glumi Henryja Brogana, elitnog ubojicu, koji iznenada postaje meta tajanstvenog mladog operativca koji naizgled može predvidjeti svaki njegov potez. Producenti su Jerry Bruckheimer, David Ellison, Dana Goldberg i Don Granger. U filmu glume još i Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen i Benedict Wong.

Redatelj: Ingmar Bergman
Glume: Max von Sydow, Bengt Ekerot, Gunnar Björnstrand
Švedska | 1957. | 96 minuta

Poseban program KMC-a “Kino za sve”.
Filmski klasici / Bergman – Lumet – Scorsese.
Ulaznica 15 kn!

U Švedsku kojom hara kuga sredinom 12. stoljeća nakon desetogodišnjeg sudjelovanja u križarskom pohodu vraćaju se vitez Antonius Block i njegov štitonoša Jöns. Jednog dana, dok Jöns izmoren leži na plaži, Antonius će shvatiti da je Smrt došla po njega. Želeći dobiti na vremenu i živ se vratiti kući, Antonius predloži Smrti da odigraju partiju šaha, ulog u kojoj je s jedne strane njegov život, a s druge odgovori na egzistencijalna pitanja koja ga muče, a koje će mu Smrt dati u slučaju njegove pobjede. Tijekom sljedećih nekoliko dana, dok sa Smrću bude igrao šah, Antonius će s njom putovati zemljom te pokušavati dokučiti postojanje Boga i smisao vlastitog života. Kao čovjek uzdrmane vjere, koju dodatno potkopavaju zbivanja u okolini i Jönsov cinizam, Antonius će shvatiti svu ispraznost ljudskog života te poželjeti prije smrti učiniti jedno plemenito i nesebično djelo.
Godine 1957. na festivalu u Cannesu ovjenčana Posebnom nagradom žirija, koju je podijelila s ratnom dramom Kanal Andrzeja Wajde, antologijska fantastična egzistencijalna drama Ingmara Bergmana adaptacija je njegove vlastite drame koju je sam pretočio u scenarij. Za realizaciju filma čiji je naslov preuzet iz Apokalipse ili Otkrivenja, posljednje knjige Biblije i Novog zavjeta koja se tijekom filma višekratno citira, Bergman je nadahnuće pronašao u fresci koja prikazuje čovjeka koji sa smrću igra šah, a koju je vidio u srednjovjekovnoj crkvi nedaleko Stockholma. Premda prikaz srednjovjekovne Švedske nije posve vjerodostojan, jer flagelanti nikad nisu postojali u redateljevoj domovini, a i egzistencijalna pitanja koja muče protagonista nisu uobičajena za filozofiju srednjeg vijeka, riječ je o u svakom pogledu iznimnom ostvarenju u kojem se Bergman pozabavio čovjekovim strahom od smrti i od načina umiranja. Štoviše, i sam je priznao da mu je rad na ovom filmu, koncipiranom kao niz kontrasta, od života i smrti odnosno svjetla i tame, preko muške agresivnosti i ženske pasivnosti te mladosti i starosti do hedonizma i asketizma te tolerancije i fanatizma, pomogao da prevlada vlastiti strah od smrti i umiranja. Maestralno režirano djelo dojmljivo je vizualno estetizirano, duhovnost je ostvarena i na simboličkoj razini i u fascinantnim apokaliptičnim vizijama, a cjelina sjajnog ritma impresivno je dramaturški uobličena.

Redatelj: Todd Phillips
Glume: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz, Frances Conroy
SAD | 2019. | 122 minute

Dobitnik tri nominacije za Oscara (“The Master,” “Walk the Line,” “Gladiator”), Joaquin Phoenix je u glavnoj ulozi uz oskarovca Roberta De Nira (“Raging Bull,” “The Godfather: Part II”).
Uvijek sam u gomili, Arthur Fleck je čovjek koji traži bliskost. No, dok korača utabanim ulicama Gothama i vozi se javnim prijevozom neprijateljskog grada prepunog podjela i nezadovoljstva, Arthur nosi dvije maske. Jednu nanosi za svoj posao klauna, a drugu nikada ne može skinuti. To je maska koju projicira u uzaludnom pokušaju da se osjeća kao dio svijeta oko sebe, a ne kao neshvaćen čovjek kojeg život stalno poražava. Arthur nema oca, samo krhku majku, navodno koja mu je vjerojatno i najbolja prijateljica, a koja mu je dala nadimak Happy, nadimak koji je potaknuo Arthurov osmijeh koji skriva tugu.
Film Joker čiju režiju, scenarij i produkciju potpisuje Todd Phillips, je njegova originalna verzija zloglasnog DC negativca, priča o podrijetlu prožeta tradicionalnim mitologijama lika. Phillipsov Arthur Fleck, kojeg nezaboravno utjelovljuje Joaquin Phoenix, je čovjek koji se bori da pronađe svoj put u Gothamovu slomljenom društvu. U želji da ga obasja bilo kakvo svjetlo, odluči se okušati kao stand-up komičar, no čini se kako je uvijek on predmet ismijavanja. Uhvaćen u cikličkom postojanju između apatije i okrutnosti i, u konačnici, izdaje, Arthur donosi jednu lošu odluku za drugom što dovodi do lančane reakcije eskalirajućih događaja u ovoj groznoj, alegorijskoj studiji karaktera.

Redatelj: Jill Culton, Todd Wilderman
Glume: Amanda Prenkaj, Mateo Videk, Adrijan Popović
SAD | 2019. | 98 minuta

Kada se Yi susretne s mladim Jetijem na krovu svoje zgrade u Šangaju, ona i njezini nestašni prijatelji, Jin i Peng upuštaju se u epsku potragu da ponovno ujedine čarobno stvorenje sa svojom obitelji na najvišoj točki na Zemlji. Ali troje prijatelja morat će ostati jedan korak ispred Burnisha, bogatog čovjeka koji želi uhvatiti Jetija, i zoologa dr. Zare kako bi pomogli Everestu da se vrati kući.

Redatelj: Gail Mancuso
Glume: Josh Gad, Dennis Quaid, Kathryn Prescott
SAD | 2019. | 109 minuta

Dugoočekivani nastavak dirljivog globalnog hita Smisao života jednog psa, nastao je na temelju bestselera Brucea Camerona, koji je je ispričan kroz pseći pogled na svijet. Bailey je u prvom filmu Smisao života jednog psa doživio čak četiri reinkarnacije u isto toliko pasmina. Mješanac australskog ovčara i bernardinca sada dane provodi u lagodnom životu na farmi u Michiganu zajedno s Ethanom, koji je kao i Bailey sada već u zrelim godinama, njegovom suprugom Hannah i njihovom unukom CJ. Kako se Baileyjeva duša priprema napustiti ovaj život, Ethanu daje obećanje da će njegovu unuku CJ pratiti kroz svoj novi život i štiti je pod svaku cijenu. Tada započinje nova Baileyjeva avantura koji uz CJ pronalazi svoju novu sudbinu i formira neraskidivu vezu koja će njega i ljude koje voli voditi na mjesta koja nikada nisu zamišljali.

Redatelj: Dana Budisavljević
Glume: Alma Prica, Igor Samobor, Ermin Bravo, Mirjana Karanović, Areta Ćurković
Hrvatska | 2019. | 88 minuta

Poseban program KMC-a “Kino za sve”.
Cijena ulaznice 15 kn!

Nagrađen Velikom zlatnom arenom za najbolji film, Zlatnim arenama za režiju, montažu i glazbu te nagradama publike i filmskih kritičara, ‘Dnevnik Diane Budisavljević’ najiščekivaniji je hrvatski film ove jeseni.
‘Dnevnik Diane Budisavljević’ istinita je priča o najboljim ljudima u najgorim vremenima.
U Nezavisnoj Državi Hrvatskoj na snazi su rasni zakoni. Diana Budisavljević u jesen 1941. doznaje da se majke i djeca pravoslavnog podrijetla odvode u logore u blizini Zagreba. Broj i oznaku nepodobnog dobiva i njezin suprug, poznati zagrebački liječnik Julije Budisavljević. U atmosferi straha i prijetnji, nepokolebljiva i predana ideji humanosti, Diana s nekolicinom prijatelja iz svoga stana pokreće riskantnu akciju kojom je od sigurne smrti spašeno više od 10 tisuća djece. Završetkom rata njezino austrijsko podrijetlo postaje nepoželjno, a zasluge za najveću akciju spašavanja u Drugome svjetskom ratu prešućene do današnjih dana.