Dobri dečki

komedija

SAD | 2019. | 89 minuta
Redatelj: Gene Stupnitsky
Glume: Jacob Tremblay, Molly Gordon, Will Forte

Koliko loš jedan dan stvarno može biti? Iz pera tvoraca filmova Superbad, Susjedi iz pakla te Sausage party dolazi dokaz da jedan dan STVARNO može biti loš u novoj komediji DOBRI DEČKI. Nakon što je po prvi puta u životu pozvan na “zabavu ljubljenja” 12 godišnji Max, kojeg glumi Jacob Tremblay, počinje paničariti jer se ne zna ljubiti. Željan znanja i učenja Max sa svojim najboljim prijateljima Thorom (Brad Noon) i Lucasom (Keith L. Williams) krade tatin dron u namjeri da špijunira par iz susjedstva kad se ljube. Naravno tatin dron je stroga “NE PRIBLIŽAVAJ SE” zona. Kako to i inače biva ništa planirano ne ide po planu, dron pada u neprijateljske ruke, odnosno bivaju uhvaćeni u svojoj špijunskoj misiji i curi iz susjedstva, koja je prozrela njihovu namjeru, se ne sviđa što je špijuniraju te im odbija vratiti drona. To pokreće lančani niz zgoda i nezgoda kao što su: droga, policija, tučnjava, prelazak autoputa, seksualna pomagala….. u potrazi za izgubljenim dronom.

Petak, 14.08.2020. 20:00
Redatelj: David Mackenzie
Glume: Chris Pine, Jeff Bridges, Ben Foster, Dale Dickey
SAD | 2017. | 102 minute

Poseban program “KINO ZA SVE”/Ulaz 15 kn!

Ovo je divlja vožnja po kriminalnom svijetu američkog juga. Napet, ujedno iznenađujuće duhovit i intrigantan triler film predstavlja klasični žanrovski sukob tekšaškog rendžera i pljačkaša banaka, sa izvrsnom glazbom Nicka Cavea i Warrena Ellisa. Kada banka zaprijeti da će zbog hipoteke preuzeti obiteljsko imanje, braća Toby i Tanner Howard iz Teksasa odluče krenuti u osvetu pljačkajući sve poslovnice banke koja je njihovoj obitelji ugrozila budućnost. Iskusni šerif im ulazi u trag i odlučan ih je zaustaviti iako nailazi na otpor mještana koji podupiru braću u njihovom istjerivanju pravde.

Nominacije:
4 Oscar nominacije za: najbolji film, originalni scenarij, mušku sporednu ulogu i montažu
3 Golden globe nominacije: najbolji film-drama, najbolja muška sporedna uloga, najbolji scenarij
4 Bafta nominacije: originalni scenarij, sporedna muška uloga, montaža filma, najbolju fotografiju

Redatelj: Ariel Winograd
Glume: Guillermo Francella, Diego Peretti, Luis Luque
Argentina | 2020. | 114 minuta

Poseban program “KINI ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Film prati grupu lopova koja je 2006. godine organizirala pljačku poslovnice Banco Río u Acassusu, jednu od najoriginalnijih i najpoznatijih pljački banke u povijesti Argentine. Legendarna pljačka inspirirala je ovaj akcijski triler s elementima komedije, ali i svjetski popularnu seriju Money Heist. Predvođen odličnom glumačkom postavom, film je doživio jedno od najuspješnijih kino otvaranja u povijesti Argentine.

Redatelj: Bob Persichetti, Peter Ramsey
Glume: Shameik Moore, Jake Johnson, Hailee Steinfeld
SAD | 2018. | 105 minuta

Radi se o novom Spider-Man svijetu i potpuno drukčijoj priči koja će nas natjerati da preispitamo sve što smo do sada znali o najpoznatijem čovjek-pauku na svijetu. U priču nas uvodi tinejdžer iz Brooklyna – Miles Morales koji nam otkriva neograničene mogućnosti Spider-Man svijeta ali i da nije sam.

Redatelj: Bob Persichetti, Peter Ramsey
Glume: Adnan Prohić, Tarik Filipović, Ana Begić
SAD | 2018. | 105 minuta