Bilo jednom…u Hollywoodu

komedija, drama

SAD | 2019. | 161 minuta
Redatelj: Quentin Tarantino
Glume: Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Kurt Russell, Al Pacino

„Bilo jednom…u Hollywoodu“ priča je o glumcu i njegovom dvojniku koji kreću na put kako bi pronašli svoje mjesto pod suncem u filmskoj industriji daleke 1969. godine. Radnja filma se odvija u Los Angelesu 1969. na vrhuncu hippie Hollywooda. Glavni likovi u filmu Rick Dalton (Leonardo DiCaprio), bivša zvijezda jedne western TV serije i njegov dugogodišnji dvojnik Cliff Booth (Brad Pitt) u vrijeme zadnjih trzaja zlatnog Hollywooda bore se za svoj uspjeh u svjetskoj prijestolnici filmske industrije koju više ne prepoznaju. Ali Rick ima poznatu susjedu – Sharon Tate (Margot Robbie).

Emmu, glavni lik prema istoimenom romanu Jane Austen iz 1815. g, glumi Anya Taylor-Joy, široj publici poznata po ulogama u filmovima Split, Glass i Morgan. Emma je bogata mlada žena iz uspavanog sela koja vjeruje da se neće udati, ali sigurna je da može uspjeti spojiti svoje susjede u romantičnu vezu. U filmu, ostale uloge tumače Johnny Flynn koji bi trebao bi biti njezin odabranik Knightley, Bill Nighy kao Emmin pretjerano zaštitnički otac, gospodin Woodhouse te Josh OConnor kao zamjenjivi seoski vikar, gospodin Elton.

Zatočena u nasilnoj vezi s bogatim i briljantnim znanstvenikom, Cecilia Kate (Moss) pod okriljem noći bježi i skriva se uz pomoć svoje sestre (Harriet Dyer), dugogodišnjeg prijatelja (Aldis Hodge) i njegove kćeri (Storm Reid). Ali nakon što Ceciliain bivši partner počini samoubojstvo te joj ostavi popriličan iznos nasljedstva, Cecilia posumnja u istinitost priče o samoubojstvu. U isto vrijeme počinju joj se događati neobjašnjive i smrtonosne stvari koje prijete njoj i svima do kojih joj je stalo, te ju polagano počinje napuštati razum dok se trudi svima dokazati da ju progoni netko koga nitko ne može vidjeti.

Psihoterapeutkinja Sibyl odlučuje se vratiti svojoj prvoj velikoj ljubavi: pisanju. Međutim, njezina najnovija pacijentica Margot, izmučena glumica u usponu, pokazuje se pravim izvorom inspiracije kojeg se ne smije propustiti. Fascinirana gotovo do točke opsesije, Sibyl sve više i više postaje dijelom Margotinog turbulentnog života te uskoro nanovo proživljava teške uspomene koje ju dovode licem u lice s vlastitom prošlošću. Film „Sibyl“ ove se godine prikazao u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Cannesu.

Otkako je bio štene, Frka živi lagodnim životom. Živi u velikoj vili, jede sočne odreske, spava na najfinijoj posteljini i živi životom o kakvom pas može samo sanjati. Kada ostane bez vlasnika, Frka se nađe sam na ulici, daleko od svoje kuće. Frkina naviknutost na privilegirani život čini ga klasičnim primjerom ribe na suhom u ovom zastrašujućem svijetu. U međuvremenu, pohlepni rođaci njegovog vlasnika zaposlili su tragača za životinjama kako bi ga pronašli, čega Frka nije uopće svjestan, jer je zapravo upravo on ključan za dobivanje nasljedstva. Dok se Frka trudi preživjeti, nesvjesno ostaje jedan korak ispred svih koji ga traže i upoznaje Rousey, okorjelu lutalicu koja će ga uzeti pod svoje okrilje i naučiti kako se snalaziti u stvarnom svijetu, i Zoe, osamnaestogodišnju glazbenicu u usponu koja se također trudi pronaći gdje točno pripada. Na svoj način će obje pomoći Frki otkriti da najvažnije u životu nije ono što imaš nego koga imaš uza sebe.