dokumentarni

Švedska, Norveška | 2018. | 117 minuta
Redatelj: Jane Magnusson
Glume: Ingmar Bergman, Lena Endre, Thorsten Flinck

Poseban program KMC-a “KINO ZA SVE” / Ulaznica 15 kn!
Biografski dox.

Godine 1957. Ingmar Bergman navršava 39 godina. Kao već etablirana figura svjetske kinematografije, te godine objavljuje svoja dva remek-djela, “Sedmi pečat” i “Divlje jagode”. Napisao je i snimio “Na pragu života”, režirao dva hvaljena kazališna komada, radio na radiju i televiziji, a prolazio je i drame u privatnom životu. U obilježavanju stote godišnjice rođenja velikog autora, švedska redateljica Jane Magnusson uzima tu iznimno plodnu godinu kao polaznu točku za istraživanje Bergmana kao čovjeka, u svoj kompleksnosti njegove ličnosti. 1957. je bila i godina kada je upoznao Käbi Laretei i Ingrid von Rosen, koje će postati njegova četvrta i peta supruga, dok je istovremeno bio zaokupljen intenzivnom aferom s Bibi Andersson, glavnom glumicom u dva filma te godine. Njegov brak s novinarkom i lingvisticom Gun Grut raspada se. Bergman jedva viđa šestero djece koje je već imao s tri različite žene…

Iz kritike
„Jedan od naiskrenijih portreta filmskog umjetnika koje sam ikada vidio.“ – Owen Gleiberman, Variety

Najbolji europski dokumentarni film 2018.

Petak, 14.08.2020. 20:00
Redatelj: David Mackenzie
Glume: Chris Pine, Jeff Bridges, Ben Foster, Dale Dickey
SAD | 2017. | 102 minute

Poseban program “KINO ZA SVE”/Ulaz 15 kn!

Ovo je divlja vožnja po kriminalnom svijetu američkog juga. Napet, ujedno iznenađujuće duhovit i intrigantan triler film predstavlja klasični žanrovski sukob tekšaškog rendžera i pljačkaša banaka, sa izvrsnom glazbom Nicka Cavea i Warrena Ellisa. Kada banka zaprijeti da će zbog hipoteke preuzeti obiteljsko imanje, braća Toby i Tanner Howard iz Teksasa odluče krenuti u osvetu pljačkajući sve poslovnice banke koja je njihovoj obitelji ugrozila budućnost. Iskusni šerif im ulazi u trag i odlučan ih je zaustaviti iako nailazi na otpor mještana koji podupiru braću u njihovom istjerivanju pravde.

Nominacije:
4 Oscar nominacije za: najbolji film, originalni scenarij, mušku sporednu ulogu i montažu
3 Golden globe nominacije: najbolji film-drama, najbolja muška sporedna uloga, najbolji scenarij
4 Bafta nominacije: originalni scenarij, sporedna muška uloga, montaža filma, najbolju fotografiju

Redatelj: Ariel Winograd
Glume: Guillermo Francella, Diego Peretti, Luis Luque
Argentina | 2020. | 114 minuta

Poseban program “KINI ZA SVE” / Ulaz 15 kn!

Film prati grupu lopova koja je 2006. godine organizirala pljačku poslovnice Banco Río u Acassusu, jednu od najoriginalnijih i najpoznatijih pljački banke u povijesti Argentine. Legendarna pljačka inspirirala je ovaj akcijski triler s elementima komedije, ali i svjetski popularnu seriju Money Heist. Predvođen odličnom glumačkom postavom, film je doživio jedno od najuspješnijih kino otvaranja u povijesti Argentine.

Redatelj: Bob Persichetti, Peter Ramsey
Glume: Shameik Moore, Jake Johnson, Hailee Steinfeld
SAD | 2018. | 105 minuta

Radi se o novom Spider-Man svijetu i potpuno drukčijoj priči koja će nas natjerati da preispitamo sve što smo do sada znali o najpoznatijem čovjek-pauku na svijetu. U priču nas uvodi tinejdžer iz Brooklyna – Miles Morales koji nam otkriva neograničene mogućnosti Spider-Man svijeta ali i da nije sam.

Redatelj: Bob Persichetti, Peter Ramsey
Glume: Adnan Prohić, Tarik Filipović, Ana Begić
SAD | 2018. | 105 minuta

Redatelj: Abby Kohn, Marc Silverstein
Glume: Amy Schumer, Michelle Williams, Emily Ratajkowski
SAD | 2018. | 109 minuta

U filmu Osjećam se lijepa, redateljskog dvojca Abby Kohn i Marca Silversteina, u oporavku nakon traumatične nezgode, Renee (Amy Schumer) se budi kao nova osoba, odagnavši staru nesigurnu verziju sebe daleko u zaborav. Ozljeda glave donijela joj je nevjerojatnu količinu samopouzdanja, zarazno je sretna i neupitno zadovoljna sobom. Novi stav i pogled na sebe, omogućuje joj da okrene novi list i otpočne potpuno novi život. Uvjerena da je najsposobnija žena na svijetu i ništa je ne može pokolebati. Živi punim plućima, bez zadrške i straha, i u tome uživa.

Glume: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Amanda Seyfried
SAD | 2018. | 114 minuta

Sophie (Amanda Seyfried) bori se s izazovima koje joj je donijela trudnoća, a ohrabrenje pronalazi u priči o trudnoći njezine majke Donne (Meryl Streep) i emocionalnim previranjima s kojima se tada suočavala. Mladu Donnu utjelovljuje mlada nada svjetske filmske scene, britanska glumica Lily James, koja je u samo deset godina karijere već ostavila značajan trag u svijetu filma. U svojim prisjećanjima, Donna spominje i svoju majku koju tumači ni manje ni više nego mega popularna američka pjevačica i glumica Cher, također poznata kao božica pop-a.

Mama Mia: Idemo ponovo! sniman je djelomično i na našoj obali, točnije na otoku Visu. Originalnoj glumačkoj ekipi koju čine Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård i Colin Firth u novom filmu su se pridružili Lily James, Andy Garcia, Yeremy Irvine i Dominic Cooper.

Redatelj: Andrew Erwin, Jon Erwin
Glume: Britt Robertson, Melissa Roxburgh, K.J. Apa
SAD | 2020. | 115 minuta

Jeremy Camp iza sebe ima dvanaestogodišnje glazbeno iskustvo i brojna priznanja i ostvarenja, preko četiri milijuna prodanih albuma, tri nominacije za American Music Awards i nominaciju za Grammy, a nastupao je u više od trideset zemalja svijeta. Ovo je priča nastala na temelju njegove intimne ispovijesti u knjizi „I Still Believe” u kojoj je s čitateljima podijelio neka od životnih iskustava. Njegova supruga umrla je od raka kad je imao dvadeset i jednu godinu. Teški životni trenuci i patnja dio su njegovog života koji ga je na neki način oblikovao. O patnjama ne šuti, nego pokušava i drugima koji prolaze kroz slične situacije pomoći, ohrabriti ih i poručiti im da je Krist čovjekov supatnik te da razumije svaku bol koju čovjek može doživjeti.

Redatelj: Derrick Borte
Glume: Russell Crowe, Jimmi Simpson, Caren Pistorius
SAD | 2020. | 90 minuta

Oscarom nagrađeni Russell Crowe u eksplozivnom psihološkom trileru temeljenom na nečemu što smo svi iskusili. Kad banalna prometna svađa eskalira, borba za život postaje nemilosrdna i nepredvidljiva.
Svakodnevni odlazak na posao za Rachel se pretvorio u noćnu moru kad je u prometnoj gužvi naletjela na stranca s kojim je započela svađu u kojoj mu se odbila ispričati. Jednostavno se našla u krivo vrijeme na krivom mjestu, a on će tada pokušati uništiti sve do čega joj je stalo. Razočaran u život, psihički nestabilan i nasilan, stranac se odlučuje za osvetu, te je počinje pratiti po cijelom gradu u namjeri da ubije nju i njezine najbliže.

Redatelj: Sven Unterwaldt Jr.
Glume: Sanja Hrenar, Jasna Palić Picukarić, Dajana Čuljak
Njemačka | 2019. | 90 minuta

Iako već ima sedam godina, mali zeleni zmaj Tabaluga još uvijek ne može rigati vatru. Svaki odrasli zmaj bi trebao biti u stanju to učiniti. Tabalugu je posvojio i odgojio gavran Kolk. U svom domu, na livadi Tabaluga provodi vrijeme sa svojim prijateljem, nasilnikom bubamarom. Ali njegov dom je u opasnosti, jer snjegović Arctos je primjetio njego zeleni dom. Snjegović Arctos je vladar daleke ledene zemlje. Snjegović koji ne voli zelenilo ni cvijeće već želi sve pokriti snijegom. Da bi ga zaustavio, Tabaluga kreće u veliku avanturu, u kojoj upoznaje nove prijatelje ledenu princezu Lilli i polarnog medvjeda Limbo.

Redatelj: Bob Persichetti, Peter Ramsey
SAD | 2018. | 105 minuta