Babylon

drama, povijesni, komedija

SAD | 2023. | 188 min.
Redatelj: Damien Chazelle
Glume: Brad Pitt, Margot Robbie, Jean Smart

3 nominacije za nagradu Oscar!

Od Oscarom nagrađenog redatelja filmskih hitova La La Land i Ritam ludila, Damiena Chazellea dolazi pravi filmski spektakl – Babylon čija je radnja smještena u 1920. godinu u Los Angelesu, a u glavnim ulogama su Brad Pitt, Margot Robbie i Diego Calva. Priča o prevelikoj ambiciji i nečuvenom ekscesu, prati uspon i pad više likova tijekom ere neobuzdane dekadencije i izopačenosti u ranom Hollywoodu.

Redatelj: Damien Chazelle
SAD | 2023. | 188 min.

3 nominacije za nagradu Oscar!

Redatelj: Dan Kwan, Daniel Scheinert
Glume: Michelle Yeoh, Jamie Lee Curtis, Ke Huy Quan
SAD | 2022. | 140 min.

Kino za sve / Festivalski pobjednici

11 nominacija za nagradu Oscar!

Evelyn (Michelle Yeoh) i Waymond Wang (Ke Huy Quan) kineski su bračni par s američkom adresom u Kaliforniji. Godinama već drže perionicu rublja, ali zadnjih godina sve pomalo kaska: i posao i donos. Ulje na vatru dolijeva i kćer Joy (Stephanie Hsu) čiju djevojku Becky (Tallie Medel) majka svom ocu Gong Gongu (James Hong), koji ih je došao poslije mnogo godina posjetiti iz Kine, ne želi predstaviti u pravom svjetlu, zbog čega njihov odnos postaje nemoguć. Krunu problema ipak predstavlja porezna revizorka Deirdre (Jamie Lee Curtis) koja im prijeti oduzimanjem licence za posao. I u tom trenutku, kad se učini da život čovjeka vuče na sve strane, otvore se vrata multiverzuma sa svojom ponudom paralelnih stvarnosti s bezbroj mogućnosti po kojima se Evelyn kreće kao kuglica u fliperu, pogonjena vlastitim odlukama, suočavajući se pritom sa životima koje je mogla voditi i inkarnacijama osoba ili stvari koje je mogla biti.

Petak, 03.02.2023. 20:00
Redatelj: Martin McDonagh
Glume: Colin Farell, Brendan Gleeson, Kerry Condon
IRL | 2022. | 114 min.

9 nominacija za nagradu Oscar!

Crna komedija scenarista i redatelja filma „Tri plakata izvan grada” u kojoj su zvijezde Colin Farrell i Brendan Gleeson.
Smješten na udaljenom otoku u blizini zapadne obale Irske, film prati dugogodišnje prijatelje Pádraica (Colin Farrell) i Colma (Brendan Gleeson), koji se nađu u slijepoj ulici kada Colm neočekivano prekine njihovo prijateljstvo. Zaprepašteni Pádraic, uz pomoć svoje sestre Siobhán (Kerry Condon) i problematičnog mladog otočanina Dominica (Barry Keoghan) pokušava popraviti odnos i odbija prihvatiti ne kao odgovor. No Pádraicovi napori samo jačaju odlučnost njegovog bivšeg prijatelja i kada Colm postavi očajnički ultimatum, događaji brzo eskaliraju sa šokantnim posljedicama.

Redatelj: James Cameron
Glume: Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Stephen Lang
SAD | 2022. | 190 min.

4 nominacije za nagradu Oscar!

Radnja filma „Avatar: Put vode“ odvija se više od jednog desetljeća nakon događaja iz prvog dijela.
Otkad je odlučio trajno prenijeti ljudsku svijest u svoje tijelo Avatara i postati novi vođa naroda Na’vi, Jake Sully živi sa svojom obitelji na Pandori. On i Neytiri su osnovali obitelj i dobili djecu. Kolonizirajuće su se snage vratile na Pandoru kako bi završili prvotnu potragu za rijetkim mineralom, prisiljavajući Jakea i Neytiri da pobjegnu iz svog doma, istražujući do tada nepoznate dijelove Pandore gdje će se upoznati s ljudima Metkayine, klanom domorodaca koji žive okruženi morem.

Redatelj: Marc Forster
Glume: Tom Hanks, Manuel Garcia-Rulfo, Mariana Trevino
SAD | 2023. | 126 min

Prema humorističnom i dirljivom bestseleru New York Timesa Čovjek zvan Otto prati priču o Ottu Andersonu (Tom Hanks), mrzovoljnom udovcu čija je jedina radost kritiziranje i osuđivanje njegovih ogorčenih susjeda. Kada se živahna mlada obitelj doseli u susjednu kuću, on upoznaje brzopletu trudnicu Marisol, što dovodi do neočekivanog prijateljstva koje će njegov svijet okrenuti naglavačke.

Redatelj: Ricard Cussó
Glume: Tara Dorotić, Robert Ugrina, Ronald Žlabur
AUS | 2021. | 88 min.

Vječno optimistična kuoka po imenu Dina ima nemoguć san – pobijediti u ‘Najstrašnijim igrama na svijetu’. Skriveni grad vrvi od priprema za ‘Najstrašnije igre na svijetu’, globalni spektakl u stilu Olimpijskih igara koji dočekuje najžešće, najsmrtonosnije i najstrašnije životinje iz cijelog svijeta koje se natječu za željnu titulu ‘Najstrašnije životinje na svijetu’. Ljupka i nasmijana kuoka po imenu Dina ima kolosalan san; postati Najstrašnija životinja na svijetu! Nevoljko zamolivši pomoć drskog bivšeg prvaka, morskog krokodila po imenu Frankie, Dina mora prihvatiti sve izazove ove slavne igre. Njezin je cilj nadvladati sve natjecatelje i dokazati svom gradu da pravi šampioni dolaze u svim veličinama!

Redatelj: Arsen Oremović
Glume: Nikša Butijer, Lana Barić, Neven Aljinović-Tot
HR | 2022. | 80 min.

Dugometražni prvijenac Arsena Oremovića Glava velike ribe, prema istoimenom romanu Ognjena Sviličića, urbana je socio-politička drama o tranziciji i poduzetništvu na balkanski način. Nakon međunarodne premijere na Cottbus Film Festivalu, osvojene Zlatne arene za glavnu žensku ulogu (Lana Barić) i Zlatnog Oriona za glavnu mušku ulogu (Nikša Butijer), film dolazi pred domaću publiku.
Taksist Andrija, stisnut ustaljenom svakodnevicom i opčinjen nerealnim poduzetničkim ambicijama, prodaje seosku kuću pokojnih roditelja i poziva svog brata, ratnog veterana, da se useli k njemu i njegovoj ženi u stan u Zagrebu.

Redatelj: Darren Aronofsky
Glume: Brendan Fraser, Hong Chau, Sadie Sink / 117 min.
SAD | 2023. | 118 min.

3 nominacije za nagradu Oscar!

Priča govori o povučenom učitelju engleskog, ozbiljno pretilom, koji se bori sa zdravstvenim problemima te se pokušava ponovno povezati sa svojom otuđenom sedamnaestogodišnjom kćeri.

Redatelj: M. Koetsier, R. Minkoff, C. Bailey
Glume: Tarik Filipović, Marko Makovičić, Nikola Marjanović
SAD | 2022. | 98 min.

Hank, neodoljiv i lijepo odgojen pas ima za protivnika vrlo zločestog mačora, Ika Chu-a opakog vođu nepobjedive vojske samuraja. Ika nagovara pomalo naivnog Hanka da postane samuraj i glavni zaštitnik grad Kakamucho. Hank prihvaća ponudu ne sluteći prave namjere podloga Ika Chua. Srećom, u Kakamucho upoznaje Jimba, nekada velikog i karizmatičnog samuraja koji, mada ispočetka nevoljko, uzima Hanka pod svoje i uči ga “tajnama zanata”.
Sklopivši prvo istinsko prijateljstvo između mačke i psa, njih dvojica kreću na ludo i nezaboravno putovanje kako bi spasili grad Kakamucho od zlog Ika Chua. Na koncu Hank ispunjava svoje snove i spoznaje što uistinu znači biti samuraj.

Autorsko-redateljsko-dramaturški tim: Željko Vukmirica, Matko Raguž i Pavlica Bajsić
Igra: Željko Vukmirica
Teatar Exit

Kultna, hit predstava koja svojom iskrenošću pogađa ravno u glavu. Vukmiričin one man show, igra čovjeka i njegove samoće, virtuozna je glumačka poslastica koja još jednom dokazuje da pravi teatar može bez svega, osim bez – glumca. I publike, naravno!

“Često prođemo pored gosp. Samca” – reći će Pavlica Bajsić. “Zamišljenik, ako se tako smije kazati. Blago pognute glave promatra geometriju svojih koraka. Godinama nepromijenjenu. Geometriju njegova svakodnevlja. Čak niti dolazak nedjelje ne mijenja sliku njegovog tjedna. Nedjelja, dan kada svi usporavaju i šire vrijeme. Dan kada gosp. Samac postaje Don Quijote pred vjetrenjačama samoće. Njegovo koplje je njegova mašta, provocirana Banalnim. Radijem, novinama, televizijom. Njegov štit je njegova čežnja za onim “idealnim nečim”, Dulcinejom duha i srca. I štit i koplje padaju pred provalom neobranjivog, bezobzirnog, galopirajućeg ponedjeljka. Zvuk te samotnjačke, unaprijed izgubljene bitke postaje znakovit i opće prepoznatljiv jezik.

\\ Novosti \\